Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Eg trur mykje kan kome til å avhenge av om Vidic klarer å finne tilbake til gamle takter. Gjer han det, så kan vi kanskje få stabilisert det defensive. Fordelen er at skadeproblema våre ser ut til å minke litt etter litt (trass ny skade på Evans i dag), og om vi kunne halde større delar av forsvaret skadefrie ei lenger periode så vil eg tru at det bør hjelpe og med tryggheit bakover bør også angrepet få litt mindre å tenke på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlegare vær/dårlegare baner, litt meir fysisk spel og tettare kampar? No skal det seiast at begge to blir utsette for ein del angrep sidan dei er så gode, men eg trur nok at dei er noko bedre skjerma i Spania enn dei beste er i England. United sine spelarar har også ete altfor mykje Marie-kjeks dei siste åra, så dei toler ikkje så mykje.

 

Ellers spørs det jo kva typer skader spelarane våre stort sett sliter med, om det hovudsakleg er slitasjeskader, strekkar og sånt, eller om det er meir slagskader, ting som oppstår på grunn av taklingar og liknande.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

inni_sak_nemanja_vidic_paa_trening.jpg

 

Dette er mannen som skal fikse forsvarsproblemet til United. Må si jeg savner den oksen..

Er redd han ikke kommer til å bli den samme igjen etter alle skadene han har hatt opp gjennom årene. Og hver skade er jo verre jo eldre du blir.

Håper United tørr å bruke litt penger på Hummels i Januar.

Kan jo ikke kjempe i CL med et forsvar som slipper inn masse mål mot bunnlag.

Endret av CHAMP19NS
Lenke til kommentar

Er redd han ikke kommer til å bli den samme igjen etter alle skadene han har hatt opp gjennom årene. Og hver skade er jo verre jo eldre du blir.

Håper United tørr å bruke litt penger på Hummels i Januar.

Kan jo ikke kjempe i CL med et forsvar som slipper inn masse mål mot bunnlag.

 

Lite hjelp i å kjøpe ein spelar som ikkje kan spele CL for å bli bedre i CL.

Lenke til kommentar

Ja i følge den her (http://www.faniq.com/blog/Dortmund-star-Mats-Hummels-agrees-to-Manchester-United-transfer-Blog-58168) er han klar for å flytte sakene sine til Manchester i januar. (Ta den med ei stør bøtte salt)

 

Er nok fara at det ville koste ein del ja. Ikkje sånn at Dortmund vil ønske å bli kvitt han, og dei har vel ikkje akkurat økonomiske problem heller, så eg tippar United evt ser på rimeligare alternativ om det blir styrking av stoppar/forsvar i vinter. Om det skulle bli noko, så vil eg også tru at dei tenker på om spelaren kan delta for united i Cl, noko som begrensar utvalget noko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...