Prusk Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Det tok ca. 1 kamp. Rooney er en god fotballspiller, og han har hatt hodet på rett plass etter tøyset med kontrakten. Sannsynligvis var snakket om City bare en brekkstang for å få høyere lønn, men jævlig unødvendig var det uansett. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Så du liker RvP bedre pga Rooney drev å tullet med City? Rooney har vært viktige for dere i mange år, så jeg klarer bare ikke å se hvordan RvP kan ha høyere stjerne. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 United har vist at de klarer seg greit uten Rooney i år. Jeg vil nødig se dem uten RvP. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Har de vist at de klarer seg uten han i mange år? Jeg har hatt inntrykket av at Rooney har vært en av deres viktigste spiller en stund nå. Hvor tror du dere hadde vært i fjor uten han? Da tror jeg City hadde vunnet PL runder før slutt. Statsene hans for United i PL: Kamper: 242 (24) Mål: 136 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Nei, United har ikke vist de klarer seg fint uten Rooney - før i år. De siste 2 årene har han vært vår viktigste spiller. Dette kom dessverre etter tullet med kontrakten i 2010. Jeg ser egentlig ikke hvor du vil - jeg må få lov til å ha en subjektiv oppfatning av Rooney og RvP. Veien til stjernehimmelen i United er kort når man leverer i verdensklasse. Vegen tilbake til stjernehimmelen er lang når man flørter med rivaler for å presse egen lønn. Sikkert vanskelig å sette seg inn i slikt for en Chelsea-supporter. Etter rublene rant inn har dere aldri hatt problemer med spillere som vurderer å gå til rivaler for å presse lønnen sin høyere. Spurs eller Arsenal ligger nok litt etter Chelsea lønnsmessig.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Var bare ute etter en begrunnelse på hvorfor du satt RvP høyere enn en spiller som har vært i klubben i mange år nå og stått frem som en av de viktigste. Du kan selvfølgelig ha din mening om hvem du mener er best og som du setter høyest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Gutta er lei drittværet i England så de tok like gjerne første fly til Qatar. Hva er greia med Nani i vinduet? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Han er *ute i kulda* =) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Han nektet å ta på seg de dødskule Snurre Sprett-pysjene, derfor måtte han bli igjen. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Han får orgasme når Liverpool og motstanderne til United scorer. Det ultimate er jo når Liverpool og United spiller og han kommenterer. Grrrrøss! Som sagt så var han mye verre før enn han er nå. Han jekka nok opp stemmen noen større hakk hvis det var en Liverpool sjanse kontra en United sjanse før i tida. Han har da fått orgasme når United har skåret mot Liverpool og, jeg husker spesielt godt da Berbatov skåret på brasse og da hylte Alsaker, samme med Rooneys brasse mot City Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Han nektet å ta på seg de dødskule Snurre Sprett-pysjene, derfor måtte han bli igjen. Så det er ikke de nye treningsdraktene altså? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Fergie må forklare seg for FA etter slakt av linjemann. Blir vel 2-3 kamper med telefonsamband til benken igjen da. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Ganske teit i såfall. Her har han kritisert dommeren pga. dårlige avgjørelser, ikke sagt noe som sår tvil om dommerens integritet. Vanligvis er det sistnevnte som gir straff. Men SAF har jo en del riper i lakken, så kan godt hende FA i et desperat forsøk på å fremstå som en organisasjon med et fnugg av ryggrad deler ut en liten bakstikker. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Njaa. Han drar jo opp Drogba sitt mål for 2-3 sesonger siden, og antyder vel at linjedommeren har noe i mot Man United. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Skjønte egentlig ikke ranten mot linjedommeren, det var da strengt tatt hoveddommeren som hadde en bedre vinkel på straffesituasjonen. Klager ikke om Fergie får smekk på pungen her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Foy sto vel bak Caulker og Rooney, linjedommeren sto ved siden på linja. Er det noen som skulle ha sett det er det vel egentlig linjedommeren. Men hvis til og med han ikke så det så må det ha gått faderlig fort. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Njaa. Han drar jo opp Drogba sitt mål for 2-3 sesonger siden, og antyder vel at linjedommeren har noe i mot Man United. Sånn tolker ikke jeg det. Han sier at linjedommeren gjorde en ræva jobb og påpekte at han ikke ble overrasket fordi han har gjort det samme før. Jeg synes sånt må være lov, så lenge man selvsagt holder seg nogenlunde saklig. Det problematiske er når man sår tvil om dommerens integritet. Endret 22. januar 2013 av The Hoff Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Det hjelper dessverre lite hva du mener bør være ok Hoff. For i England er det ikke lov å skryte av de engang. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Shin'll fix it! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Faen så fet fyr, følg @andowlove på instagram. Gleder meg til å se disse gutta spille sambafotball på hjemmebane neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå