Hansoen Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/scholes-legger-opp-igjen-3951634.html Scholes legger opp. Er så klart vemodig, men jeg føler hvertfall det er på tia. Godlike comeback, men nå er det slutt. Legend! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Vemodig er det ikke. Det var litt vemodig forrige gang, nå er det bare care. Håper Giggs følger etter. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Han var fantastisk for oss da han kom tilbake i fjor, en av hovedgrunnene til at vi var helt oppe med City. I år har han for det meste bare dratt ned tempoet, han har vel ikke hatt en eneste god kamp utenom da han kom inn mot Southampton. Scholes har mer å bidra på banen enn Giggs pr dags dato, da synes jeg Giggs bør gi seg også, det er bare trist å se han på banen han bidrar med nada. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Büttner vant den middagen, soleklart. Fletcher kommer nok som nummer 2, Smalling har også funnet seg et brukbart hull. Jones, legg opp mann. Dersom du spiller på United og ikke haler i land noe bedre enn det der så har du ikke skjønt poenget. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Rett og slett ubegripelig at Jones ikke klarer å skaffe seg noe bedre, ja. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Da var billetter til Manchester United - Real Madrid i boks!! Gleder meg!! Skal bli fantastisk å se Ronaldo på OT igjen. Blir så klart kombinert med Norwich-kampen på lørdagen før. Har aldri vært på OT, eller forsåvidt i Manchester, så skal bli gøy dette. Det blir jo dødtid mellom Norwich og Real Madrid, har dere noen tips til hvordan jeg skal få utnyttet tiden best mulig der? Skal også på Manchester United - Manchester City i april, så blir en travel vår Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Det blir jo dødtid mellom Norwich og Real Madrid, har dere noen tips til hvordan jeg skal få utnyttet tiden best mulig der? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1177867&st=0 1 Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Da var billetter til Manchester United - Real Madrid i boks!! Gleder meg!! Skal bli fantastisk å se Ronaldo på OT igjen. Blir så klart kombinert med Norwich-kampen på lørdagen før. Har aldri vært på OT, eller forsåvidt i Manchester, så skal bli gøy dette. Det blir jo dødtid mellom Norwich og Real Madrid, har dere noen tips til hvordan jeg skal få utnyttet tiden best mulig der? Skal også på Manchester United - Manchester City i april, så blir en travel vår Ta en titt innom Manchester Arndale om du er gira på slik shopping og sånt. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 http://annmariolsen.blogg.no/ Gjett hva jeg fant da jeg søkte etter "Old Trafford turer". Kan visst vinne OT-turer med henne med jevne mellomrom. Er dette hu samme jenta som brenner LFC-drakter hver gang vi møter dem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jepp. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hun var jo ikke noe bedre enn damerne til united gutta hun der. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 http://annmariolsen.blogg.no/ Gjett hva jeg fant da jeg søkte etter "Old Trafford turer". Kan visst vinne OT-turer med henne med jevne mellomrom. All inclusive? 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 All inclusive? "Nå mine kjære, elskede fotballvenner- nå skal jeg gi dere en fin mulighet! Delta i min konkurranse som jeg har på min Unitedblogg og du kan få en GRATIS tur til Manchester sammen med meg og Betfair..." Vi regner nesten med det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Helt iorden! 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Lurer fælt på damesmaken til Apox hvis det der ikke er godt nok. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Rare kinnbein. 2/10 - Would not bang. 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hun må ta noen løpeturer først og trene av seg litt flesk på låra før jeg deltar. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Aldri hørt om plastpose? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Kan jo ikke kvele henne med plastpose heller! Dessuten, jeg liker at det er litt liv i dem. Det er morsomst når de spreller litt. Endret 21. desember 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Pluss hun er totning, ush. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå