Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tok inn Torres som eksempel. Jeg mener at Veron ikke var en flopp i United, selv prisen tatt i betrakning. Spesielt om vi ser hva Chelsea har fått £50M-mannen Torres. Det hjelper vel Chelsea jævlig lite at Torres var god 2 sesonger i Liverpool før de kjøpte ham?

Veron var en glimrende fotballspiller som ikke fikk spille på styrkene sine i United. Det samme mener jeg om Berbatov - som "slipper" floppstempelet fordi han ble toppscorer i PL.

Her klarer du faktisk kunststykket å avksrive en spiller basert på tidligere ferdigheter samtidig som du hyller en annen pga det samme.

Også ville jeg satt pris på om du ikke blandet inn bulgareren i dette, han er i en helt annen liga enn de to vi snakker om her.

Man kan for all del like Veron for det han har utrettet tidligere men en mann som for over ti år siden hadde to overganger som tilsammen nærmet seg 50 millioner pund samtidig som han så og si aldri spilte en god kamp i PL, hvordan kan det avskrives så lett? Greit at fotballsupportere er sveiseblinde når det kommer til favorittlagets spillere men dere Utd-fans har jo første grads forbrenningsskader på øyeeplene hele gjengen! :D

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Her klarer du faktisk kunststykket å avksrive en spiller basert på tidligere ferdigheter samtidig som du hyller en annen pga det samme.

Også ville jeg satt pris på om du ikke blandet inn bulgareren i dette, han er i en helt annen liga enn de to vi snakker om her.

Man kan for all del like Veron for det han har utrettet tidligere men en mann som for over ti år siden hadde to overganger som tilsammen nærmet seg 50 millioner pund samtidig som han så og si aldri spilte en god kamp i PL, hvordan kan det avskrives så lett? Greit at fotballsupportere er sveiseblinde når det kommer til favorittlagets spillere men dere Utd-fans har jo første grads forbrenningsskader på øyeeplene hele gjengen! :D

Når jeg skriver at jeg ikke anser Veron som en flopp i United, så er det basert på hva han presterte i trøya. Ikke basert på hva han presterte før og i tiden etter United. Jeg får presisere, så det ikke kan misforstås: Jeg synes Veron var en glimrende fotballspiller, også i United, men United prøvde å bruke mannen på en måte som ikke var tilpasset hans styrker. Tilsvarende var Torres elendig i hele fjor, fordi Chelsea trodde Torres var en hvit Drogba.

Litt usikker på om du mener at Berba er bedre eller dårligere enn Torres. Med begge i praktslag ville jeg sagt "ja takk, begge to".

Veron var mye som Berbatov i mine øyne - han gjorde mye magisk, og var til tider en fryd å se på. "Erstatteren" til Veron var vel Kleberson - han kan du få billig av meg. Kan ikke huske en god kamp av Kleberson i United-trøya.

Lenke til kommentar

Altså, jeg har aldri sagt at Veron var en dårlig spiller. Jeg mener det motsatte i grunn, men som Utd- og Chelsea-spiller var han en flopp, prisen tatt i betraktning, akkurat på samme måte som Torres ses på som en flopp av enkelte. Jeg forsøker bare å poengtere noe jeg reagerte på at hoffamann sa, husker ikke helt hva det var nå hehe.

Mener for øvrig at Berbasex er i en helt annen klasse enn Torres - dvs mye bedre og tusen ganger mer underholdende å se på når han spiller fotball, ellers også for øvrig :)

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Den videoen over, synes den eksemplifiserer endringen i PL-fotballen de siste ti årene. Hvor ofte ser man en spiller komme i tilsvarende situasjon som Beckham i dag? Nesten aldri. Lagene har blitt mye bedre organisert defensivt.

Hva tror folk om juleprogrammet? Swansea borte, Newcastle hjemme, West Bromwich hjemme og Wigan borte. Alle kampene er mot lag som burde slås, men jeg nekter å tro at United kommer unna dette med 12 poeng, kommer garantert til å snuble i ett eller to av oppgjørene, men hvilke... Tipper totalt 8 poeng.

Lenke til kommentar

Neida, man kommer slik i dag også, men det er ingen som slår så deilige pasninger i dagens PL. Silva slår 10-meters pasninger og hylles som guds gave til fotballen...

Nei, et er sant at forsvaret stort sett ligger langt mer kompakt enn for 10 år siden. Det ble vel satt ekstra fokus på det da Mourinho var i PL. Hva er Chelsea sin rekord under Mourinho? 15 baklengs på en sesong?

Lenke til kommentar

Den videoen over, synes den eksemplifiserer endringen i PL-fotballen de siste ti årene. Hvor ofte ser man en spiller komme i tilsvarende situasjon som Beckham i dag? Nesten aldri. Lagene har blitt mye bedre organisert defensivt.

Hva tror folk om juleprogrammet? Swansea borte, Newcastle hjemme, West Bromwich hjemme og Wigan borte. Alle kampene er mot lag som burde slås, men jeg nekter å tro at United kommer unna dette med 12 poeng, kommer garantert til å snuble i ett eller to av oppgjørene, men hvilke... Tipper totalt 8 poeng.

Vi har det soleklart letteste juleprogrammet på papiret, så jeg er også skeptisk til full pott. Borte mot Swansea lukter det veldig av..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...