archanios Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Anderson slo av en spøk og fikk en dask? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 I sakte film så så Ferguson temmelig furt ut bare. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Tror den blir stoppet før Fergie smiler. Akkurat det siste tidelet ser det ut smilet kommer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 5p har blitt til 9p i løpet av få dager. Nydelig! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 9 poeng til City 14 til Chelsea Eg liker tabellen! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Eneste laget som holder toppnivå. Gratulerer med PL. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Eneste laget som holder toppnivå. Gratulerer med PL. Det ble sagt i April i fjor også. It ain't over until the fat lady sings. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 De fleste ser nok at United i år vs i fjor er noe helt annet, ligagullet er nok i boks. 9p opp blir hakket for tøft. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Forstår at dere ikke vil ta noe på forskudd denne gangen etter det som skjedde i fjor. Men jeg ser ikke at City greier å komme seg forbi dere. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Nei, i år venter vi litt med å feire. Plutselig dukker Mancini opp på TV og sier "Is finished", og da rakner vi..igjen. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Etter at Arsenal vant over City og Balotelli ble utvist, kunne ikke jeg heller se hvordan City skulle komme forbi United på bare noen få kamper. Jeg kunne heller ikke se hvordan vi skulle ha rota bort en 4-2 ledelse over Everton hjemme. Ingenting er avgjort. Hva om United får en skade på RvP? Hva om. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Det var jo allerede bestemt før sesongen at United skulle vinne denne. Når RvP sier han vil vinne gull nr. 20 med United OG velger trøye nr. 20, da er det faen meg avgjort. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Gratulerer med gullet. Utrolig hvordan Fergie får det til. 20 PL-pokaler. Får håpe Fergie gir seg etter sesongen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Gratulerer med gullet. Utrolig hvordan Fergie får det til. 20 PL-pokaler. Får håpe Fergie gir seg etter sesongen. Neppe. Det verste er at det er endel å fikse på i det laget. Defensivt feks. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 De har ikke 20 PL pokaler da. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Gratulerer med gullet. Utrolig hvordan Fergie får det til. 20 PL-pokaler. Får håpe Fergie gir seg etter sesongen. Da kan jeg være den første til å gratulere med nok et VELFORTJENT PL-GULL! Dere spiller en fantastisk fotball som er en nyyyyyyytelse å se på. Det er nesten som å se på Barcelona, dere har noe helt spesielt på gang med dette laget. Same procedure as every year. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 If it work's, don't fix it. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Å fy satan så bitter. Sitter her å fryyyyyyyyyder meg. Finfin helg! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Lage en egen tråd for topp"kampen" og, Latias? Premier League @premierleague Man City manager Roberto Mancini: "Today we were so nervous, I don't know why... [it's] 13 games to the end, so no, no [it's not over yet]." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå