Ol'H Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Vi er vel det første klasselaget i form som Arsenal møter, så tror nok hvertfall forsvaret til Arsenal får seg en liten vekker på Lørdag. Å det er like sannsynlig idag som det var den gangen at vi skal kunne slå dem 6-1 Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Vi er vel det første klasselaget i form som Arsenal møter Jeg vil påstå at Liverpool er et klasselag. De er kanskje ikke i like god form som oss, men.. få lag som er det. Endret 1. november 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vi er vel det første klasselaget i form som Arsenal møter Jeg vil påstå at Liverpool er et klasselag. Vil du påstå at de er i form? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vi er vel det første klasselaget i form som Arsenal møter Jeg vil påstå at Liverpool er et klasselag. Vil du påstå at de er i form? Hvis vi snakker Champions League, så nei.. men hvis vi prater Premier League, så tja.. De ligger bare 6 poeng bak oss med én kamp mindre spilt. Og seier borte mot Everton, uavgjort mot Arsenal. Det er jo ikke dårlig det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vi er vel det første klasselaget i form som Arsenal møter Jeg vil påstå at Liverpool er et klasselag. Vil du påstå at de er i form? Nei, selvsagt ikke. Hyrlen har helt rett. Hvis noen tror at Liverpool er et lag i form for tiden, så kan de ikke ha sett mange kamper. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Stor sjangse for at Neville er i troppen mot gunners til helga, sålenge han klarer seg igjennom kveldens reservekamp mot Stockport. Good news! Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Stor sjangse for at Neville er i troppen mot gunners til helga, sålenge han klarer seg igjennom kveldens reservekamp mot Stockport. Good news! Endelig! Han har jo vært ute en god stund nå... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Stor sjangse for at Neville er i troppen mot gunners til helga, sålenge han klarer seg igjennom kveldens reservekamp mot Stockport. Good news! Endelig! Han har jo vært ute en god stund nå... Mildt sagt... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Godt å høre Gleder meg enormt til kampen mot gunners Endret 1. november 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vi er vel det første klasselaget i form som Arsenal møter Jeg vil påstå at Liverpool er et klasselag. Vil du påstå at de er i form? Hvis vi snakker Champions League, så nei.. men hvis vi prater Premier League, så tja.. De ligger bare 6 poeng bak oss med én kamp mindre spilt. Og seier borte mot Everton, uavgjort mot Arsenal. Det er jo ikke dårlig det.. Liverpool er langt fra formen, selv om vi enda ikke har tapt i serien. Tror et Liverpool i form hadde slått Arsenal i den forrige kampen. Tror dere slår dem ganske greit også. Bare ta ut Fabregas så går det greit. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Godt å høre at Neville er tilbake til lørdagens kamp, men han må nok ha en del uker på seg før han kommer seg i form. Han har jo tross alt vært ute siden Mars. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nei, selvsagt ikke. Hyrlen har helt rett. Den der måtte scannes for ironi og sarkasme et par ganger før jeg innså at jeg faktisk leste rett Hadde Liverpool vært iform ville dem slått Arsenal, som i mine øyne heller ikke spilte sitt beste før de 20 siste. Gleder meg til Arsenal møter Chelsea, der møter de fysisk sterke spillere med en fart og teknikk som matcher alle på Arsenal. For når alt kommer til alt, så mangler Arsenal enda en god del i enkelte lagdeler. Kollektivt er de dynamitt, men svakhetene er mange. Å de vises tydelig på dårlige dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Noen som leste artikkelen i VG Sport i dag som gikk ut på den ustoppelige talentjakten til Wenger? Det var vel Platini som mente at Wenger støvsugde fotballverdenen for talenter, noe som gjorde at småklubbene aldri kommer seg opp. Aldersgrensen på kontraktsignering i Spania, som er 18 i motsetning til i England hvor den er 16, har gjort at ganske mange spillere har tatt veien over i håp om å spille i en storklubb. Både Arsenal og Liverpool og sikkert flere andre klubber har snytt Real Madrid for up and coming stars. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jepp, bare å se på Cesc Fabregas i Barca det. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Og Gerard Piqué på Man United... Så da lurer jeg på hvorfor Platini kun nevner Wenger i denne sammenhengen? De fleste storklubber driver jo med dette. At Millwall hadde blitt en bedre og en mer konkurransedyktig klubb hvis de hadde beholdt talentene sine er i grunn bare spekulasjon. Jeg mener at talentene får best utvikling i større klubber, selv om det selvfølgelig kommer an på klubb og manager. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Og Gerard Piqué på Man United... Så da lurer jeg på hvorfor Platini kun nevner Wenger i denne sammenhengen? De fleste storklubber driver jo med dette. At Millwall hadde blitt en bedre og en mer konkurransedyktig klubb hvis de hadde beholdt talentene sine er i grunn bare spekulasjon. Jeg mener at talentene får best utvikling i større klubber, selv om det selvfølgelig kommer an på klubb og manager. seff får de bedre utvikling i en større klubb med bedre støttepersoner osv. (ikke helt nødvendigvis, men som regel)..men poenget er at noen kan gjøre det bra òg innen klubben de allerede er og da har de stor nytteverdi for den klubben som "oppdrar" en ny super spiller. Anten i form av salgsverdi eller at de beholder han som nøkkelspiller/goalgetter, what ever Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nå er det mange flere talenter i toppklubber enn i små klubber som blir silt ut, å ofte får seg en psykisk knekk grunnet dette. At kynismen råder mer i toppklubbene er det ingen tvil om. At Platini går ut og støtter klubbene på kontinentet mot de slemme Engelske klubbene kommer jo heller ikke som et sjokk. Uefa og Fifa er så gjennomsyra anti-engelsk at jeg spyr. Isteden for å kritisere Engelske klubber for å kjøpe unge spillere, kan han heller kritisere toppklubbene i spesielt Spania for og hente etablerte stjerner isteden for å la sine egne talenter slippe til. En annen ting er at jeg ikke har noe tro på at Ronaldo ville fått like mange sjanser i en toppklubb i Spania som han fikk i United. Nå har jeg ikke lest den aktuelle saken, men prater generelt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Neville fullførte 56 minutter i 6-1 seieren over Stockport ikveld. Fekk med seg eit sjølvmål.. Bare glad han er tilbake, etter vel 7 mnd ute med skade. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ja, deilig at han greide å fullføre i Senior Cupen. Det selvmålet driter jeg i, det viktigste er at han er tilbake og kommer i form fortest mulig. Håper han er med i 16' mannstroppen imorgen, men tror ikke han starter siden han har ikke spilt på 230 dager. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 En annen ting er at jeg ikke har noe tro på at Ronaldo ville fått like mange sjanser i en toppklubb i Spania som han fikk i United. Ingen tvil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå