Patrick123 Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Overgang...zzzz...vindu...zzzzzz.... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Beckham - Legende Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Til info: Berbatov mister lørdagens kamp grunnet en hamstringskade Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Hva er poenget med kampen da? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Da gidder i hvert fall ikke jeg å se på. 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2013 Fantastiske supportere dere er da Selvsagt skal man jo se kampen, selvom Berbalove ikke spiller! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2013 Fantastiske supportere dere er da Selvsagt skal man jo se kampen, selvom Berbalove ikke spiller! What's the point? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2013 Hahahaehehehahahhehhfh!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Ando og Kagawa feirer etter kampen i går. Ja, det er Park. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Kagawa Latias? Meinar du Three lung? (useless monitor is useless) Endret 3. februar 2013 av archanios 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Hvit skrift, arch? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Skjønte ikke helt hva som skjedde der eg. Såg jo lett at det var forskjell. Men såg ikke med en gang hvem som var hvem Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Hvit skrift, arch? Sitter på jobb. Ingenting lysare enn mørk grått er synleg. Du syns ikkje det er diskriminerande mot asiatar slik du held på forresten? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Sitter på jobb. Ingenting lysare enn mørk grått er synleg. Du syns ikkje det er diskriminerande mot asiatar slik du held på forresten? Jajajajaja! Synest du noe er diskrimenerende får du ta det opp i tilbakemeldinger til forumet, evt rapportere det til en mod. Vi kan ikke begynne å diskutere hver eneste gang noe er litt på kanten?????? 2 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Nei det er nok ikkje noko å ta opp vil eg tru. Fine fyrar begge to. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Vanskelig å se forskjell, greit med en helgardering der. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Så ikke hvem som var hvem, så heller ikke den hvite skriften. Damn you, Latias! Flere her som er Liverpool-supporter idag? Håper Suarez putter to, bare fordi jeg vet hvor ille det er når han scorer mot laget man heier på. Ufordragelig person/fotballspiller! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Er det verkeleg så vanskeleg å sjå forskjell på Park og Kagawa? Ser ikkje heilt det eg. Sjølv med min fantastisk dårlege jobbmonitor er det ganske tydelege forskjellar på dei. Kvit skrift er det beklageligvis verre med. Slik styggedom burde vore ulovleg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Ikke vanskelig å se forskjell, men vanskelig å se hvem som er hvem. På banen er det lettere, men til vanlig er jeg ikke vant til å se noen av de. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Hva var greia med Ferguson og Anderson (?) i gifen på forrige side? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå