Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du trenger ikke å overdrive. Liverpool har vært et av lagene denne sesongen som har blitt mest bortdømt. Hadde det ikke vært tilfellet hadde Liverpool vært i en mye bedre situasjon mtp fjerdeplassen, ikke 1.plassen... Er trist for fotballen at Liverpool er der de er. Det som en gang var storoppgjør mellom Man Utd og Liverpool, har nå blitt bare en kamp om 3 poeng for begge lags del. Trodde mange av dere ønsket Liverpool tilbake i toppen, men slik jeg oppfatter det her på forumet ser det ut som dere er tilfreds med å bare komme med piss mot Liverpool. Konsentrer dere om deres egen klubb, og drit nå i å prøve å nedverdige Liverpool og våre supportere hele tiden. Det slår bare tilbake på dere selv. Jeg er ganske sikker på at den jevne Liverpool-supporter er godt inneforstått med at Liverpool ikke er topp 1-2 materiale. At best er vi 4, og da skal mye klaffe.

 

Slapp av litt du da.

 

Vil ha tilbake Liverpool. Men i mellomtida skal de ikke få fred et sekund! Og disse tider skal huskes til tidenes morgen. Og Suarez er tidenes dritt.

 

Osv osv.... Men helt enig. Det er ikke et storoppgjør lenger, bortsett fra i navnet.

Lenke til kommentar

De aller fleste foretrekker vel 4-3 fremfor en 1-0 seier, men så er vel alle United supportere enig at vi MÅ få det defensive på plass. Det er ingen tvil om at vi slipper inn alt for mye mål, det er på hengende tråd at vi ikke blir ordentlig straffet i PL, og vi kommer til å slite skikkelig i CL om vi ikke får terpet bakover. Evra f.eks, hvor i huleste var han på 1-2? Han skal jo markere! I stedet står han bare å venter på et skudd. Selv om han skårer i dag igjen er han fortsatt et stort irritasjonsmoment defensivt, og det har han vært i flere sesonger nå. Men man må jo få berømme vinnermentaliteten til spillerne, som har vært helt fantastisk denne sesongen.

Lenke til kommentar

Er det trist for deg/dere eller for fotballen? For jeg greier ikke se hvorfor det skal være trist for fotballen at dere ikke lenger er en klubb som kjemper om store titler lenger. Er det trist for fotballen at Frankrike ikke er et landslag som kjemper om EM og VM gull? Det er en naturlig gang i fotballen at klubber faller ifra. Leste blant annet en artikkel på nettavisen (av alle ting) om at var faktisk først da Tom Hicks og George Gillett tok over klubben i 2007, at Liverpool fikk fart på den kommersielle delen.

 

Men for å være helt dønn ærlig med deg, dere er vår hat klubb nummer 1. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om dere ble Leeds 2 eller Wimbledon 2, og ble sendt ned til den dypeste avgrunnen av det engelske seriesystemet.

 

Å sammenligne med landslag blir idiotisk. Økonomi spiller ingen rolle for hvordan landslagene gjør det. I moderne tid har klubber kommet til overflaten pga. økonomiske tilvekster som ikke skyldes egenkapital. DET er trist for fotballen, og ødelegger for andre. Dette får nå Liverpool lide for, og som jeg sa, vi har 'at best' bare sjanse til å klare 4.plassen. Syns du ikke det er trist at tradisjonsrike klubber blir danket ut av det gode selskap pga. klubber som er dopet? Jeg mener det er trist for fotballen, for det er stor sannsynlighet for at Liverpool hadde hevdet seg mye bedre uten disse. Går ikke på at jeg ikke unner andre klubber suksess, og at jeg ikke kan godta at lag faller av. Jeg har godtatt for lenge siden at Liverpool er der de er, men jeg mener allikevel det er trist for fotballen at en storhet som Liverpool ligger der de er. Jeg mener dere burde moderere drittslengingen rettet mot Liverpool/supportere på nåværende tidspunkt.

 

Og, selv den verste dritten kan ha utrettet noe positivt... (G&H)

Lenke til kommentar

Å sammenligne med landslag blir idiotisk. Økonomi spiller ingen rolle for hvordan landslagene gjør det. I moderne tid har klubber kommet til overflaten pga. økonomiske tilvekster som ikke skyldes egenkapital. DET er trist for fotballen, og ødelegger for andre. Dette får nå Liverpool lide for, og som jeg sa, vi har 'at best' bare sjanse til å klare 4.plassen. Syns du ikke det er trist at tradisjonsrike klubber blir danket ut av det gode selskap pga. klubber som er dopet? Jeg mener det er trist for fotballen, for det er stor sannsynlighet for at Liverpool hadde hevdet seg mye bedre uten disse. Går ikke på at jeg ikke unner andre klubber suksess, og at jeg ikke kan godta at lag faller av. Jeg har godtatt for lenge siden at Liverpool er der de er, men jeg mener allikevel det er trist for fotballen at en storhet som Liverpool ligger der de er. Jeg mener dere burde moderere drittslengingen rettet mot Liverpool/supportere på nåværende tidspunkt.

 

Så mitt poeng om at fotball beveger seg i sykluser er idiotisk? At et lag ikke kan ligge i toppen i evig tid? Jeg synes det er idiotisk at du går inn i en MUFC-tråd å argumenterer for at vi skal synes synd på lfc.

 

Og nei, jeg synes ikke det er trist at tradisjonsrike klubber faller av. Se på La Liga, det er den minst spennende ligaen i verden. Hadde det ikke kanskje heller vært mer sunt for ligaen at lag som Valencia eller Sevilla vant ligaen av og til?

 

Jeg kan ikke erindre en eneste liverpool-supporter som nevnte noe om dette du nevner nå når city vant tittelen sist sesong, da var det vel litt andre veien, eller hur?

 

Edit: Brace yourselves.. Nye hjemmedrakten neste år (KANSKJE):

 

manchester-united-new-home-shirt.jpg

 

Hvordan gå fra noe stygt til noe enda verre? Joda, nike klarte det.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Haha, har det verkeleg kome så langt at Liverpool-supportarar kjem hit og ynskjer at dei skal få fred? Då er det på tide å finne noko anna å halde på med trur eg. Banter er ein viktig del av supporterkulturen og det å kome med stikk mot andre klubbar er heilt naturleg, og blir ikkje vekke berre fordi ein klubb presterer på det nivået dei høyrer heime (see what I did there?). Eg har fått tyn frå Liverpool-supporterar så lenge eg kan hugse og om det skal vere for vanskelig å takle litt motbør så bør ein kanskje ikkje stikke fram hovudet på eit diskusjonsforum der det blir snakka om fotball heller.

 

Om det der er neste års drakt, så skal Nike fint få behalde dei sjølv.

 

Draktene til Latias var bra framme, men gyselige bak.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Jeg har fått så mye pes fra liverpool-supportere opp gjennom tidene at jeg NYTER å se det laget godt planta på midten av tabellen.

 

Konsentrer dere om deres egen klubb, og drit nå i å prøve å nedverdige Liverpool og våre supportere hele tiden. Det slår bare tilbake på dere selv.

 

Haha, jeg vet ikke om du er seriøs eller ei, men det er vel få supportere i PL som er mer opptatt av andre lag enn sitt eget enn liverpool-supportere. Iallefall blant de norske. For meg virker det som blant mange av dem så er det viktigere at United taper enn at liverpool vinner.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Så mitt poeng om at fotball beveger seg i sykluser er idiotisk? At et lag ikke kan ligge i toppen i evig tid? Jeg synes det er idiotisk at du går inn i en MUFC-tråd å argumenterer for at vi skal synes synd på lfc.

Og nei, jeg synes ikke det er trist at tradisjonsrike klubber faller av. Se på La Liga, det er den minst spennende ligaen i verden. Hadde det ikke kanskje heller vært mer sunt for ligaen at lag som Valencia eller Sevilla vant ligaen av og til?

Jeg kan ikke erindre en eneste liverpool-supporter som nevnte noe om dette du nevner nå når city vant tittelen sist sesong, da var det vel litt andre veien, eller hur?

Jeg er ikke uenig i at lag ikke har en rett til å ligge på toppen hele tiden.

Har ikke sagt dere trenger synes synd på noen... Jeg bare sier situasjonen er trist, og det hadde hvert mer respektabelt om dere ikke hele tiden måtte rette negativt fokus på et lag+supportere som ligger på 10.plass atm.

 

Da Man City vant var det morsomt der og da på måten det skjedde, men sett under ett nå i ettertid så er det trist at laget bare kan kjøpe seg til seire med penger de ikke har tjent selv.

 

Haha, har det verkeleg kome så langt at Liverpool-supportarar kjem hit og ynskjer at dei skal få fred? Då er det på tide å finne noko anna å halde på med trur eg. Banter er ein viktig del av supporterkulturen og det å kome med stikk mot andre klubbar er heilt naturleg, og blir ikkje vekke berre fordi ein klubb presterer på det nivået dei høyrer heime (see what I did there?). Eg har fått tyn frå Liverpool-supporterar så lenge eg kan hugse og om det skal vere for vanskelig å takle litt motbør så bør ein kanskje ikkje stikke fram hovudet på eit diskusjonsforum der det blir snakka om fotball heller.

 

Banter er vel og fint, men er så kjedelig å lese det samme om at og om at. Jeg kunne godt sagt at Giggs er en møkkamann i hvert innlegg...

Lenke til kommentar

RAWK er morsomt. Let's all laugh at the scousers.

 

23. desember:

Is there a more complete CB partnership than Agger and Skrtel in Europe? They are not only good defenders, they both are excellent on the ball, have pace and can score the occasional goal. I wouldn't swap em for any other pairing. Not even Subotic and Hummels.
Agger Skrtel partenership is currently one of the best CB partnership in the world and easily the best CB partnership in premier league based on form... I cant think of anyother partnerships better than this one in premier league...

 

26. desember:

incompetent, shit house, tattooed bollock shit house merchants. We concede goals when we're not even under pressure. They both need babysitting.

 

Neither are fit to lace Carra's boots.

 

a fucking embarrassment.

Lenke til kommentar

Banter er vel og fint, men er så kjedelig å lese det samme om at og om at. Jeg kunne godt sagt at Giggs er en møkkamann i hvert innlegg...

 

Å kome inn i United-tråden og klage over at vi ikkje er hyperpositive til Liverpool og ikkjesyr puter under armane på stakkarslege Liverpool-supporterar må vere noko av det mest optimistiske eg har vore med på. Omtrent i same dur som "neste år er vårt år". Om det er store problemer med at de blir plaga i "This is Anfield", så hadde eg heller tatt det opp med ein mod eller liknande, men her inne og forsåvidt også i "Ye Olde.." er dette langt på veg akkurat det du bør kunne forvente. Om du ikkje toler det, finn deg noko anna å drive på med. Kvifor skal det vere så mykje verre at de får pepper no som de ligg i sumpa, medan det aldri ser ut til å vere eit problem å gå etter United-fans uansett situasjon. Eg er omtrent aldri innom TiA og postar aldri der, ettersom eg har lite lyst til å bruke av tida mi på eit lag eg ikkje har anna enn negative følelsar for, men kjem du inn hit så må du faktisk nesten forvente at fokuset på andre lag en United, og då kanskje spesielt Liverpool vil ha negativt forteikn. Eg tvilar sterkt på at det tullet du no held på med vil hjelpe, heller det omvendte.

Lenke til kommentar

Så det du egentlig sier er at det var morsomt når City sin pengedoping ødela for United, men når det etterhvert går ut over L'pool, da er det forferdelig. Beviser vel en gang for alle at pool-supportere er suppehuer. Men se lyst på det, dere har jo neste år.

 

Hadde du lest hele innlegget hadde du forstått at det var trist overall, bare ikke den dagen. Dere klager jo på Liverpool hele tiden... Det dere driver med er å le av at Liverpool er så langt nede hele tiden, samtidig som dere klager på City hele tiden. Mye verre det. Suppehue.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å kome inn i United-tråden og klage over at vi ikkje er hyperpositive til Liverpool og ikkjesyr puter under armane på stakkarslege Liverpool-supporterar må vere noko av det mest optimistiske eg har vore med på. Omtrent i same dur som "neste år er vårt år". Om det er store problemer med at de blir plaga i "This is Anfield", så hadde eg heller tatt det opp med ein mod eller liknande, men her inne og forsåvidt også i "Ye Olde.." er dette langt på veg akkurat det du bør kunne forvente. Om du ikkje toler det, finn deg noko anna å drive på med. Kvifor skal det vere så mykje verre at de får pepper no som de ligg i sumpa, medan det aldri ser ut til å vere eit problem å gå etter United-fans uansett situasjon. Eg er omtrent aldri innom TiA og postar aldri der, ettersom eg har lite lyst til å bruke av tida mi på eit lag eg ikkje har anna enn negative følelsar for, men kjem du inn hit så må du faktisk nesten forvente at fokuset på andre lag en United, og då kanskje spesielt Liverpool vil ha negativt forteikn. Eg tvilar sterkt på at det tullet du no held på med vil hjelpe, heller det omvendte.

 

Jeg forventer ikke at dere er hyperpositive, jeg forventer at når dere kommer med noe, så har det noe sannhet i seg. At vi liksom forventet gull denne sesongen er så idiotisk at det skulle ikke vært på trykk. At vi liksom bare bruker unnskyldninger for å unnskylde de dårlige prestasjonene har heller ikke sannhet i seg. Jeg skal slutte med tullet da så får dere bare kjøre på med de tåpelige innleggene deres.

Lenke til kommentar

Beklgaer, men eg trur nok du preker for døve ører. Og om det du seier skulle stemme, kvifor kjem det gong på gong fram ting som viser Liverpool-supporterar som omtrent er klare for å hente heim pokalen ved kvart halmstrå. Det er ikkje nødvendigvis slik at du har sagt sånt, men at det blir sagt det er faktisk vanskelig å skyve under ein stol. Eg har sagt det tidlegare og kan seie det igjen, det finst idiotar i alle supporterleirar, og det er klart at desse blir utnytta til fulle for å gje nokre spark til andre supportarar. Beklager at eg byrjar å få hakk i plata, men om du ikkje toler det, gtfo! Du må ikkje utsette deg sjølv for det om du ikkje likar der, sånt kallast sjølvpining. ;)

 

2afk40o.jpg

Endret av archanios
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Aah, stemmer det, det er dommeren i år. Bra vi fikk ryddet det ut av veien. Liverpool er egentlig Champions League-materiale, hadde det ikke vært for dommeren og at de andre lagene er mye bedre.

 

Jeg hater elsker å måtte si det, men:

 

http://www.debatable...r-league-tables

 

Riktignok ikke oppdatert for de to siste rundene, men:

 

4.plass på Liverpool, med City utenfor CL-plass!

 

Red.: I tillegg kan vel Arsenal og Tottenham-supporterne takke dommerne for at de slipper bla til side 2 for å se laget sitt på tabellen på mobile enheter.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...