GBD Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Surt, men ikke overraskende Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er likevel greit fornøyd. Ihvertfall med spillet. Synes vi er marginalt bedre enn Arsenal på deres hjemmebane og det er bra mtp. den formen Arsenal er i nå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jaja, så godt det hadde smakt, men et poeng er ikke dårlig. Vi vinner ligaen. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Har ikke ord for dette. Så utrolig uflaks. Vi hadde seieren langt nede i lomma. Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 To drittmål av Arsenal, Lucky! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg var fornøyd med resultatet før kampen, men ikke nå. Det skjer faqen meg igjen mot Arsenal. Tredje kampen på rad vi taper på slutten. To ganger på overtid. Fy flate som jeg hater det laget Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Før kampen hadde jeg vært storfornøyd med uavgjort. Men sånn som det skjer her med latterlig scoring av Fabregas og scoring på overtid av Arsenal så er jeg faen ikke fornøyd. Har nå slått i stykker hånda mi også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Fy faen, så jævlig dritt! Sug ballene mine! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Før kampen hadde jeg vært storfornøyd med uavgjort. Men sånn som det skjer her med latterlig scoring av Fabregas og scoring på overtid av Arsenal så er jeg faen ikke fornøyd. Har nå slått i stykker hånda mi også. Jeg visste de ville score på overtid, akkurat som ifjor, jeg er selvsagt fornøyd med uavgjort, men det er kjipt at det skjer slikt. Nok engang, vi vinner ligaen, vi scorer to mål på Emirates, den vanskeligste bortebanen i årets sesong. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Vi er ferdig med Arsenal borte og vi tapte ikke. Det er ikke så galt, men i helga er jeg sur. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Helgen er nå ødelagt for min del. Eneste som kan redde helgen min er kun hvis Pool og Chelsea mot formodning skulle tape begge sine kamper. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Som sagt tidligere så hadde dette vært en godt resultat, hvis ikke det skjedde som det gjorde nå. Kommer til å gå rundt i hele helga å være sur på grunn av dette. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det er så typisk Arsenal - Man utd kamp altså.. helvette :o Men, er "fornøyd" fordet. Vi la oss ikke bakpå etter 1-2 scoringen, positivt. Saha tilbake. I mine øyne en klassespiller, ville ALDRi ha solgt han. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 2 mål på Emirates er flott, vi vinner ligaen. Arsenal ryker snart, de klarer ikke mange kampene til uten tap, og vi holder et stabilt og godt nivå helt til langt ute i mai. Men dette var virkelig surt, faen asså. Scoring nummer to av United var nydelig, det varmet å se den i det 82. minuttet! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Saha skal være her. Han er en stor spiss. Arsenal rykka aldri opp, på tide å gjengjelde den tjenesten nå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ingen grunn til å være sure hele helga gutta, chin up. Vi tok ikke poeng mot Arsenal ifjor, nå har vi tatt et poeng BORTE, mot et Arsenal-lag som har vært hypet opp hele sesongen. Vi viser styrke ved å score 2 mål, vi kommer til å vinne ligaen, jeg er skråsikker. Vi har et helvetes bra lag. Anderson er fantastisk Jeg forventet jo at det kom til å bli uavgjort da Ronaldo puttet, er jo typisk Arsenal det Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Faen heller, trodde vi hadde denne mot slutten. Og så kommer den alltid like sure scoringa på overtid. Men trøsten får være at vi tross alt klarte uavgjort på bortebane mot et Arsenal som for tiden er i sin beste form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå