Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FA har da vel ingen rett til å gjøre det, siden det skjedde på fritiden, på et utested..

 

Dessuten fortjente Gray det.. Lo godt da jeg leste saken første gang.. Go Roon!!

6853879[/snapback]

 

Jeg lo, jeg og, fordi Roon eide Gray så det gjallet.

 

Han satt nede, og skambanka Gray :D uten å reise seg :!:

 

Nei, her er det vel heller Gray som skal straffes, Rooney sa jo at han skulle slutte to ganger før det smalt... Gray ba om det.

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke slik at vold er lovlig dersom man ber noen slutte først?

 

Ingenting skjer med Rooney angående fotball, så paranoid er det ingen grunn til å være. Han kommer heller ikke i fengsel, men det er nok en liten mulighet for at han mottar en bot på noen (for ham) småkroner. Denne bør han i så fall vedta og ta sin straff, all vold bør slås ned på - anmeldelse eller ei.

 

Gray skal selvsagt heller ikke straffes, så lenge han ikke gjorde noe annet enn å være en dust, det er så vidt meg bekjent ingen lov som sier at det er ulovlig kan være full og plagsom i form av ord.

 

Når det er sagt, så skal det heller ikke legges skjul på at Gray fortjente det, og jeg hadde nok gjort det samme om jeg var i Rooneys sko. Men det forandrer dog ikke det faktum at Rooney tød til vold, og at han bør bli straffet i form av en bot. Fotballstraff trenger dere ikke tenke på engang ...

Lenke til kommentar

Hvorfor skal han straffes med bot, Gray har da ikke annmeldt han for vold? At politiet skal blande seg inn kun på grunn av at navnet er Wayne Rooney er noe forbanna tull, så lenge de to skværet opp så skal sånne ting være ut av verden...

 

Men de skal vel bruk Rooney som et dårlig eksempel :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hvorfor skal ikke politiet innblandes kun fordi det ikke anmeldes? Selv om de involverte skværer opp, er vold likevel utført og det skal - i min mening - straffes likefullt. At det ikke anmeldes betyr vel at de to har skværet opp, og at Gray nok mente at det var hans skyld, men gjør det Rooneys handling lovlig? Nei.

 

At du påstår det har med Rooneys navn er tåpelig. Jeg forstår enda ikke denne paranoia som hersker rundt Rooney ... Politiet har titt og ofte blandet seg inn i voldshandlinger selv om handlingen ikke politianmeldes, blant gjorde de det i Norge da en Strømsgodset-spiller slo til en medspiller nå i sommer. De to involverte partene kan gjerne skvære opp i mellom seg og ikke bære nag til hverandre, men det har lite med selve voldshandlingen å gjøre.

 

I min mening bør Rooney straffes med en bot og han bør vedta den uten problemer. Men som sagt, det er fullt forståelig at han gjorde det og jeg ville sikkert gjort det samme i hans situasjon.

Lenke til kommentar
Ahh. Idag skal Celtic gruses. Jeg håper og tror på The Treble denne sesongen! :D

6856165[/snapback]

 

Tror nok dessverre vi må skue langt etter the Treble, men har stor tro på PL og Fa-cupen i år :roll: ...men så er jeg jo pessimist av natur.

6856242[/snapback]

Psh! Det gjelder å ha tro! :D Kampen idag går lett som bare det, håper jeg. Slik vi fremstår for tiden, så tror jeg ikke THe Treble skulle være helt umulig.

Lenke til kommentar
Ahh. Idag skal Celtic gruses. Jeg håper og tror på The Treble denne sesongen! :D

6856165[/snapback]

 

Tror nok dessverre vi må skue langt etter the Treble, men har stor tro på PL og Fa-cupen i år :roll: ...men så er jeg jo pessimist av natur.

6856242[/snapback]

Psh! Det gjelder å ha tro! :D Kampen idag går lett som bare det, håper jeg. Slik vi fremstår for tiden, så tror jeg ikke THe Treble skulle være helt umulig.

6856288[/snapback]

 

Har tro på at vi vinner idag :p

Lenke til kommentar
Hvorfor skal ikke politiet innblandes kun fordi det ikke anmeldes? Selv om de involverte skværer opp, er vold likevel utført og det skal - i min mening - straffes likefullt. At det ikke anmeldes betyr vel at de to har skværet opp, og at Gray nok mente at det var hans skyld, men gjør det Rooneys handling lovlig? Nei.

 

At du påstår det har med Rooneys navn er tåpelig. Jeg forstår enda ikke denne paranoia som hersker rundt Rooney ... Politiet har titt og ofte blandet seg inn i voldshandlinger selv om handlingen ikke politianmeldes, blant gjorde de det i Norge da en Strømsgodset-spiller slo til en medspiller nå i sommer. De to involverte partene kan gjerne skvære opp i mellom seg og ikke bære nag til hverandre, men det har lite med selve voldshandlingen å gjøre.

 

I min mening bør Rooney straffes med en bot og han bør vedta den uten problemer. Men som sagt, det er fullt forståelig at han gjorde det og jeg ville sikkert gjort det samme i hans situasjon.

6856065[/snapback]

 

Så hvis du klinker til en kompis på fest etter at han har kommet med et idiotisk forslag om homsesex, trekant med bestemora di osv så skal du tiltales og bøtlegges fordi det er en voldhandling?

 

Selvfølgelig har det med navnet å gjøre om spilleren/kjendisen heter Rooney, Roar Strand eller Tommy Steine har ingting med saken å gjøre. Her lager politet en sak for å lage et eksempel ut av personen. Dette er sikker noe de har hørt igjennom media også har de satt i gang etterforskning, hadde dette skjedd mellom to folk ingen hadde hørt om så hadde saken hvert ut av verden for lenge siden.

 

Rooney kommer helt sikkert til å godta boten for å få saken ut av verden...

Lenke til kommentar
Så hvis du klinker til en kompis på fest etter at han har kommet med et idiotisk forslag om homsesex, trekant med bestemora di osv så skal du tiltales og bøtlegges fordi det er en voldhandling?

6856430[/snapback]

Så absolutt. Selvsagt ikke noe mer enn en bot, men en straff skal jeg rettmessig ha. Mener du at jeg har lov til å slå til personer kun fordi de åpenbart er fulle og slenger med kjeften? Da hadde verden plutselig blitt en smule mer brutal, gitt ...

Lenke til kommentar

Da må det annsettes flere politifolk i dette landet hvis dette skal håndheves.

 

Hadde jeg fått meg en på tryne etter å ha slengt med kjeften i fylla og ingen skade skjedd utenom et blått øye eller noe i den duren så hadde jeg selvfølgelig ikke flydd til politiet for å få dem til å bøtlegge han som slo. Det blir for dumt for å si det pent...

Dette kan jeg love deg skjer hver bidige helg i dette landet, selv så har jeg såpass tålmodighet så jeg ville ikke ha slått.

Lenke til kommentar
Da må det annsettes flere politifolk i dette landet hvis dette skal håndheves. 

 

Hadde jeg fått meg en på tryne etter å ha slengt med kjeften i fylla og ingen skade skjedd utenom et blått øye eller noe i den duren så hadde jeg selvfølgelig ikke flydd til politiet for å få dem til å bøtlegge han som slo. Det blir for dumt for å si det pent...

Dette kan jeg love deg skjer hver bidige helg i dette landet, selv så har jeg såpass tålmodighet så jeg ville ikke ha slått.

6856977[/snapback]

Det hadde heller ikke jeg, og som jeg har sagt tidligere i tråden - jeg kan ikke se bort fra at jeg kanskje hadde gjort det samme i hans situasjon. Det gjør det dog ikke mer lovlig av den grunn. Tror de færreste av de som blir slått i en lignende situasjon, som Gray i denne saken, løper til politiet, men poenget mitt er ikke dette - poenget mitt er at jeg synes det skal straffes når det blir kjent for politiet, fordi det er en ulovlig voldshandling selv om handlingen på sett og vis kan forsvares.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...