IcedInsanity Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Joda,litt lættis når han ruller nitti ganger og så spretter opp på beina igjen Edit:WOHO..Innlegg nr 10000! Endret 3. november 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Riktig manx, han er 19 år. Dette ordner seg. Han er ikke noen typisk filmer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Nå rullet han mer en 4-5 sekunder da. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Gøy å se at Arsenal har store problemer med å bryte gjennom PL's beste forsvar. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Rooney <3 NightKeeper: Er ikke enig med deg at Rooney er mye bedre enn Ronaldo, i år har han kanskje vært litt bedre i flere kamper. Men Ronaldo i form, så er det umulig å stoppe han! Skal ikke legge skjul på at jeg syntes Ronaldo er litt vel oppskrytt etter forrige sesong. Rooney, som hadde en under-pari sesong var jo semi-enorm han og. Rooney i 05/06, der han burde vunnet prisen for årets spiller (Som Gerrard vant), var bedre enn Ronaldo i 06/07 spør du meg. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Faen ta deg Diesel_! :!: Her satt jeg med to vinduer oppe og refresha for å få det 10000 innlegget også tar du det rett foran meg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Den rullinga var latterlig Når man ligger der i smertehelvete de tre-fire første sekundene etter å ha blitt taklet med knottene i foten, så vet man ikke hva man gjør eller ikke gjør--- Ja, skikkelig smertehelvete når han spretter opp og er helt fin igjen 10 sekunder seinere. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 GBD: er det Andy O'Brian du har som avatar? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Det stemmer som det blir sagt at hvis man f.eks. sparker med tærene inn i f.eks. en stol er det et helvete hvor man hopper rundt i 2-3 sekunder før man blir helt normal igjen. Men den rullinga var allikevel overdreven, selv om jeg vet at man kan finne på sånne ting i kampens hete. EDIT: Jeg fikk ikke noe 10.000 innlegg nei men jeg fikk mit personlige 700. innlegg i denne tråden Endret 3. november 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
GBD Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 GBD: er det Andy O'Brian du har som avatar? Stemmer det. Ble truffet i en kamp mot United Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ok, så han overdrev litt med rullinga. Skjønner ikke at man skal gjøre noen stor sak ut av det. Det var kun et isolert enkelttilfelle i kampens hete, ingenting mer. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Huff, trodde jeg skulle slippe det stygge trynet til Keown GBD: er det Andy O'Brian du har som avatar? Stemmer det. Ble truffet i en kamp mot United Jepp, et genialt bilde. Han ble tryffet skikkelig også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Faen ta deg Diesel_! :!: Her satt jeg med to vinduer oppe og refresha for å få det 10000 innlegget også tar du det rett foran meg. Du kan jo vente til 20 000 da Blir 3-1 til United i dag Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Faen ta deg Diesel_! :!: Her satt jeg med to vinduer oppe og refresha for å få det 10000 innlegget også tar du det rett foran meg. Hihi.. Sorry :!: Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Null stress Diesel_, som jeg nevnte var mitt forige innlegg det 700. innlegget mitt i denne tråden! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det var en ufin episode, ikke mer enn det. Ikke var det så ille at det er noe å ta på vei for heller. Gi han en sesong eller to så har han lagt av seg alt det der, akkurat som Ronaldo. Uansett, får seriøst vann i munnen av å tenke på United som kommer. Når Nani og Anderson slår skikkelig gjennom, i tillegg til Ronaldo, Rooney og Tevez - da snakker vi lag i aller ypperste verdensklasse. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Den rullinga var latterlig Når man ligger der i smertehelvete de tre-fire første sekundene etter å ha blitt taklet med knottene i foten, så vet man ikke hva man gjør eller ikke gjør--- Ja, skikkelig smertehelvete når han spretter opp og er helt fin igjen 10 sekunder seinere. Smarten, du har aldri opplevd på fotballbanen at du får en takling mot deg, og det gjør helvetes vondt 4-5 sekunder før du ikke merker noe? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva i helvete gjør Fabregas der HELT ALENE? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Faenmeg så stygt målk, forbanna på Brown og Rio, står der og ser på, helvete heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå