Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt greit. United sin taktikk er vel å ha flest mulig angripere i stallen - litt som City en periode. Se på håpløse Spurs, som knapt har 2 spisser i troppen. De klarer knapt 3.-plassen.

 

Vi trenger ikke midtbanespillere. Eller forsvarsspillere. Det er bedre å flytte spissene bak på banen - som Rooney. Som spiss, så vet han hvor spissene vil ha ballen. Derfor bør han være midtbanespiller. Og på sikt, så kan vi si - som spiss, så vet han hvor spissene vil ha ballen, derfor bør han være forsvarsspiller. Så er han ALLTID på rett plass til rett tid. Det er instinkt.

 

Nå dro jeg denne litt langt, men jeg innbiller meg at vi har god dekning på spissplass. Jeg vil heller at vi kjøper inn en ny unggutt, som Henriquez.

Lenke til kommentar

Sinnssykt nervepirrende uke. Vinner vi i morgen er vi i kvarten. Vinner vi på søndag er vi på Wembley. Vi har to matchballer i og med at begge kampene er hjemme.

 

Hva er folket fornøyd med? Har ikke så store forhåpninger til CL, men jeg er i hvert fall skikkelig gira på en domestic double. Begynner å bli latterlig lenge siden sist.

Lenke til kommentar

Lett nøgd med PL-tittel. Det er og vil alltid vere det klart viktigaste trofeet, uansett kor mykje pengar og prestisje det er i CL. Det har heller ikkje vorte mindre viktigare sidan tap på målforskjell i fjor.

 

Cupen hadde vore veldig kjekt å få med seg. For spelarar som Rio så er det neppe så mange sjansane igjen og det er altfor lenge sidan United har vunne FA-cupen. Satsar på at laget tar denne alvorleg og verkeleg gir det eit ærleg forsøk. Når det er sagt, blir veldig glad for pokal i cupen, men legger meg ikkje ned å grine om vi ikkje ender opp i finalen.

 

Champions League hadde også vore utruleg gøy. Det gir ein ekstra spiss på ein sesong om ein kan kome seg til ei CL-finale, men det er sjølvsagt forferdelig kjipt å avslutte ein sesong med tap i ei CL-finale. Som med FA-cupen så blir CL ein bonus for min del, og på ein måte så trur eg nok vi har større sjanse til å ta Fa enn Cl, men om vi slår Real denne veka så har laget alle mogelegheiter.

Lenke til kommentar

Tror det handler mer om at de ligger så langt bak at det enten har lite å si eller at folk vil ha tilbake litt spenning i toppen.

Det har ikke blitt nevnt i artiklene på nettet en gang, det samme skjedde tidligere i sesongen, så det tror jeg neppe. De vil bare ha flere lesere. De skriver at United får dommerhjelp og alle haterne strømmer til og skriver masse piss som om de skulle ha sett kampen.

 

Går jo ikke ann å sparke litt vett inn i hodet til folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...