DJ_Dark Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Grattis med dagen til vår kjære banansplitt™/ Fakey/ Points/ you name it. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Scholes favoritt til å ta over som manager for laget som slo ut Liverpool i cupen (Oldham). Jaha... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Har han managerlisens da? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Har han trenerpersonlighet da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Ble ikke Scholes nevnt sist gang også når det gjaldt Oldham? Edit: Joda, opptil flere ganger blitt linket til Oldham både med tanke på avsluttning av karrieren, og å ta over som manager. Endret 5. februar 2013 av Sameboe Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Ikke at jeg kjenner Paul Scholes, men med en fotballtrener følger det som oftest et mediasirkus, noe som Paul virker lite interessert i. EDIT: Martin Jol er vel er godt eksempel på hvordan Scholes muligens kommer til å opptre som trener? Jeg leser i avisene at Varane visstnok er aktuell for oss, igjen. Nesten litt morsomt, forstår ikke at de gidder å trykke disse idiotiske ryktene. Vi stod jo fremst i køen og han hadde nesten signert, men så la Zidane merke til at Varane er fransk, og da endret ting seg fort. Endret 5. februar 2013 av The Red Knight Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Zaha spiller for U21 på PL-kanalen nå for de som ønsker å følge han. Svak førsteomgang av han, men virker som at han blir brukt ut av posisjon av Pearce. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Ble ikke Scholes nevnt sist gang også når det gjaldt Oldham? Edit: Joda, opptil flere ganger blitt linket til Oldham både med tanke på avsluttning av karrieren, og å ta over som manager. Scholes har vel selv uttalt at hele Oldham-interessen hans er litt oppskrytt da han vokste opp ganske nærme Oldham-stadion i forhold til Old Trafford så naturlig nok ble det en del Oldham-kamper og han ble naturligvis fan av laget etterhvert. Tror faktisk jeg leste dette ganske nylig, selv om jeg ikke klarer i farten å huske nøyaktig hvor jeg har det ifra. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Zaha spiller for U21 på PL-kanalen nå for de som ønsker å følge han. Svak førsteomgang av han, men virker som at han blir brukt ut av posisjon av Pearce. Slo akkurat over nå. Hvem scoret målene? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Slo akkurat over nå. Hvem scoret målene? 2xInce, Voldemort og Wickham. Zaha hadde en fin involvering, ellers var han skuffende helt til han haltet av banen etter drøye timen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 2xInce, Voldemort og Wickham. Zaha hadde en fin involvering, ellers var han skuffende helt til han haltet av banen etter drøye timen. Takker. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Scholes har vel selv uttalt at hele Oldham-interessen hans er litt oppskrytt da han vokste opp ganske nærme Oldham-stadion i forhold til Old Trafford så naturlig nok ble det en del Oldham-kamper og han ble naturligvis fan av laget etterhvert. Tror faktisk jeg leste dette ganske nylig, selv om jeg ikke klarer i farten å huske nøyaktig hvor jeg har det ifra. Har leste dette selv, blant annet i United-supporteren. Og så over til Zaha. Jeg har aldri sett ham spille, hverken han eller denne Thomas Ince, men hvis Ince spiller i samme posisjon, er så jævlig god og scorer lassevis med mål, hvorfor kjøpte ikke vi han istedenfor? Endret 5. februar 2013 av The Red Knight Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 6. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2013 Zaha har ekstremferdigheter, mye bedre fysikk og fart, men han er nok noe uferdig. Av det jeg har sett vil jeg dog si at Zaha har større potensiale enn Ince. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=7aIbmSFVcw4 3 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Mats Møller Dæhli inn i 60. minutt for U21 mot Russland nå. Sport Xtra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Han var stor for U19 forleden dag, herlig at han får debuten får U21 i dag. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) 2xInce, Voldemort og Wickham. Zaha hadde en fin involvering, ellers var han skuffende helt til han haltet av banen etter drøye timen. Lord Voldemort aka "You-Know-Who"??? Endret 7. februar 2013 av Fox Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 "Avada Kedavra" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Lord Voldemort aka "You-Know-Who"??? Til tider litt for hissig. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Deilig spillestil i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå