Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn helt ærlig vet jeg ikke hva jeg synes om det. Selvfølgelig ganske kjekt om han fortsetter i samme stil som han har gjort i det siste, men på en annen måte føler jeg at han hemmer utviklingen. Har kjempelyst til å se mer av Powell, Dæhli og Januzaj, men Giggs er "i veien".

Lenke til kommentar

Tror Giggs har et utrolig nærvær på treningsfeltet og i garderoben. Tror derfor det er positivt at han fortsetter et år til, spesielt hvis han spiller slik som han har gjort etter nyttår. Det blir annerledes hvis han går inn i støtteapparatet.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

“He said, ‘Lads, this is what it’s all about — let’s have it next year as well’, and we were looking at this trophy, which hadn’t even been presented to us, and there was Ryan already talking about next year,” said Fletcher. “It brought home to me what this club is about. Later, we were sitting in the dressing room and there were so many players already talking about winning it again. Gary Neville, Rio Ferdinand marching around telling everybody, ‘I like this feeling, let’s keep it going’.

 

That is why the club gets stronger and stronger. I know nobody has retained the Champions League but we are definitely capable of it. If we do not at least get near it, the club will see that as a disappointment, just as we were disappointed we didn’t do the Treble last year. We always think we can achieve more. Look at Ryan: I’m sure he sees the Premier League as his trophy and why shouldn’t he? He has won it so many times it’s as if he lends it out for the odd year.”

 

Fletcher om Giggs - Republik of Mancunia

 

Det her er sjølvsagt noko han også kan kome med som trenar, men sjølv om at han er ein av gutta no, så får ein nok naturleg nok eit litt anna forhold om han går inn i ei anna rolle. At han står i vegen for spelarar er eg vel litt meir usikker på. Vil veldig gjerne sjå meir av til dømes Powell, men då må han vere skadefri og i form, som vel har mangla den siste tida. Dæhlie er neppe aktuell for førstelaget neste sesong uansett.

Endret av archanios
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meanwhile, Tevez - who has played alongside the likes of Lionel Messi, Cristiano Ronaldo and Sergio Aguero for club and country - said his former Manchester United team-mate Paul Scholes was the best he had seen in his career.

 

"Scholesy. In training. On the pitch. Unbelievable," he said.

 

Flott sagt. Går fra 100 % cunt til 99,9 % cunt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...