Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.c...d&v=lLTBjIUXc5s

 

Bebe må ha gjort noko rett når han har vore ute i verden. Ser ut som at nærkontrollen hans har vorte mykje betre.

 

Ikkje at eg på nokon måte er overbevist om at vi kjem til å sjå fyren i United-drakt igjen, men det ser ut som at han i det minste kan utvikle seg til ein brukbar spelar på eit temmeleg høgt nivå.

Endret av archanios
  • Liker 1
Lenke til kommentar

With Robin van Persie moving to Old Trafford last summer, Welbeck has not started as many games as he would have liked this season - certainly as the main striker - but Rooney believes he has made an enormous contribution to the team.

He said: "Everyone labels him as a striker, which I have had at times when I have played in different positions.

"Then someone says I haven't scored for eight games when I hadn't played up front.

"Danny has been out wide a lot this season. He works hard and brings a lot of energy to the team.

"He is a great player and his time will come when he gets that run up front. Then I am sure he will score goals."

Lenke til kommentar

Fikk en mail.

 

"The above named fixture is now currently scheduled for Monday 8th April, K0 8.00 PM, Live on Sky Sports, however, please do not book travel arrangements for this fixture as this match will revert to Saturday 6th April KO 12.45pm live on Sky Sports in the event that Manchester United are involved in the UEFA Champions League Quarter Finals"

 

Jeg burde kanskje tenkt over dette før jeg bestilte flybilletter, hotell, satt av restaturantbesøk og div. annet.. Får i det minste teste reiseforsikringen.

Lenke til kommentar

Fikk en mail.

 

"The above named fixture is now currently scheduled for Monday 8th April, K0 8.00 PM, Live on Sky Sports, however, please do not book travel arrangements for this fixture as this match will revert to Saturday 6th April KO 12.45pm live on Sky Sports in the event that Manchester United are involved in the UEFA Champions League Quarter Finals"

 

Jeg burde kanskje tenkt over dette før jeg bestilte flybilletter, hotell, satt av restaturantbesøk og div. annet.. Får i det minste teste reiseforsikringen.

 

Ta fri fra skolen/jobben i to dager. Verdt de ekstra dagene i Manchester hvis United greier å avgjøre gullkampen tidlig.

Lenke til kommentar

De Gea har jo fortjent noe av den kritikken han har fått også. Det er ikke slik at et par gode kamper endrer tidligere kritikk, men de vil jo såklart forhindre ny kritikk.

 

Synes jeg ser det oftere og oftere her på forumet, at noen av oss kritiserer spillere som ikke presterer, også plutselig gjør de det bra, og da kommer alle og snakker om at vi er latterlige som kritiserte de. Etterpåklokskap er morsomt.

 

Ikke rettet mot posten din Latias, bare generelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...