Brandshal Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 2-2? Den kom kanskje litt feil ut, men var ment med gratulerer videre. For når dere scorer ved overtid pleier dere som regel å vinne, å da ser jeg ikke noe problemer i returkampen deres, Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Hvordan i h... tok han ned den? Magnet?? Føttene til RVP er ikke magneter, magneter er føttene til RVP Feiringen til Fergie: 6 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) For noen touch av RvP, jeg får frysninger. Endret 5. januar 2013 av Apox 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 For noen touch av RvP, jeg får frysninger. Magisk. Kanskje den beste mottakelsen med føttene denne sesongen. Han er undervurdert i FIFA. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Han er undervurdert i FIFA. Morsomt at du nevnte det fordi jeg spilte nettop litt Fifa13 i slik karriere modus der du skal bygge opp en spiller. United velger alltid å starte med Welbeck og Rooney på topp. Welbeck er bedre enn RvP i spillet, lol. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Det var hva goonere sa i de alle årene, at VanPersie er sykt god... Husker at mange lo av meg da jeg sa at han egentlig tilhører til topp5 i verden som spiss. Det mener jeg fortsatt, og det smerter å si det Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Morsomt at du nevnte det fordi jeg spilte nettop litt Fifa13 i slik karriere modus der du skal bygge opp en spiller. United velger alltid å starte med Welbeck og Rooney på topp. Welbeck er bedre enn RvP i spillet, lol. Det er farten, vi så jo hvordan han beinet forbi forsvaret deres i dag, akselerasjonen er undervurdert i FIFA. Men han er utrolig god i skudd, fikk ballen på venstre-siden i feltet og så skjøt jeg fra ca. 15 meter unna borteste kryss, og han limte ballen forbi keeperen og rett i borteste kryss, fantastisk Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Det var hva goonere sa i de alle årene, at VanPersie er sykt god... Husker at mange lo av meg da jeg sa at han egentlig tilhører til topp5 i verden som spiss. Det mener jeg fortsatt, og det smerter å si det Jeg skal innrømme at jeg ikke fikk øynene opp for han før i fjorsesongen da han bøtta inn mål. Før det tenkte jeg aldri at han var en dårlig spiller, men jeg tenkte heller ikke at han var noe eksepsjonelt god. Trodde en periode han var ving også :/ Var kjempeglad når United signerte han, men hadde aldri trodd han skulle slå an så raskt og bli så sykt god for oss som han har vært. Endret 5. januar 2013 av Apox Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Han har alltid vært god, i verdensklasse. Men skadene hans har satt stopp for det inntil ifjor. Jeg mener at han var bedre før, spesielt i frispark og finte. Men touch før mål har han fortsatt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Lol, selv om det ser ut som om han er udødelig så er han ikke det - dessverre Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Tenk at vi en dag må si farvel til den smekre kroppen, den grasiøse elegansen og den teknikken som nærmest bare roper ut "Ja, jeg gjorde det og jeg prøvde ikke engang!" Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Vi skal visstnok ha signert Fernandinho.. og jeg vet ikke noe særlig om han, den engelske wikipedia-artikkelen ble rasert av noen som skulle legge inn klubbskifte. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Sky sources; Man City officials to meet with shakhtar officials to discuss possible move For brazilian midfielder Fernandinho who is seen to plug gap left by Yaya Toure at African nations. http://sportwitness.ning.com/forum/topics/the-odd-truth-behind-manchester-united-signing-fernandinho-this-e Endret 6. januar 2013 av archanios Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Sky sources; Man City officials to meet with shakhtar officials to discuss possible move For brazilian midfielder Fernandinho who is seen to plug gap left by Yaya Toure at African nations. http://sportwitness....nandinho-this-e "We don't need to translate that fully to shed light light on the confusion, because the first bit says 'According to the English press'. There are no reports in the English press, not even rumours prior to those relating to this Italian article. So we have English websites saying 'According to reports in Italy' and Italian websites saying the reverse." lol Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Nettopp en Wilshere filming, men tipper at alle kommer til å glemme den akkurat som Cazorla filmingen. Hadde det vært United så hadde alle haterne fortsatt klagd og sippet om at United jukser 10 år i fremtiden. Endret 6. januar 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Trekning i FAC nå. Håper på et topplag på hjemmebane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå