Latias Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 På kort sikt er det bra for oss slik at han holder seg skadefri, men på lang sikt er det kjipt for klubben. Det er viktig at vi har landslagsspillere i troppen, spillere som deltar og leverer varene i de store internasjonale mesterskapene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Manchester United's Paul Scholes has car stolen from outside his house Thieves stole a top-of-the-range 4x4 owned by Manchester United's Paul Scholes as he defrosted the windscreen, sources have confirmed. The footballer left the engine running to melt ice on his grey Chevrolet Captiva Estate while it was parked on his driveway and went back inside his home in Oldham, Greater Manchester. When he returned, the car had been stolen. The incident happened yesterday morning between 7.45am and 8am, Greater Manchester Police said. A spokesman said: "Police are investigating after a car was stolen while the owner was defrosting the vehicle. The grey Chevrolet Estate was stolen from the drive of a house in the Greenfield area of Oldham between 7.45am and 8am on Monday 28 January 2013. Inquiries to locate the car are ongoing." Police urged drivers not to leave their cars running and unattended while defrosting as it only takes a thief a few seconds to steal the vehicle. Scholes, 38, has played his entire professional career at Manchester United, making more than 700 appearances for the club. He has also made 66 appearances for England scoring 14 goals. Må nesten være blond ginger for å la bilen stå på den måten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Kanskje det var Balotelli som ville ha en ny etter dette? http://www.101greatgoals.com/blog/pictures-mario-balotellis-car-gets-pissed-on-and-greased-with-bum-sweat-by-man-united-fans/ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Han der ligna på Macheda Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Småpinlig, sannsynligvis en United-supporter. Mulig jeg er for gammel til å sette pris på slikt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Skal ikke legge skjul på at jeg alltid er kritisk til de nye draktene, men dette er faktisk direkte stygt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Herlighet, Paul Scholes er så anti-stjerne at han kjører en Chevrolet Captiva. En totalt fullspekket Captiva med alt utstyr koster ikke mer enn 350.000 kroner her i UK ... Fantastisk. Og den drakten der er bare trist. Endret 29. januar 2013 av OML/Skavold Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Scholes er vel kjent som en "smart fotballspiller". Antar han hadde andre tanker om bilen enn å få den isfri når han lot den gå på tomgang i oppkjørselen - han hadde neppe gjort det med Audi S8en han har/hadde en gang i tiden. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Han har selvsagt en Captiva fordi Chevy sponser United. Fikk respons på Twitter på denne. Hvorfor jeg ikke tenkte på det som bil-mann selv skjønner jeg ikke. Kortslutning. Håper han fortsatt har en S8 - mektig solid vogn. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 QPR slipper inn et f*ttemål på overtid. Book it. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 You over cooked it. YES! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Fabio er deilig! Og Cesar også. Clean sheets mot Chelsea, Spurs og City i januar. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Nå er det viktig å ta vare på denne sjansen og øke forspranget. Det var jo slike kamper vi rotet bort gullet på i fjor. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Becks har visstnok signert for PSG.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Sky sier at han har kommet seg igjennom den medisinske testen. Lucas Moura kan sikkert lære en ting eller to av han. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Gir all lønnen til veldedighet. Drømmemann. Sitat fra VG: - Jeg kan fortsatt spille som jeg gjorde da jeg var 29 år, og har ikke mistet noe fart, for for å være ærlig har jeg aldri hatt noe særlig fart å miste. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 "David Beckham ville ikke spille for noen andre engelske lag enn Manchester United. Derfor dro han til Frankrike." - United.no Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Skulle ønske vi plukket opp Becks. Hadde vært konge å se han i United drakta. Tror han kunne kommet godt med utover nå hvis vi begynner å få skader, noe som ikke er utenkelig. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hadde elsket å sett han i United, men SAF ønsker nok ikke det sirkuset som følger han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå