Latias Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Jepp, skittent spill det der. Ikke at £6m er all verdens av penger for United, men likevel råttent gjort å lure seg unna en talent fee på den måten. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hva og hvor? Funchal, Madeira Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Offisiell stream til Mercedes Benz Cup Squad for Mercedes Benz Cup: Pereira, Sutherland; Blackett, Grimshaw, Love; Daehli, Ekangamene, Pearson, Weir; Barmby, Lawrence, Wilson Aner ikke hva de holder på, men ser ut som futsal. Aner heller ikke hvor langt de har kommet i turneringen, men satser på å se gutta våre i aksjon snart. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Gutta har allerede tapt 2-1 for Schalke 04. Her har du kampoppsettet. http://mercedes-benz...rnier.29.0.html Endret 4. januar 2013 av Schjellin Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Takker, oppsettet fant jeg ikke på hjemmesiden. FCK kl. 15:40 og Stuttgart kl. 16:35. Blir spennende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 United-kampen i gang. Heia Dæhli. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ser jeg også! Morsomt. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Har du sett han enda? Hvilket nummer har han? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Har du sett han enda? Hvilket nummer har han? Mener han er nr. 10 som spiller sentralt på banen, men det kan selvfølgelig være at vi stiller med flere blondies. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Kan se slik ut! Er ikke han fylt 18 nå da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fyller 18 om et par måneder tror jeg. Pent skudd av dansken. Plassert i krysset. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ah! Kan stemme. Fint mål av United nå da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Hastet med utligningen. Håper vi avgjør nå, ellers blir det neppe avansement. Endte 1-1. To lag som går videre? Endret 4. januar 2013 av Latias Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 To lag som går videre ser det ut som ja. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Vi har et tap og et uavgjort, en kamp mot Stuttgart og en med ukjent motstander igjen? Har vel mulighet til å gå videre om man vinner begge, om jeg leser lista riktig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Kan ikke tysk, men tror jeg begynner å skjønne oppsettet nå. Virker som at alle fire lagene går videre til mellomspillet, men at man tar med seg poengene fra gruppespillet. Vi har to kamper igjen i dag. Rett meg om jeg er helt på villspor. Vi tapte mot Schalke, spilte uavgjort mot København og møter straks Stuttgart. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ser ut til å stemme ja. Ganske kult breakdance show i pausen. Klart, ingenting man ikke har sett på TV før, men fortsatt imponerende. Ser ikke meg gjøre det der. Morsomt at de streamer dette. Blir vel å se ut dagen, og sikkert mårradagen hvis vi går videre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Skjer med å slippe inn først hele tiden? Juniorene fått det samme syndromet som de store gutta? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ligger under 2-0 nå ja. Ikke videre imponert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Kjipt spill. Dette er vel de beste juniorene vi har tilgjengelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå