Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første setning er korrekt, etter det er det bare piss. Hva er det som skjedde da Beckham dro? Ronaldo sto fram. Hva er det som skjedde da Ronaldo dro? Rooney sto fram. Hva er det som skjedde da Rooney flørtet med City? Berba sto fram. Hva er det som skjedde da Rooney fikk kuttet i låret og Berba dro? Robin sto fram. Slik fungerer United. Hadde det ikke vært Robin, ville det ha vært noen andre.

 

Meg du sikter til?

 

Vel ja, det er en flott egenskap. Men Robin som målscorer hadde vært vanskelig å erstatte uansett.

 

Om Robin ikke var der, hvem tror du hadde stått frem som Uniteds mann?

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Meg du sikter til?

 

Vel ja, det er en flott egenskap. Men Robin som målscorer hadde vært vanskelig å erstatte uansett.

 

Om Robin ikke var der, hvem tror du hadde stått frem som Uniteds mann?

 

Nei, det var ikke til deg. Var svar på sitatet til Alsaker. Hadde det ikke vært Robin, ville det sannsynligvis ha vært Berba/Rooney slik de foregående sesongene. Det ville vært andre spillere som hadde stått for målene.

 

Jeg er dog enig i at vi mest sannsynlig ikke hadde ledet med 7p hvis det ikke hadde vært for Robin.

Lenke til kommentar

Chicharito, Rooney, Welbeck hadde vel stått fram om RvP ikke var i klubben, Berba hadde vel også fortsatt vært i klubben om RvP ikke hadde blitt hentet.

 

Noen scorer målene uansett, vi som har fullt United i nesten 20 år vet det.

 

Joshua King klar for Blackburn på permanent avtale btw.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Ny supporterblogg om Manchester United, startet i dag! Dersom du har lyst til å se på den, eller skrive på den, gjerne sjekk ut siden her. :)

 

Dette ble litt for lite interessant og for kjedelig språk og skrivefeil ødelegger.

 

Legg litt mer i innleggene fremover og det skader ikke å bruke stavekontroll før publisering.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

welbeck, lol

 

Du siterte meg ikke, men antar at det var et svar til meg om at Welbeck ville stått fram om og scoret om RvP ikke var i klubben? Chicharito er kanskje den dårligste spilleren United har hatt i Premier Leagues historie med ballen i beina, han scorer mål for United. Hadde Welbeck fått spille i en vant spissrolle hadde han også scoret mål. Det gjorde han når han faktisk fikk spille spiss. Sånn er United.

Lenke til kommentar

Du siterte meg ikke, men antar at det var et svar til meg om at Welbeck ville stått fram om og scoret om RvP ikke var i klubben? Chicharito er kanskje den dårligste spilleren United har hatt i Premier Leagues historie med ballen i beina, han scorer mål for United. Hadde Welbeck fått spille i en vant spissrolle hadde han også scoret mål. Det gjorde han når han faktisk fikk spille spiss. Sånn er United.

 

Neida var ikke noe spesielt rettet mot deg, det er bare det at jeg vet at united supportere er veldig 2-delt når det gjelder Welbeck.

 

Noen, meg inkludert, mener Welbeck (som fyller 23 år i år) ikke har bevist nok til å spille for united, og heller ikke kan regnes som et stort talent lengre pga sin alder.

 

Mens på andre siden har du dem som mener han ikke har fått nok sjanser, og er en uslepen diamant som bare trenger mer matchtrening så vil han bli en spiller i verdensklasse.

 

Lokal gutt eller ei, det begynner å bli på tide å vise seg frem litt mer når man får sjansen. Han kan ikke leve på at han har gått gradene i klubben for evig.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Ny supporterblogg om Manchester United, startet i dag! Dersom du har lyst til å se på den, eller skrive på den, gjerne sjekk ut siden her. :)

 

Jeg kan forsøke å gi en konstruktiv tilbakemelding.

 

Skriv om noe spesifikt, ikke noe så generelt som å ramse opp hvordan måneden ser ut. De aller fleste klarer å lese sesongkalenderen på united.no e.l. Lær deg setningsoppbygning og grunnleggende tegnsetting. Som nevnt over er det også greit å benytte seg av stavingskontroll. Jeg leser kun en blogg hvis den kan underholde eller lære meg noe.

Lenke til kommentar

Var akkurat bortom "CR7" og hilste på søstra til Ronaldo. Ikke spesielt pen, ikke spesielt hyggelig og klærene hun solgte var ikke veldig pene og lite ekslusive slik jeg hadde trodd. Men det måtte bare gjøres.

 

;)

Hva og hvor?

 

 

Haha, jeg visste det! Han gikk til Liege som en avtale med Spurs, for da unngikk Spurs å betale en såkalt "Talent-fee" for ham.http://www1.skysports.com/football/news/12691/8378915/Tottenham-have-confirmed-the-signing-of-defender-Zeki-Fryers-from-Standard-Liege

 

For en trio! Fryes - Pogba - Morrison

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...