Mr. President™ Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Tipper det blir United v Pool. Endret 6. januar 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fulham eller Blackpool hjemme. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Da blir det United v Fulham/Blackpool EDIT: Tidligere enn meg ser jeg ^^ Endret 6. januar 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 United mot Fulham eller Blackpool, hvis vi vinner mot West Ham! Det burde vi klare. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 United mot Fulham eller Blackpool, hvis vi vinner mot West Ham! Det burde vi klare. Når* 3 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Ja, akkurat som når vi vant serien i fjor, noen serierunder før slutt. Slutt å si sånne tomsingting! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Når* Såklart! My bad. Håper virkelig på United mot Fulham. Liker Berbatov, så han fortjener å putte et mål mot SAF, og så vinner vi 4-1. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Ja, akkurat som når vi vant serien i fjor, noen serierunder før slutt. Slutt å si sånne tomsingting! Ja, men burde vi ikke ha vunnet? Var ikke vi favorittene mot både Wigan og Everton? Men hvorfor er du så bitter? Vær litt mer optimistisk, ser ut som om du ikke har noe håp. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Alt jeg ber om er å ikke ta seieren på forskudd. Vi har alle muligheter til å knuse westham hjemme, men å snakke om hvor lett vi skal gå videre fra en kamp vi ennå ikke har rett til å spille i blir bare en superoppskrift i jinxing.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Dritt-trekning som vanlig. 22 av de siste 26 gangene har vi blitt trukket mot PL-motstand, mens LFC alltid møter amatørlag som Mansfield og Oldham. Ikke rart vi aldri vinner denne cupen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Mao. Liverpool får passende motstand. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Alt jeg ber om er å ikke ta seieren på forskudd. Vi har alle muligheter til å knuse westham hjemme, men å snakke om hvor lett vi skal gå videre fra en kamp vi ennå ikke har rett til å spille i blir bare en superoppskrift i jinxing.. Jo, forstår deg godt, United spillerne tar heller ikke seieren på forskudd, men tenk om de gikk ut på banen uten håp og moral.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Artig å stå blant den harde West Ham fansen som står og gratulerer og klemmer hverandre i det 89. minutt, vet selv bedre enn at en United kamp er over før dommeren har blåst. Måtte bare stå der og smile når Robin putta Jubla bra inni meg, men så hva de hadde gjort med en annen United supporter som også hadde forvillet seg inn på feil side av stadion tidligere i kampen, så synes det var lurt å holde det inne En ting er sikkert, neste United kampen jeg skal på blir bortekamp med Red Army, faen til trøkk i den gjengen! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 ^En kompis av meg var på Wigan-kampen med red army, han sa det var helt ekstremt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Sto som sagt midt blant West Ham fansen, eneste gangene jeg ikke hørte Red Army vel så godt som West Ham fansen var rett etter måla til West Ham og under For Ever Blowing Bubbles 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Merker jeg blir småprovosert over at 10/11 spillere på årets lag i verden er Real/Barca-spillere, 11/11 spillere i spansk liga. Hvorfor er ikke Persie der? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Fordi hele greia er bullshit. Sluttet å ta det hele seriøst nå. Latterlig kåring. Jeg er ikke sur fordi det ikke ble nevnt United-spillere, det gjør meg ingenting, men dette blir for dumt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=JZEOZn2XUVM Jo mer jeg ser det målet, jo mer lurer jeg på hvordan han greide legge ballen død. Fra denne vinkelen ser det jo ut som han gjør det med utsiden av foten også? Major Mindfuck! Rart at ingen har nevnt at noen kaster en flaske på rvp. Og i tilfelle noen var i tvil: Bortesupporterne våre er helt konge! 6 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Rimelig sikker på at han la ballen oppå de 3 ytterste tærne samt utsiden av foten. Hvertfall slik jeg gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå