Tåkefyrste Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Sa ikke at det ikke var godt nok, sier bare at hun var ikke noe penere enn det united-gutta hadde på armen. Men nei, jeg synes ikke hun var noe særdeles pen, ei heller stygg, bare helt normal. Ser penere damer om man går en tur på butikken Endret 22. desember 2012 av Apox Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Synes hun ser fin ut jeg. Ville vært mye "hysj, jeg liker deg best når du ikke snakker toten-dialekt". Dirty-totens er kanskje bra det? Aner ikke. Dette tullet med å brenne drakter vokser hun nok av seg. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Møtt henne et par-tre ganger i forbindelse med en lokal supporteravdeling, ikke så pen IRL syntes jeg, bruker 6-7 kg med sminke, ser bare dumt ut... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 City vinner 1-0 etter tidenes klatretur av Barry. jaja, da er vi bare nødt til å gjøre jobben imorra. Greit nok det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Håpløs avgjørelse, men City for jo aldri noe av dommerne, så ingen ting skjedde vel der heller. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Husker noen (mener det var latias (repost pretty please?)) presenterte en tabell over hvor mange viktige involveringer van Persie har til nå i Man Utd (mål, avgjørende mål, assist, avgjørende assist, etc.). Hva om han hadde hatt tilsvarende i arsenal pdd? Hvor mange poeng hadde arsenal da hatt nå? Lurer fordi jeg husker noen sa at arsenal ville være en gullkandidat med han på laget. Apropos van Persie, så fikk jeg bortedrakten med han bakpå.. Oh the joy! Edit: som svar til innlegg nedforbi, takk! Endret 24. desember 2012 av Corey Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Husker noen (mener det var latias (repost pretty please?)) presenterte en tabell over hvor mange viktige involveringer van Persie har til nå i Man Utd (mål, avgjørende mål, assist, avgjørende assist, etc.). Hva om han hadde hatt tilsvarende i arsenal pdd? Hvor mange poeng hadde arsenal da hatt nå? Lurer fordi jeg husker noen sa at arsenal ville være en gullkandidat med han på laget. Apropos van Persie, så fikk jeg bortedrakten med han bakpå.. Oh the joy! Det du leter etter ligger i spillertråden : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1177496&st=80&p=20053624entry20053624 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Fikk Signert Giggs drakt til Jul. Den skal rett inn i ramme med glass og bevares for evig tid. Lykke. 3 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Håhå, der snakker vi gave! Lenke til kommentar
Populært innlegg Hansoen Skrevet 25. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. desember 2012 11 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Slår ikke min julegave: Den gikk i peisen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Da vet du hvem du ikke skal be neste år. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Da vet du hvem du ikke skal be neste år. Kan jo like godt gjøre det, mannen får jo gratis ved til peisen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Kom over denne, old? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Funny thing; er på Madeira nå. Visste at Ronaldo vokste opp her, men jeg bor jo faen meg rett ved der han vokste opp. Fikk forklart veien i går av en Taxi-sjåfør, så tenkte å ta meg turen en eller annen dag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Artig. Vokste ikke han opp med en annen kjent fotballspiller og? Eller blander jeg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Herregud, Evra er en rå fyr. 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg ba Nissen om litt Berbalove til jul, men fikk ikke Da er dette en finfin julegave, selv om akevitt-nerver og overtidsmål ikke passer sammen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Herregud, Evra er en rå fyr. Hahah! Evra er herlig. Jeg har sett alt for lite av spillerne utenfor banen. Like morro hver gang de stiller opp på ett eller annet. Denne er jo en klassiker 2 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Da ble det en tur for meg til Manchester og Old Trafford den 5. mars for United - Real Madrid. Gleder meg allerede! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå