Muggkaare Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Det snåleste kommentarene jeg har hørt var når jeg måtte streame en kamp når Newcastle spilte i Championship. Var faktisk en kinesisk stream, og to menn som kommenterte. Jeg forsto selvsagt ingenting, men det er noe av det tammeste jeg har hørt. Rolig, kjedelig og uten en eneste følelse i stemmeleiet i løpet av kampen, inkludert scoringer, bortsett fra en episode. Det var når en spiller hos Newcastle, husker ikke hvem, sklei over sidelinja og kastet seg rund samtidig så rumpa hans dekket så og si hele skjermen. Det var det eneste øyeblikket i løpet av hele kampen at de faktisk hevet stemmen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Blir aldri lei denne http://www.youtube.com/watch?v=g90i2tlUip4 Endret 25. februar 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Denne kommentatoren går det for mer enn en gang i løpet av klippet https://www.youtube....h?v=3a5NDo91lc8 Ser ut som det går for Persie og, ved 1:05 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Kaster opp litt i munnen min hver gang jeg hører arabisk. Utvilsomt verdens styggeste språk. Endret 26. februar 2013 av Apox 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Noen som kjenner igjen han helt til høyre? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Noen som kjenner igjen han helt til høyre? Endret 26. februar 2013 av uTukt 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Helt utrolig at han holder på fortsatt. Og nivået han har holdt siden nyttår er det bare å bøye seg i støvet for. 5 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Jeg er litt nyskgerrig; Noen som vet hvilket lag Banansplitt liker? Han omtalte United som VI, men han bruker Arsenal i profilbildet Endret 26. februar 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg er litt nyskgerrig; Noen som vet hvilket lag Banansplitt liker? Han omtalte United som VI, men han bruker Arsenal i profilbildet Er vel fra et par år siden da Arsenal spilte en viktig kamp som hadde innvirkning på ligaen for United. Så er jeg så slapp at jeg aldri har byttet, men nå har jeg gjort det, just for you. 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Er vel fra et par år siden da Arsenal spilte en viktig kamp som hadde innvirkning på ligaen for United. Så er jeg så slapp at jeg aldri har byttet, men nå har jeg gjort det, just for you. Takker, du har endret livet mitt for alltid Men du heter Banansplitt, men på bildet er det en hel og vanlig banan, Why? (jk) Endret 26. februar 2013 av RollsReus 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Fordi alle bare kaller meg "banan". 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 For meg vil du alltid være Påsan! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Fordi alle bare kaller meg "banan". Banansplitt 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Da blir det Chelsea i neste runde. 10. mars. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Da blir det Chelsea i neste runde. 10. mars. De skal vi klare å slå. Kampen er bare 5 dager etter kampen mot Real, men Chelsea er en ganske overkommelig motstander. I tillegg så har vi kanskje den bredeste troppen som kan kjempe mot de beste så vi klarer dette fint. Så første kampen i april blir kvartfinalen i CL, 6 dager senere så skal vi møte det andre El Ca$hico laget, nemlig City. (Men denne kampen blir flyttet antar jeg) 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Da har Giggs signert for nok et år. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 hmmmm.....Grugleder meg til den dagen han legger opp. Har vært frisk den siste tiden, men..... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Supert for dere, var min favoritt i United (siden Cantona la opp). Men reagerte litt på den "og et eksepsjonelt menneske" kommentaren, tror ikke broren er helt enig. (sånn, det kom jeg med en Giggs kommentar som forventer, jeg må bare på samme måte som Latias må si noe som Suarez) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå