banansplitt™ Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Nok er nok. Få han heller inn i støtteapparatet. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Sånn helt ærlig vet jeg ikke hva jeg synes om det. Selvfølgelig ganske kjekt om han fortsetter i samme stil som han har gjort i det siste, men på en annen måte føler jeg at han hemmer utviklingen. Har kjempelyst til å se mer av Powell, Dæhli og Januzaj, men Giggs er "i veien". Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Tror Giggs har et utrolig nærvær på treningsfeltet og i garderoben. Tror derfor det er positivt at han fortsetter et år til, spesielt hvis han spiller slik som han har gjort etter nyttår. Det blir annerledes hvis han går inn i støtteapparatet. Endret 1. mars 2013 av Hansoen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Tror dere Beckham holder på like lenge? Han blir 38 i mai. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) “He said, ‘Lads, this is what it’s all about — let’s have it next year as well’, and we were looking at this trophy, which hadn’t even been presented to us, and there was Ryan already talking about next year,” said Fletcher. “It brought home to me what this club is about. Later, we were sitting in the dressing room and there were so many players already talking about winning it again. Gary Neville, Rio Ferdinand marching around telling everybody, ‘I like this feeling, let’s keep it going’. That is why the club gets stronger and stronger. I know nobody has retained the Champions League but we are definitely capable of it. If we do not at least get near it, the club will see that as a disappointment, just as we were disappointed we didn’t do the Treble last year. We always think we can achieve more. Look at Ryan: I’m sure he sees the Premier League as his trophy and why shouldn’t he? He has won it so many times it’s as if he lends it out for the odd year.” Fletcher om Giggs - Republik of Mancunia Det her er sjølvsagt noko han også kan kome med som trenar, men sjølv om at han er ein av gutta no, så får ein nok naturleg nok eit litt anna forhold om han går inn i ei anna rolle. At han står i vegen for spelarar er eg vel litt meir usikker på. Vil veldig gjerne sjå meir av til dømes Powell, men då må han vere skadefri og i form, som vel har mangla den siste tida. Dæhlie er neppe aktuell for førstelaget neste sesong uansett. Endret 1. mars 2013 av archanios 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 http://www.dagbladet.no/2013/03/01/sport/fotball/alex_ferguson/manchester_united/premier_league/26007644/ Sir Alex Ferguson ser for seg en direktørrolle etter at han gir seg som manager. Føler det blir litt galt. Den nye manageren burde være "øverste" sjef. Med Ferguson som direktør vil han fortsatt være "øverste" sjef. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Skittent spill av Norwich. Murinho hostet sikkert opp en liten slump med penger der. Men en bra fotballkamp av Kagawa, men vi kan fortsatt spille mye bedre enn det vi gjorde i dag. Fint å vinne 4-0 uten å bruke så mye krefter Endret 2. mars 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Meget bra kamp av Kagawa? Faktisk en av de dårligste til tross for at han presterte å score hat-trick. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Meget bra kamp av Kagawa? Faktisk en av de dårligste til tross for at han presterte å score hat-trick. Bevegelsene hans var mye bedre enn de fleste andre. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Hva i alle dager har skjedd med Valencia? Alt han gjør blir til gråstein. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Hva i alle dager har skjedd med Valencia? Alt han gjør blir til gråstein. Pfft, i dag utfordra han jo til tider! Lenge siden jeg har sett det. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Valencia var idag tusen ganger bedre enn han har vært i store deler av sesongen. Det sier litt om hans sesong. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Valencia maktet ikke å få nr7. Etter det så har han vært på nivå med Bjørn Helge Riise. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Pfft, i dag utfordra han jo til tider! Lenge siden jeg har sett det. Innleggene var rævva, utfordringene var tafatte, arbeidsmoralen var tvilsom, og hver gang han hadde ballen måtte han bruke flere touch før han fikk sendt den videre. Håpløs i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Meanwhile, Tevez - who has played alongside the likes of Lionel Messi, Cristiano Ronaldo and Sergio Aguero for club and country - said his former Manchester United team-mate Paul Scholes was the best he had seen in his career. "Scholesy. In training. On the pitch. Unbelievable," he said. Flott sagt. Går fra 100 % cunt til 99,9 % cunt. 3 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Der klarte han vel også å presse inn all den engelsken han kan. Det er imponerende. 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Tipper han kan ordet "money" også, så der undervurderer du han litt, synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 Tenker han kan ordene "I'm a bitch!" også. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Ja, jeg moderer min forrige uttalelse. Jeg ser at det var urettferdig. : ) Endret 3. mars 2013 av Hansoen Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Rykter at Lewandovski kommer til og dra gratis når kontrakten hans går ut. Hva synes dere om at United snapper han på free-transfer? Vis det da skulle ende sånn med polakken Endret 4. mars 2013 av Quantium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå