Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Ta vare på hverandre", hvorfor kaster alle det begreper rundt seg som om det var en håndball? Er det en politiker eller noe som har sagt det? Det høres "AP/AUF" ut.

 

Når du har opplevd ting som setter ting litt i perspektiv og skjønt at de en har rundt seg faktisk er viktigere enn til eksempel fotball så vet en hva eg snakker om. Sier ikke at alle skal skjønne det, noen synes kanskje det er viktigere å bygge ett image og bruse med fjæra på ett forum og late som om en ikke skjønner hva det å ta vare på hverandre betyr, men håper uansett at de fleste skjønte poenget. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, eg kan jo for min del si at det å være sammen med familien på julaften f.eks blir mer og mer viktig etter hver gang eg er borte ;)

 

Jauda...... Går for seier i dag!

 

Edit: Er sikkert bare fordi eg begynner å bli gammel og ser at antall år minker!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

So what? Who cares?

 

Skal vi kutte ut diskusjonene? Siden ingen egentlig bryr seg? hehe;)

 

Nei, jeg bryr meg svært lite om hva andre mener om spillestilen til United. Jeg har vært fornøyd med antall mål denne sesongen, men selve spillet kunne vært bedre. Jeg bare synes det er litt artig at folk sier at United har mistet sjarmen sin i spillet, for det har vi hørt nå helt siden Ronaldo ble solgt. Altså, old news.

Lenke til kommentar

Skal vi kutte ut diskusjonene? Siden ingen egentlig bryr seg? hehe;)

 

Nei, jeg bryr meg svært lite om hva andre mener om spillestilen til United. Jeg har vært fornøyd med antall mål denne sesongen, men selve spillet kunne vært bedre. Jeg bare synes det er litt artig at folk sier at United har mistet sjarmen sin i spillet, for det har vi hørt nå helt siden Ronaldo ble solgt. Altså, old news.

 

Som sagt det er ikke samme folk som sier det, det er mange forskjellige folk. I totalt sett vurderer du det som et og samme folk, hvis du skjønner hva jeg mener. For min del spilte ManU sykt fett for to år siden pluss ifjor i første halvsesong.

Lenke til kommentar

– Hvor avgjørende har van Persies bidrag vært for Manchester United denne sesongen?

 

Alsaker:

– Helt avgjørende. Jeg mener at Manchester United hadde vært sjanseløse på gullet hadde det ikke vært for ham. De har jo hatt enorme problemer bakover på banen og skader på sentrale nøkkelspillere. Men i van Persie har United hatt en sylskarp matchvinner som oser av klasse, og den roen han viser smitter over på de andre.

 

Hvor mange tiår skal til før folk begynner å forstå United? Hadde ikke RvP vært i klubben hadde en annen tatt ansvaret for målene og forsvaret hadde ikke vært så lekk som det er nå.

Lenke til kommentar

Første setning er korrekt, etter det er det bare piss. Hva er det som skjedde da Beckham dro? Ronaldo sto fram. Hva er det som skjedde da Ronaldo dro? Rooney sto fram. Hva er det som skjedde da Rooney flørtet med City? Berba sto fram. Hva er det som skjedde da Rooney fikk kuttet i låret og Berba dro? Robin sto fram. Slik fungerer United. Hadde det ikke vært Robin, ville det ha vært noen andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...