Prusk Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Han har trent på seg en del muskler gitt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Fuck off, Barca/Real. Gutten er vår. Ligaens mest oppskrytte keeper allerede i en alder av 22. Han kommer til å bli helt enorm. FTFY. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Inb4 nok en kjedelig diskusjon om hva order oppskrytt innebærer Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Artig det der. Så fort vi er fornøyd med egne spillere så er de oppskrytt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Og mest oppskrytt faktisk. Keeperen som har fått latterlig mye ufortjent kritikk.... Jadda.... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Kan jo selvsagt ikke forvente at alle her på forumet har fått med seg min latterliggjøring av Latias konstante mantra om Bale, dette var da altså et innlegg av type ironisk og et lite stikk til ham, det bruker jo å være morsomt. Senk skuldrene nå gutter :-) 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Men solaar, et godt ironisk stikk er noe som gjerne er feil men som hvertfall gir mening. Det innlegget gav null mening 7 timer i bil, 5 timer i dyreparken. Skuldrene kommer ikke lavere! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 ? Nå er jeg ikk med, mener du at han ER oppskrytt? ;p Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Nei, det synest eg ikke, men det er mest fordi eg mener han har fått mye feil kritikk. Han har enda mye å gå på, men talentet er ikke oppskrytt! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Nei, og det mener jeg også, derav ironien Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Gir null mening hverken som ironi eller noe annet for den saks skyld. Men det går fint. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Altså, hvis du sier noe og mener det motsatte så er det ironi. Søk det opp i en ordbok hvis du ikke stoler på meg. Hvis du i tillegg tar med i betraktningen at innlegget tydelig var rettet til Latias (siden han og jeg har hatt en intern greie om det der med Bale gående i et år minst) så skjønner du sikkert at det var det jeg kaller for et «stikk» rettet mot ham. Hvis du vil krangle videre om definisjonene av ordene kan vi ta det her et sted Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Dette bærer rett i uløkka. Nada mening. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Skriftlig ironi fungerer som regel dårlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Vel, min mening er at solaar burde henge bedre med når det er han som begynner. Men.... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Fornasier (?), og 1-0 til United, borte mot Liverpool i U21-serien. En viss Schlupp fra Leicester er på prøvespill og skal ha skapt mange farligheter. Og noe som jeg liker enda bedre, Adnan Januzaj får spille, han markerte seg visstnok ikke noe særlig, men LFC borte er jo tøft. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Denne kommentatoren går det for mer enn en gang i løpet av klippet https://www.youtube.com/watch?v=3a5NDo91lc8 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg syns faktisk det er ganske kult at arabiske-kommentatorer er så sykt På under kamper. Ville lyttet til dette anytime framfor Øyvind Alsaker! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Eller Wikestad... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Det er derfor de arabiske kommentatorene er de beste, utrolig engasjement og kommentering Synes nå at Alsaker ikke alltid er så objektiv som han burde, heller Wikestad enn ham, men skal jo være glad for at de ikke er like alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå