Saetre Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 TV2 tekst-TV skrev at Neville "dummet seg ut". Er dette sant? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Nei, han scorte selvmål. Det er vel ikke å dumme seg ut, spørs hvordan selvmål det var da men. Det er jo nesten noen hver dag som scorer selvmål i en kamp så. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Troppen mot gunners: Van der Sar, Kuszczak, Brown, Simpson, Ferdinand, Vidic, Pique, Evra, O'Shea, Ronaldo, Fletcher, Hargreaves, Carrick, Anderson, Giggs, Nani, Tevez, Rooney, Saha. Trur det blir samme lag som mot boro, bare med Evra på venstreback. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er Saha tilbake fra skade? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er Saha tilbake fra skade? Nei, han er bare i troppen for moro skyld. Fra spøk til revolver. Jepp, Louis Saha og Michael Carrick er tilbake fra skade. Usikkert om begge blir med i den endelige troppen, men vi får vente og se. Det er i hvert fall herlig å ha de begge tilbake. Nå må bare begge to komme seg i form. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er Saha tilbake fra skade? Ja, men bare i et par dager. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Vedder på at han skader seg imorgen på oppvarmingen eller i overmorgen på trening. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Vedder på at han skader seg imorgen på oppvarmingen eller i overmorgen på trening. Neinei, han får et nytt mareritt, og blir mentalt skadd igjen....var jo det Fergie engang sa, han er ikke helt frisk der oppe...var noe i den duren hvertfall. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ikkje det mentale det var noko med, men han toler så lite at han blir skadd berre han har mareritt. Og det er jo heller ikkje så bra.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Vi vinner! I know! :!: Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Vi vinner! I know! :!: seff vinner me kara 3-1 tipper eg Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Storkamp i dag ja, men husk å ikke undervurder dem. Første kampen mot dem sist sesong undervurderte jeg dem og trodde at United skulle vinne 4-0. Men det endte opp med tap. Men hvis vi spiller like bra som vi har gjort i det siste skal vi nok vinne! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Åh.. spent nå altså.. Synd den begynner så tidlig, rekker nok ikke første omgang :/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 To timer til......wooooohhhh Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Dette tror jeg blr for tøft, men United er i en sinnsyk form for tiden, så man vet aldri. Som Chelsea-fan håper jeg på en oppskrivtsmessig uavgjort. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Noen som har en stream til dagens match? Ikke livesport247.com. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Jeg er pessimist, tror vi taper. Husker med skrekk og gru kampene mot Arsenal ifjor... Bra lag vi stiller med hvertfall... VDS Brown - Rio - Vida - Evra Ron - Hazza - Lil'Wayne - Giggsy Tevez - Roon Saha, Carrick, Nani, OShea, PiG Endret 3. november 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Heller ikkje heilt sikker på denne kampen, men fy flate så godt det hadde vore med ein seier. I dag bryr eg meg lite om resultatet, 1-0 eller 10-0 får vere det samme så lenge vi går ut med tre poeng. Får berre ønske lykke til til alle sammen, no må eg gå for å rekke kampen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå