Corey Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Rimelig sikker på at han la ballen oppå de 3 ytterste tærne samt utsiden av foten. Hvertfall slik jeg gjør det Du tvinner jo bare di lange pølse-tærne dine rundt ballen for å dempe du, peter crouch 2 ! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Du tvinner jo bare di lange pølse-tærne dine rundt ballen for å dempe du, peter crouch 2 ! True that, og forsvareren har heller ingen sjangs - for da setter jeg bare skuldrene i han. Now shoo Corey, shoooo 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Litt ironisk at de kalles The Hammers og supportersangen deres er; Forever Blowing Bubbles - Lol. Sangtittelen i seg selv er litt Svampebob-stil.. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Uenig, selv om jeg ikke har spesielt mye til overs for klubben synes jeg den sangen er både kul og original og minner om en svunnen tid i engelsk fankultur. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Han sier vel ikke noe om at sangen suger? Med mindre han hater svampebob stil da.... Hva nå enn det er. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Folk sier Welbs har spilt lite i år? 23 - Only Robin van Persie (26 apps) has made more appearances for #mufc in 2012/13 than Danny Welbeck. Surprise. Ja, mange er som innbytter, men likevel. Like spilletid har det ikke blitt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Herregud, hør (å se) på hvordan Rio feirer etter målet http://www.youtube.com/watch?v=FWYR_oguQJg Ser jo ut som han drar til hendene til han ene vakten! Endret 8. januar 2013 av Corey Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 2.35 der. Er det passene sine de viser? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Ser sånn ut ja, noen som vet hva dealen med det er? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Var det jeg lurte på og. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Det jeg digger best ved videoen er at spillerne ikke løper etter RvP etter scoringen, alle løper rett til Red Army. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Viser passa for å vise at United-fansen er lokale/engelske og ikkje berre utlendingar. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hvis jeg registrerer meg på One-United online, vil jeg da få medlemsnummer med en gang, online? Slik at jeg kan få bestilt billetter fortest mulig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Så... hva er viktigst? United eller dama? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 United såklart! Spesielt når dama ser ut som macgyver Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Trikset er å skaffe seg en dame som er interessert i fotball. Noe av det smarteste jeg har gjort. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Det jeg digger best ved videoen er at spillerne ikke løper etter RvP etter scoringen, alle løper rett til Red Army. Jo? RVP blir jo omringet av spillerne. De feirer med ham og med tilskuerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå