Tåkefyrste Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Har på følelsen at vi så absolutt kommer til å trenge de 7 poengene ned til City nå før sesongen er over. Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Noen som kan vise statistikk for antall stang/tverligger ut man U har hatt til nå denne sesongen. Må si jeg føler dem har hatt en del av dem i år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Har på følelsen at vi så absolutt kommer til å trenge de 7 poengene ned til City nå før sesongen er over. Helt utrolig å lede med 7 poeng så dårlig som de har spilt til tider. Og ikke minst med antall baklengs. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Noen som kan vise statistikk for antall stang/tverligger ut man U har hatt til nå denne sesongen. Må si jeg føler dem har hatt en del av dem i år. Kan ta de jeg husker i farten: Man City: Robin van Persie. Aston Villa: Robin van Persie x2 (rett etter hverandre). Chelsea: Robin van Persie (ble mål på "retur" - David Luiz selvmål). Stoke: Danny Welbeck. Tottenham: Wayne Rooney, Michael Carrick. Southampton: Rio Ferdinand (ble mål på retur - Robin van Persie). Fulham: Shinji Kagawa (der Rafael ble avblåst for offside rett etterpå). Endret 26. desember 2012 av PSV Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Vi hadde da noen mot swansea også? Pluss én i dag tror jeg? 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Er vel ikke mange sesongene siden Liverpool hadde en haug med tverrligger/stolpeskudd? Nå erre tydeligvis vår tur. Med det samme vil jeg gjerne takke stavekontrollen til Opera med det samme. Love you <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Det var fjorårssesongen, Alt... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 ... Og vips så hadde ikke Liverpool så mange stolpeskudd lenger og de er fortsatt en middelmådighet, var visst ikke bare marginer allikevel. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Nei. I år har de dommeren mot seg. Spesielt stakkars Suarez som aldri får noe av dommeren. Hadde han fått alle straffesparkene han fortjener, ville de ha ledet PL med klar margin. Bare å glede seg til neste år. Lurer på hvilken unnskyldning de har på lur da. "Urutinert trener trenger tid", "bygger lag for framtiden, resultatene kommer ikke før neste år" osv. 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Aah, stemmer det, det er dommeren i år. Bra vi fikk ryddet det ut av veien. Liverpool er egentlig Champions League-materiale, hadde det ikke vært for dommeren og at de andre lagene er mye bedre. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Var vel forrige runde det ble snakket om at bare RvP hadde flere stang/tverrleggerskudd enn hva 10 lag i PL hadde. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Merkelig at noe som var dårlig i fjor plutselig går under uflaks i år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Ser ingen som sier at stangskudd er bra? Ser derimot noen som sier at stangskudd ikke var grunnen til middelmådigheter i Liverpool Edit: Ser heller ikke så mange som snakker om uflaks? Endret 27. desember 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Siden vi snakker om stangskudd, headet ikke Hernandez i stang og ut igår på den store sjansen ca.5 minutter før slutt? Ser at det ikke var nevnt i statistikken til vg, så lurer på om det kun var jeg som så det Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Er det noen som har statistikk på hvor mange kamper uten baklengs en seriemester har hatt? United har vel bare 3 kamper uten mål imot eller noe sånt hittil i år, statistisk sett så betyr det ca. 8 kamper uten baklengs på en hel sesong. Må jo være en form for rekord. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 http://www.nrk.no/sport/dette-kan-koste-united-gullet-1.10853710 Litt om united og baklengs,..... Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Nei. I år har de dommeren mot seg. Spesielt stakkars Suarez som aldri får noe av dommeren. Hadde han fått alle straffesparkene han fortjener, ville de ha ledet PL med klar margin. Bare å glede seg til neste år. Lurer på hvilken unnskyldning de har på lur da. "Urutinert trener trenger tid", "bygger lag for framtiden, resultatene kommer ikke før neste år" osv. Du trenger ikke å overdrive. Liverpool har vært et av lagene denne sesongen som har blitt mest bortdømt. Hadde det ikke vært tilfellet hadde Liverpool vært i en mye bedre situasjon mtp fjerdeplassen, ikke 1.plassen... Er trist for fotballen at Liverpool er der de er. Det som en gang var storoppgjør mellom Man Utd og Liverpool, har nå blitt bare en kamp om 3 poeng for begge lags del. Trodde mange av dere ønsket Liverpool tilbake i toppen, men slik jeg oppfatter det her på forumet ser det ut som dere er tilfreds med å bare komme med piss mot Liverpool. Konsentrer dere om deres egen klubb, og drit nå i å prøve å nedverdige Liverpool og våre supportere hele tiden. Det slår bare tilbake på dere selv. Jeg er ganske sikker på at den jevne Liverpool-supporter er godt inneforstått med at Liverpool ikke er topp 1-2 materiale. At best er vi 4, og da skal mye klaffe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hva er det folket foretrekker? Kynisme og solid defensivt spill (1-0) slik vi hadde da VDS satte rekorden eller fullt baluba med målorgier alle veier (4-3, 3-2)? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Er det trist for deg/dere eller for fotballen? For jeg greier ikke se hvorfor det skal være trist for fotballen at dere ikke lenger er en klubb som kjemper om store titler lenger. Er det trist for fotballen at Frankrike ikke er et landslag som kjemper om EM og VM gull? Det er en naturlig gang i fotballen at klubber faller ifra. Leste blant annet en artikkel på nettavisen (av alle ting) om at var faktisk først da Tom Hicks og George Gillett tok over klubben i 2007, at Liverpool fikk fart på den kommersielle delen. Men for å være helt dønn ærlig med deg, dere er vår hat klubb nummer 1. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om dere ble Leeds 2 eller Wimbledon 2, og ble sendt ned til den dypeste avgrunnen av det engelske seriesystemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå