Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det snåleste kommentarene jeg har hørt var når jeg måtte streame en kamp når Newcastle spilte i Championship. Var faktisk en kinesisk stream, og to menn som kommenterte. Jeg forsto selvsagt ingenting, men det er noe av det tammeste jeg har hørt. Rolig, kjedelig og uten en eneste følelse i stemmeleiet i løpet av kampen, inkludert scoringer, bortsett fra en episode. Det var når en spiller hos Newcastle, husker ikke hvem, sklei over sidelinja og kastet seg rund samtidig så rumpa hans dekket så og si hele skjermen. Det var det eneste øyeblikket i løpet av hele kampen at de faktisk hevet stemmen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel fra et par år siden da Arsenal spilte en viktig kamp som hadde innvirkning på ligaen for United. Så er jeg så slapp at jeg aldri har byttet, men nå har jeg gjort det, just for you. :)

Takker, du har endret livet mitt for alltid :)

Men du heter Banansplitt, men på bildet er det en hel og vanlig banan, Why? (jk)

Endret av RollsReus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da blir det Chelsea i neste runde. 10. mars.

De skal vi klare å slå. Kampen er bare 5 dager etter kampen mot Real, men Chelsea er en ganske overkommelig motstander. I tillegg så har vi kanskje den bredeste troppen som kan kjempe mot de beste så vi klarer dette fint.

Så første kampen i april blir kvartfinalen i CL, 6 dager senere så skal vi møte det andre El Ca$hico laget, nemlig City. (Men denne kampen blir flyttet antar jeg)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...