Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rooney <3

NightKeeper:

Er ikke enig med deg at Rooney er mye bedre enn Ronaldo, i år har han kanskje vært litt bedre i flere kamper. Men Ronaldo i form, så er det umulig å stoppe han!

Skal ikke legge skjul på at jeg syntes Ronaldo er litt vel oppskrytt etter forrige sesong. Rooney, som hadde en under-pari sesong var jo semi-enorm han og. Rooney i 05/06, der han burde vunnet prisen for årets spiller (Som Gerrard vant), var bedre enn Ronaldo i 06/07 spør du meg.

Lenke til kommentar
Den rullinga var latterlig

Når man ligger der i smertehelvete de tre-fire første sekundene etter å ha blitt taklet med knottene i foten, så vet man ikke hva man gjør eller ikke gjør---

Ja, skikkelig smertehelvete når han spretter opp og er helt fin igjen 10 sekunder seinere. :roll:

Lenke til kommentar

Det stemmer som det blir sagt at hvis man f.eks. sparker med tærene inn i f.eks. en stol er det et helvete hvor man hopper rundt i 2-3 sekunder før man blir helt normal igjen.

Men den rullinga var allikevel overdreven, selv om jeg vet at man kan finne på sånne ting i kampens hete.

EDIT: Jeg fikk ikke noe 10.000 innlegg nei men jeg fikk mit personlige 700. innlegg i denne tråden :grin:

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Det var en ufin episode, ikke mer enn det. Ikke var det så ille at det er noe å ta på vei for heller. Gi han en sesong eller to så har han lagt av seg alt det der, akkurat som Ronaldo.

Uansett, får seriøst vann i munnen av å tenke på United som kommer. Når Nani og Anderson slår skikkelig gjennom, i tillegg til Ronaldo, Rooney og Tevez - da snakker vi lag i aller ypperste verdensklasse.

Lenke til kommentar
Den rullinga var latterlig

Når man ligger der i smertehelvete de tre-fire første sekundene etter å ha blitt taklet med knottene i foten, så vet man ikke hva man gjør eller ikke gjør---

Ja, skikkelig smertehelvete når han spretter opp og er helt fin igjen 10 sekunder seinere. :roll:

Smarten, du har aldri opplevd på fotballbanen at du får en takling mot deg, og det gjør helvetes vondt 4-5 sekunder før du ikke merker noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...