banansplitt™ Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jo? RVP blir jo omringet av spillerne. De feirer med ham og med tilskuerne. Feil. Pcen har røket så gidder ikke skrive mye, du får studere videoen nøyere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 What the fuck is this shit? Spark Nike ffs. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 No bullshit, men det mønsteret der ligner faktisk på pysj-buksa mi. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Eller ullteppet gamlå har over seg når hu kviler.... Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Eller piknikk-duk for emoer Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ser ut som en slik for fargeblinde Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Ser ut som en slik for fargeblinde Er du seriøst en sånn unge som tror at det å være fargeblind betyr at man bare ser svart-hvitt? Endret 11. januar 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Er du seriøst en sånn unge som tror at det å være fargeblind betyr at man bare ser svart-hvitt? Langt ifra! Men spøken spiller på det. Har hatt klassekamerater tidligere som har slitt med fargeblindhet i forskjellige grader. Selv om man skjønte at de ikke så det i svart/hvitt, så kom det noen spøker med det (som de forøvrig tok med godt humør). Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Trikset er å skaffe seg en dame som er interessert i fotball. Noe av det smarteste jeg har gjort. Jeg og hadde det før, i starten var det kult men etterhvert savnet jeg "alenetiden" med gutta. Nå har jeg ei dame som er totalt uinteressert i fotball og liker det bedre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Etter over et og et halvt år går det enda bra her ihvertfall. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 For all del, det er jo kjekt begge deler da, på hver sin måte. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ser poenget ditt og. Man skal ikke dele alt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Fikk kolikk da jeg så at vi var interessert i å hente Zaha... helt til jeg kom på at det var skrevet med z, ikke s. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg og hadde det før, i starten var det kult men etterhvert savnet jeg "alenetiden" med gutta. Nå har jeg ei dame som er totalt uinteressert i fotball og liker det bedre. Dama mi er Liverpool fan. Imagine. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Nå er hun heldigvis ikke noe særlig stor fan. Det er bare laget hennes liksom. Ofte hun tusler rundt i United drakten min:) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Nå er hun heldigvis ikke noe særlig stor fan. Det er bare laget hennes liksom. Ofte hun tusler rundt i United drakten min:) Hadde samboeren min spradet rundt i en Arsenal-drakt hadde jeg kastet henne ut vinduet. 1 Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Haha, flaks folk er forskjellige Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Noen må sove på sofaen i morgen, med andre ord? Hvis vi taper i morgen kommer jeg til å få et helvete på jobb på mandag. Har vært litt i overkant kjepphøy Har vært jævla kjepphøy selv, men av de Pool supporterne jeg mest sannsynlig kommer til å treffe neste uke er heldigvis ikke hard core fans. Men kan jo bare forsvare oss med 1. hvis noe skulle gå galt, noe som ikke kommer til å skje Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Alltid hatt en fantasi om å skampule en kjerring i Pool-drakt. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Dama mi er Liverpool fan. Imagine. Det er min og. Men hun hadde aldri i livet tatt på seg en Chelsea drakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå