Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har folk fått med seg at vår utlånte superstjerne Bebe får massivt skryt i Portugal om dagen? Motm mot Sporting.

 

Manchester United outcast Bebe is having a fine time on loan at Rio Ave in Portugal and at the weekend got man of the match against Sporting Lisbon. It's not his first such award since moving to Rio Ave and this was an important league game for the club who now stand fifth in the Portuguese league.

 

The A Bola newspaper say that Bebe is beginning to show why Manchester United invested so much in him, and that he is turning into a real star. They say he's adapted well and stands out in games and although the Portuguese league isn't the strongest in Europe, it's not to be laughed at. Manchester United are frequently linked with players there, as are other Premier League teams, and good performances should not be dismissed.

Lenke til kommentar

Har mine tvil om at det vil kunne kome til å skje, men han har tydelegvis tatt seg litt i nakken og lagt ned solid arbeid for å forbedre seg. Fysikken er det lite å seie på, men han har hatt mykje å arbeide med teknisk og fotballfagleg. Uansett spanande å sjå kva han kan få til i Portugal. Høyrest ut som at han har planar om å returnere til United, så tida vil vel vise kva som skjer.

Lenke til kommentar

Ser for meg alle de etterpåkloke påstandene man hadde sett om Bebe faktisk hadde slått gjennom i United.

 

Vel, han spiller i en posisjon vi har mangler i, så sjansen er der, om han klarer å forbedre seg.

 

Personlig tror jeg aldri han vil spille for førstelaget til United igjen uansett, men om han fortsetter å spille bra i Portugal kan vi kanskje klare å selge han til sommeren.

Lenke til kommentar

Cornerne til Nani er tragisk. Leste et sted for en stund siden at han hadde slått xxx cornere uten å få assist. Må være rekord i PL.

Vet ikke om han hadde assists på cornere i PL i fjor, men i 2010/11 hadde han vel flest assists i PL, tok alle cornerne våre, og hadde bare EN assist på corner.

Lenke til kommentar
Haha. Husker det der så godt. Måker til innleggene som han var en femåring som må bruke all kraft for å få ballen noen meter fremover.

 

Han tenkte vel at nivået i PL var såpass høyt at skulle han klare å slå innlegg måtte han gi alt.

 

Cornerne til Nani er tragisk. Leste et sted for en stund siden at han hadde slått xxx cornere uten å få assist. Må være rekord i PL. Vet ikke om han hadde assists på cornere i PL i fjor, men i 2010/11 hadde han vel flest assists i PL, tok alle cornerne våre, og hadde bare EN assist på corner.

 

Før RvP var jo United svært lite farlige på cornere.... Nå setter eg meg faktisk frem på stolkanten når det er corner!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...