Comma Chameleon Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg aner ikke. Har fulgt lite med på juniorene. Såvidt jeg får med meg noe fra U21. Et par fine vendinger/driblinger av nummer 5 av og til. Han mørkhudete. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 3-0 til Stuttgart. Dæhli og co får kjørt seg hardt i gruppespillet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Endte 4-0. Skal ikke henge for mye oppi hvordan gutta gjør det her, men det er ingen tvil om at det gror godt i tysk fotball. Virker ikke som at våre gutter mestrer teknisk spill. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Virker ikke som at våre gutter mestrer teknisk spill. Har ikkje sett noko frå denne turneringa, men United-laget brukar vel stort sett å spele forholdsvis teknisk og vere ganske godt med ballen i laget i heimleg serie. Kan sjølvsagt hende det har noko med formatet å gjere, men eg har ikkje opplevd dei som at dei står tilbake på det tekniske det eg har sett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Har nok en god del med formatet å gjøre. Banen er på størrelse med en håndballbane, ergo liten rom å boltre seg i. Likevel burde det ikke være så vanskelig å tilpasse seg til formatet. Klikk-klakk fotball er skreddersydd for sånne situasjoner. Ingen som er villige til å gå på løp og slapt spill generelt sett. FCK er et lag vi burde ha stålkontroll på over 2x10min, men de var fullt på høyde (om ikke bedre). Første kamp i mellomspillet er kl. 19:30. Håper på mer intensivitet der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Dortmund-United starter nå for de som er interesserte. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Skulle akkurat til å skrive selv. Lynrask som vanlig du, Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 For en gangs skyld tar vi ledelsen! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 2-0 til United. Mye bedre spill nå må jeg si. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Læll, keepren til Dormund er jo ræv. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Det ser jeg ikke faktisk. Vet ikke om det er linja mi som gjør det, men kvaliteten er akkurat for dårlig til å tyde ansikt på repriser. Enten han eller nr. 4 tror jeg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 ^Var ikke Dæhlie som goallet nei. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Æsj, der kom reduseringen. Lukter uavgjort nå. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Merkelige igangsettingar frå keeper kombinert med litt for dårleg bevegelse når ballen skal settast igang skaper ein del problemer. Merkelig at dei ikkje klarar å halde ballen meir langs bakken enn dei til tider gjer når bana er som den er. Lange, høge pasningar er ikkje akkurat noko å satse på. Men for ei vending Dæhlie kjørte for litt sida. Kan ikkje påstå at eg vart spesielt imponert over nivået på det United presterte i denne kampen. Kjenner meg ikkje heilt igjen i forhold til korleis eg er vant med å sjå dei. Endret 4. januar 2013 av archanios Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Digg med seier da. Par finfine innvolveringer av Dæhlie også gitt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 United burde investere i en slik en; http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=WhAyX81zP2M Så kan midtbanespillerne våre utvikle seg. Da ville de forhåpentligvis få bedre overblikk og kan strø mer presise lange pasninger i tillegg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 United burde investere i en slik en; Så kan midtbanespillerne våre utvikle seg. Da ville de forhåpentligvis få bedre overblikk og kan strø mer presise lange pasninger i tillegg. Jeg simpelthen elsker slike nye teknologiske løsninger. Ikke bare innen fotball, men sport generelt. Nivået kan nok økes en del ved hjelp av slike maskiner. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Også kommer de på fotballbanen og begynner å se etter firkanta lys 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå