JohnRichard Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Er jeg i Chelsea-tråden?!! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg digger Veron. Et stygt ord til om han og dere får smake kjeppen! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Jeg tok inn Torres som eksempel. Jeg mener at Veron ikke var en flopp i United, selv prisen tatt i betrakning. Spesielt om vi ser hva Chelsea har fått £50M-mannen Torres. Det hjelper vel Chelsea jævlig lite at Torres var god 2 sesonger i Liverpool før de kjøpte ham? Veron var en glimrende fotballspiller som ikke fikk spille på styrkene sine i United. Det samme mener jeg om Berbatov - som "slipper" floppstempelet fordi han ble toppscorer i PL. Her klarer du faktisk kunststykket å avksrive en spiller basert på tidligere ferdigheter samtidig som du hyller en annen pga det samme. Også ville jeg satt pris på om du ikke blandet inn bulgareren i dette, han er i en helt annen liga enn de to vi snakker om her. Man kan for all del like Veron for det han har utrettet tidligere men en mann som for over ti år siden hadde to overganger som tilsammen nærmet seg 50 millioner pund samtidig som han så og si aldri spilte en god kamp i PL, hvordan kan det avskrives så lett? Greit at fotballsupportere er sveiseblinde når det kommer til favorittlagets spillere men dere Utd-fans har jo første grads forbrenningsskader på øyeeplene hele gjengen! Endret 19. desember 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Trakk dere rm i cl? Eller har ikke trekningen vært? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Trakk dere rm i cl? Eller har ikke trekningen vært? Trekningen er i morgen kl. 12, men forstår godt at Chelsea-fansen ikke helt har oversikten over slikt. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hoho. Leste noe på Twitter men det var visst bare en prøvetrekkning hvor dere trakk rm og arsenal trakk munchen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jepp, de drev og viste det på SSN for litt siden. Har ikke noe imot å få RM. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 EL trekkes rett etter CL Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Her klarer du faktisk kunststykket å avksrive en spiller basert på tidligere ferdigheter samtidig som du hyller en annen pga det samme. Også ville jeg satt pris på om du ikke blandet inn bulgareren i dette, han er i en helt annen liga enn de to vi snakker om her. Man kan for all del like Veron for det han har utrettet tidligere men en mann som for over ti år siden hadde to overganger som tilsammen nærmet seg 50 millioner pund samtidig som han så og si aldri spilte en god kamp i PL, hvordan kan det avskrives så lett? Greit at fotballsupportere er sveiseblinde når det kommer til favorittlagets spillere men dere Utd-fans har jo første grads forbrenningsskader på øyeeplene hele gjengen! Når jeg skriver at jeg ikke anser Veron som en flopp i United, så er det basert på hva han presterte i trøya. Ikke basert på hva han presterte før og i tiden etter United. Jeg får presisere, så det ikke kan misforstås: Jeg synes Veron var en glimrende fotballspiller, også i United, men United prøvde å bruke mannen på en måte som ikke var tilpasset hans styrker. Tilsvarende var Torres elendig i hele fjor, fordi Chelsea trodde Torres var en hvit Drogba. Litt usikker på om du mener at Berba er bedre eller dårligere enn Torres. Med begge i praktslag ville jeg sagt "ja takk, begge to". Veron var mye som Berbatov i mine øyne - han gjorde mye magisk, og var til tider en fryd å se på. "Erstatteren" til Veron var vel Kleberson - han kan du få billig av meg. Kan ikke huske en god kamp av Kleberson i United-trøya. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Genial avslutning av Beckham Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Altså, jeg har aldri sagt at Veron var en dårlig spiller. Jeg mener det motsatte i grunn, men som Utd- og Chelsea-spiller var han en flopp, prisen tatt i betraktning, akkurat på samme måte som Torres ses på som en flopp av enkelte. Jeg forsøker bare å poengtere noe jeg reagerte på at hoffamann sa, husker ikke helt hva det var nå hehe. Mener for øvrig at Berbasex er i en helt annen klasse enn Torres - dvs mye bedre og tusen ganger mer underholdende å se på når han spiller fotball, ellers også for øvrig Endret 19. desember 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Også ern mye kjekkere, ikke glem det! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Verón var en jævla god spiller og dere er noen jævla idioter. See what I did there?. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Veron endte opp å koste oss £13m, og jeg kan liste opp flere titalls spillere til en lignende/høyere sum som har floppet mer enn han. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Den videoen over, synes den eksemplifiserer endringen i PL-fotballen de siste ti årene. Hvor ofte ser man en spiller komme i tilsvarende situasjon som Beckham i dag? Nesten aldri. Lagene har blitt mye bedre organisert defensivt. Hva tror folk om juleprogrammet? Swansea borte, Newcastle hjemme, West Bromwich hjemme og Wigan borte. Alle kampene er mot lag som burde slås, men jeg nekter å tro at United kommer unna dette med 12 poeng, kommer garantert til å snuble i ett eller to av oppgjørene, men hvilke... Tipper totalt 8 poeng. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Neida, man kommer slik i dag også, men det er ingen som slår så deilige pasninger i dagens PL. Silva slår 10-meters pasninger og hylles som guds gave til fotballen... Nei, et er sant at forsvaret stort sett ligger langt mer kompakt enn for 10 år siden. Det ble vel satt ekstra fokus på det da Mourinho var i PL. Hva er Chelsea sin rekord under Mourinho? 15 baklengs på en sesong? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Den videoen over, synes den eksemplifiserer endringen i PL-fotballen de siste ti årene. Hvor ofte ser man en spiller komme i tilsvarende situasjon som Beckham i dag? Nesten aldri. Lagene har blitt mye bedre organisert defensivt. Hva tror folk om juleprogrammet? Swansea borte, Newcastle hjemme, West Bromwich hjemme og Wigan borte. Alle kampene er mot lag som burde slås, men jeg nekter å tro at United kommer unna dette med 12 poeng, kommer garantert til å snuble i ett eller to av oppgjørene, men hvilke... Tipper totalt 8 poeng. Vi har det soleklart letteste juleprogrammet på papiret, så jeg er også skeptisk til full pott. Borte mot Swansea lukter det veldig av.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Deilig med RM. Hadde aldri noen tro på CL-triumf i år uansett så det er bare herlig at vi får en storkamp. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) ^This! Merkverdig at trekningen i dag var eksakt lik testtrekningen i går tho Endret 20. desember 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Trakk dere rm i cl? Eller har ikke trekningen vært? Hvordan fant du ut at RM trakk United så mange timer før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå