Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Før kampen hadde jeg vært storfornøyd med uavgjort. Men sånn som det skjer her med latterlig scoring av Fabregas og scoring på overtid av Arsenal så er jeg faen ikke fornøyd. Har nå slått i stykker hånda mi også.

Jeg visste de ville score på overtid, akkurat som ifjor, jeg er selvsagt fornøyd med uavgjort, men det er kjipt at det skjer slikt.

Nok engang, vi vinner ligaen, vi scorer to mål på Emirates, den vanskeligste bortebanen i årets sesong.

Lenke til kommentar

2 mål på Emirates er flott, vi vinner ligaen. Arsenal ryker snart, de klarer ikke mange kampene til uten tap, og vi holder et stabilt og godt nivå helt til langt ute i mai.

Men dette var virkelig surt, faen asså.

Scoring nummer to av United var nydelig, det varmet å se den i det 82. minuttet!

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å være sure hele helga gutta, chin up. Vi tok ikke poeng mot Arsenal ifjor, nå har vi tatt et poeng BORTE, mot et Arsenal-lag som har vært hypet opp hele sesongen. Vi viser styrke ved å score 2 mål, vi kommer til å vinne ligaen, jeg er skråsikker. Vi har et helvetes bra lag. Anderson er fantastisk :) Jeg forventet jo at det kom til å bli uavgjort da Ronaldo puttet, er jo typisk Arsenal det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...