Jotun Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Så da kan det drømmes mye gitt.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Falcao har vel ikke spilt i EL enda, har han vel? Mente det var snakk om dette på FotballXtra. Da mener jeg å husk at de sa at selv om Falcao hadde spilt i EL så kunne han spille CL, men han har ikke spilt enda i Europa League for AM. Så hvorfor kan vi ikke bruke han? Edit: Jo om Falcao kommer til oss kan han spille Europa League. Endret 18. desember 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Da blir saken straks entrecôte. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ja det blir vel fort balanse i regnskapet om det er slike draumar ein skal halde på med... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Interessant oppsummering. Jeg konkluderer med at Ferguson har gjort en god del dårlige handler. Ikke totale katastrofer ref. Torres og Carrol, men absolutt mye rart der. Nei for all del, 28 millioner pund i år 2000 var jo et varp for den fantastiske suksessen Juan Sebastian Véron. Husker fortsatt hvordan han regjerte på midtbanen og satte PL i fyr og flamme. PS: Hvis man legger til de 15 millionene Chelsea betalte for ham og ser på hvordan han presterte i de to lagene må han jo være tidenes PL-flopp. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Veron blir dårligere etterhvert som tiden går - jeg husker han var tidivs brilliant, og kjenner meg ikke igjen i "tidenes flopp"-stempel han får av mange United-supportere. Om et par år ligger vel Berbatov på samme listen. Foreløpig vil jeg påstå at Torres er en langt større flopp i Chelsea enn Seba noen gang var i United. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Nei for all del, 28 millioner pund i år 2000 var jo et varp for den fantastiske suksessen Juan Sebastian Véron. Husker fortsatt hvordan han regjerte på midtbanen og satte PL i fyr og flamme. PS: Hvis man legger til de 15 millionene Chelsea betalte for ham og ser på hvordan han presterte i de to lagene må han jo være tidenes PL-flopp. Næmmen så spydig da. Veron briljerte i CL, slet mer i PL. Med tanke på at United fikk en grei sum igjen da han ble solgt vil jeg ikke kalle han en flopp ala Torres. Terningkast 3. Endret 19. desember 2012 av The Hoff Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Noen som husker Possebon som spilte for United senest i 2010? Husker han ble ansett som et stort talent. Nå befinner han seg plutselig i brasiliansk 4. divisjon. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jepp. Ser det vart skreve at han ikkje var sett på som noko særleg i Brasil, men før Pogatetz så gjorde han ting veldig bra for United og spesielt på reservelaget var det ingen som kom i nærleiken, så for min del var det veldig trist at det gikk som det gjorde. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Rodrigo eller noe slikt? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Næmmen så spydig da. Veron briljerte i CL, slet mer i PL. Med tanke på at United fikk en grei sum igjen da han ble solgt vil jeg ikke kalle han en flopp ala Torres. Terningkast 3. Torres er ikke i nærheten av Veron, de som husker så langt tilbake vet at dette stemmer. Veron er, prisen tatt i betraktning, tidenes ubestridte PL-flopp. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Var nok dessverre ikkje så mykje Veron sin feil. Ein fantastisk fotballspelar om han vart brukt rett, men i PL på den tida spelte United nesten utelukkande 442 der det var nødvendig at begge dei sentrale midtbanespelarane jobba knallhardt også defensivt. Det var ikkje akkurat merkevara til Veron, som til tider brillijerte i CL når vi oftare spelte med 451/433. Den lille heksa fekk til tider vist kva som budde i han i PL også, mellom anna i 5-3 kampen mot Spurs, men dessverre så kom han nok til klubben eit par år for tidleg. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Torres er ikke i nærheten av Veron, de som husker så langt tilbake vet at dette stemmer. Veron er, prisen tatt i betraktning, tidenes ubestridte PL-flopp. Jeg husker så langt tilbake og vet at det ikke stemmer. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Ja men du visste jo at gay ikke kunne bety glad også så Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Ja men du visste jo at gay ikke kunne bety glad også så Skinkerytter Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Når dere diskuterer Torres er det slik at det finnes to personer av han eller? For Torres sin PL karriere har da for all del ikke vært en flopp. Han var jo rett og slett outstanding i Liverpool og etter at han kom til Chelsea har han slitt, men han er fortsatt klasse. Du kunne gjerne kalt Torres en flopp om Liverpool karrieren hans også var elendig, men det var den tross alt ikke. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Jeg diskuterer 50-mllioner pund-Torres. Største floppen i PL siden Shevchenko. Selvsagt kan han plutselig druse på og bli drit god igjen, da kan vi diskutere på nytt. Endret 19. desember 2012 av The Hoff Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg tok inn Torres som eksempel. Jeg mener at Veron ikke var en flopp i United, selv prisen tatt i betrakning. Spesielt om vi ser hva Chelsea har fått £50M-mannen Torres. Det hjelper vel Chelsea jævlig lite at Torres var god 2 sesonger i Liverpool før de kjøpte ham? Veron var en glimrende fotballspiller som ikke fikk spille på styrkene sine i United. Det samme mener jeg om Berbatov - som "slipper" floppstempelet fordi han ble toppscorer i PL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå