Jotun Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Alltid hatt en fantasi om å skampule en kjerring sånn tenker eg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 sånn tenker eg Du gjør det, ja? Kjedelig at du fortsatt er jomfru i din alder. 7 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det som er enda kjipere er at han vel ble pappa her og? Tror noen bør fortelle ham noe. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hmmmm.... Fordelen er den "på døra" servicen postmannen gir oss! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Posten skal jo "levere varene". Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Grafisk bilde over supporteraktivitet i byen Manchester (utifra Twitter-meldinger som støtter City eller United) - myten om at City har mest supportere må snart forsvinne for godt. 2 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Hos veldig mange vil det aldri synke inn. Når dei har vore lillebror så lenge, så har dette vore omtrent det einaste halmstrået dei har hatt å halde seg fast i, sjølv om at det ikkje botnar i verkelegheita. Mtp at United har hatt høgare tilskodartal på kampane sine sidan slutten av andre verdskrigen, og tilogmed når United spelte på Maine Road saman med City, men dei likevel ikkje klarar å innsjå det som skriker dei i ansiktet, så vil nok mange framleis halde på denne myta. 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Snakk om at Vidic er ute resten av sesongen. Er Vidic snill gutt som gjør plass til Forren? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Det begynner å minne om at Vidic er ferdig i United for godt. Han har vært så lenge ute, han begynner å dra på årene og det er langt ifra noen garanti at han er den gode gamle kjempen dersom han skulle komme tilbake. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Galskap om United ikke henter inn en midtstopper dette vinduet, med mindre Smalling eller Jones kan ta steget opp? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Skadet resten av sesongen? Da er det absolutt krise. Må ha inn en forsterkning, men jeg tviler sterkt på at Forren kan bli redningen vår på kort sikt. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Da har jeg satset 150,- på at United står Real Madrid Tjener i underkant av 900,- hvis det går den veien jeg tror å håper! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Da har jeg satset 150,- på at United står Real Madrid Tjener i underkant av 900,- hvis det går den veien jeg tror å håper! Tusen takk, da er kampen i hvert fall avgjort. Goodbye CL, bare å pakke sakene nå. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Neida, jeg setter bare penger på Madrid, da vinner vi garantert. Min tippe-uflaks overgår det meste. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Det funker sjelden med "vilje-jinxing" dessverre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Funket for meg forrige sesong. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Noen som har tenkt å ta turen til OT? Av det jeg leser så overgår CL-kvelder utover våren det meste annet. Håper gutta er skikkelig motiverte etter fiaskoen sin. Vi kan nå Wembley om vi bare vil. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Håper hjemmefansen herfra i hvertfall gidder å åpne munnen litt. Borte pleier stemningen hos fansen å være bra, men til å være 70k hjemme høres det ut som om OT er hes.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Jeg setter penger på Real, så dere vinner. Endret 14. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Stemningen på CL-kvelder er faktisk ganske brukbar, fullt på høyde med toppkampene i PL. Synes det er litt kjipt at vi aldri møtte Liverpool i perioden 05-09. Hevet øyenbrynene da de gang på gang trakk Chelsea, men aldri oss. Kunne ha blitt noen uforglemmelige kvelder det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå