Comma Chameleon Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hvem er det på skjorta? Klarer ikke kjenne igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Imogen Thomas + Ryan Giggs, søk det opp på google. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Fikk kolikk da jeg hørte vi hadde kjøpt Zaha for £10 mill. Roet meg da jeg så at det var skrevet med Z og ikke S. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Haha Idag burde jeg vel egentlig være glad, en ny spiller har jo signert. Det som imidlertidig legger en demper på det er at jeg har innsett hvor stor Pogba kunne ha blitt for oss.. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Ulempen er såklart at han ikke kommer i januar da vi sårt trenger en ekstra ving. Dårlig form og skader ødelegger. Men kan uansett glede oss til sommer. Håper det ikke stemmer at vi betaler hele 20 mill pund (klausuler div.) for han, er så drittlei prisa på engelske spillere. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Er det en dame i England Giggs ikke har feid over, om hun er i familie med han eller ei ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Finnes det en DJ i England Stevie G ikke har banket opp? Idiotisk svar på idiotisk innlegg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Finnes det en tråd der AllFather ikke har lirt av seg samme dumhet som over her? Mannen må være misunnelig. Blir det lite kjepp for tiden? Vi kan sikkert ordne med en runde med Giggs på deg om det er det du higer etter.... 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Har en halvslapp gammel kjepp jeg kan leke meg med når jeg vil. Finnes det en plass hvor dere to, Bob og Kåre, ikke har nevnt Suarez Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hva er likheten mellom Suarez og AllFathers kjepp? Ingen av dem klarer å holde seg oppe. 7 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Har en halvslapp gammel kjepp jeg kan leke meg med når jeg vil. Ikke skryt! Så lang at du kan leke på en tilfredsstillende måte er den ikke! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Den er så gammel og har hatt så mange runder at nå er den bare for dekor. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Mange trange bakgater ja.... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 100% sikkert at det er Imogen? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Når man blir voksen og er mest glad i pengene sine, så har man to faste damer :Jessica Left og Sarah Right. Men en riktig pille blir det trekant. De beste 30 sekundene man kan tenke seg. Men er vel en smule offtopic nå. På den positive siden med United, Kjøpte en unggutt fra øyene og da ser det ut til eklemannen blir solgt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 100% sikkert at det er Imogen? Nope. Ser flere på Redcafe nevne at det er en misforståelse. Håper for Zaha sin del at det stemmer. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg tror ikke det er Imogen. Og om det skulle være det så lar jeg han få tvilen til gode. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Finnes det en DJ i England Stevie G ikke har banket opp? Idiotisk svar på idiotisk innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå