Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan vise statistikk for antall stang/tverligger ut man U har hatt til nå denne sesongen. Må si jeg føler dem har hatt en del av dem i år.

 

Kan ta de jeg husker i farten:

 

Man City:    Robin van Persie.
Aston Villa: Robin van Persie x2 (rett etter hverandre).
Chelsea:     Robin van Persie (ble mål på "retur" - David Luiz selvmål).
Stoke:       Danny Welbeck.
Tottenham:   Wayne Rooney, Michael Carrick.
Southampton: Rio Ferdinand (ble mål på retur - Robin van Persie).
Fulham:      Shinji Kagawa (der Rafael ble avblåst for offside rett etterpå).

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Nei. I år har de dommeren mot seg. Spesielt stakkars Suarez som aldri får noe av dommeren. Hadde han fått alle straffesparkene han fortjener, ville de ha ledet PL med klar margin.

 

Bare å glede seg til neste år. Lurer på hvilken unnskyldning de har på lur da. "Urutinert trener trenger tid", "bygger lag for framtiden, resultatene kommer ikke før neste år" osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei. I år har de dommeren mot seg. Spesielt stakkars Suarez som aldri får noe av dommeren. Hadde han fått alle straffesparkene han fortjener, ville de ha ledet PL med klar margin.

 

Bare å glede seg til neste år. Lurer på hvilken unnskyldning de har på lur da. "Urutinert trener trenger tid", "bygger lag for framtiden, resultatene kommer ikke før neste år" osv.

 

Du trenger ikke å overdrive. Liverpool har vært et av lagene denne sesongen som har blitt mest bortdømt. Hadde det ikke vært tilfellet hadde Liverpool vært i en mye bedre situasjon mtp fjerdeplassen, ikke 1.plassen...

 

Er trist for fotballen at Liverpool er der de er. Det som en gang var storoppgjør mellom Man Utd og Liverpool, har nå blitt bare en kamp om 3 poeng for begge lags del. Trodde mange av dere ønsket Liverpool tilbake i toppen, men slik jeg oppfatter det her på forumet ser det ut som dere er tilfreds med å bare komme med piss mot Liverpool. Konsentrer dere om deres egen klubb, og drit nå i å prøve å nedverdige Liverpool og våre supportere hele tiden. Det slår bare tilbake på dere selv. Jeg er ganske sikker på at den jevne Liverpool-supporter er godt inneforstått med at Liverpool ikke er topp 1-2 materiale. At best er vi 4, og da skal mye klaffe.

Lenke til kommentar

Er det trist for deg/dere eller for fotballen? For jeg greier ikke se hvorfor det skal være trist for fotballen at dere ikke lenger er en klubb som kjemper om store titler lenger. Er det trist for fotballen at Frankrike ikke er et landslag som kjemper om EM og VM gull? Det er en naturlig gang i fotballen at klubber faller ifra. Leste blant annet en artikkel på nettavisen (av alle ting) om at var faktisk først da Tom Hicks og George Gillett tok over klubben i 2007, at Liverpool fikk fart på den kommersielle delen.

 

Men for å være helt dønn ærlig med deg, dere er vår hat klubb nummer 1. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om dere ble Leeds 2 eller Wimbledon 2, og ble sendt ned til den dypeste avgrunnen av det engelske seriesystemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...