Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker ikke som at våre gutter mestrer teknisk spill.

 

Har ikkje sett noko frå denne turneringa, men United-laget brukar vel stort sett å spele forholdsvis teknisk og vere ganske godt med ballen i laget i heimleg serie. Kan sjølvsagt hende det har noko med formatet å gjere, men eg har ikkje opplevd dei som at dei står tilbake på det tekniske det eg har sett.

Lenke til kommentar

Har nok en god del med formatet å gjøre. Banen er på størrelse med en håndballbane, ergo liten rom å boltre seg i. Likevel burde det ikke være vanskelig å tilpasse seg til formatet. Klikk-klakk fotball er skreddersydd for sånne situasjoner. Ingen som er villige til å gå på løp og slapt spill generelt sett. FCK er et lag vi burde ha stålkontroll på over 2x10min, men de var fullt på høyde (om ikke bedre).

 

Første kamp i mellomspillet er kl. 19:30. Håper på mer intensivitet der.

Lenke til kommentar

Merkelige igangsettingar frå keeper kombinert med litt for dårleg bevegelse når ballen skal settast igang skaper ein del problemer. Merkelig at dei ikkje klarar å halde ballen meir langs bakken enn dei til tider gjer når bana er som den er. Lange, høge pasningar er ikkje akkurat noko å satse på.

 

Men for ei vending Dæhlie kjørte for litt sida.

 

Kan ikkje påstå at eg vart spesielt imponert over nivået på det United presterte i denne kampen. Kjenner meg ikkje heilt igjen i forhold til korleis eg er vant med å sjå dei.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...