theHerd Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hadde heller dratt til Ukraina enn å bevitne at Ronaldo voldtar Rafael. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Sannsynligvis en voldtekt som må til for at Fergie innser at han aldri greide å erstatte Ronaldo. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Vil jo være litt rart å erstatte Ronaldo med Rafael? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvis Ronaldo voldtar Rafael vil han jo få rødt kort. Er jo bare win-win for oss det, sikkert digg for Rafael og. [/supertørrMorrakvisthumor:OFF] 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Uten Giggs fra start: 14-0-2 Med Giggs fra start: 3-0-4 Hater å si dette, men jeg dør innvendig hver gang jeg ser navnet hans i startoppstillingen. Hvorfor kan han ikke bare legge opp? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Slik statistikk er jo til tider ganske finurlig. Giggs har vært ræv, men burde jo se på resten av lagoppstillingen og hvis man skal få noe ut av det der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Selvfølgelig litt misvisende, men han startet faktisk mot Spurs og Norwich. Vi husker jo mot Spurs at laget ikke begynte å spille fotball før han ble byttet ut. River meg i håret av å tenke på at han er et av alternativene fra start mot City. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Håper for all del Anderson er klar i hvert fall. Jævlig synd med skade på han nå som han er blitt en semi-gud. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ando er nok dessverre ute fram til Swansea-kampen eller lenger. Hamstring-skader brukar stort sett alltid å ta litt tid, og om det er ein slags strekk så er det vel ikkje så mykje vits å hive han inn for tidlig, slik at han ryker rett ut igjen. Er altså gode mogelegheiter for at han ikkje spelar igjen på denne sida av jul. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Typisk! For å lette opp stemningen da, noen som har sett dette? http://www.dagbladet.no/2012/12/06/sport/tippeligaeen/valerenga/age_petter_christiansen/manchester_united/24705545/ Jeg sier bare; LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det er da et realistisk mål for "Nordens Barcelona"? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Typisk! For å lette opp stemningen da, noen som har sett dette? http://www.dagbladet...nited/24705545/ Jeg sier bare; LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Skjønner ikke at de går ut til media med alle mulige kandidater, før de i det heletatt har pratet med dem. Nesten litt flaut Men om han hadde vært glad i norske fjorder og fjell, så kunne det kanskje vårt en mulighet, sier Christiansen. Fjorder og fjell? slik så ikke Oslo ut forrige gang jeg var der 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Sist jeg sjekket så lå 15 av klubbene utenfor Oslo, dermed får man oppleve en god del fjell og fjorder på borteturene. Men fy faen, for en tegneserieklubb VIF har blitt. Latterlig håndtering av alle mulige saker i det siste. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Syn på virkeligheten er tydeligvis ikke noe som betyr mye i VIF. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Breaking news: The Norwegian club Vaalerenga IF have made attempts to sign Sir Alex Ferguson as their caretake manager. Part of the agreement is that Man Utd will pay a fee to Vaalerenga due to the extra costs of printing out the contract. The contract also contains a clause which states that the newly erected statue of Sir Alex Ferguson outside Old Trafford should be demolished and replaced with a statue of Morten Berre. 1 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Angående Vålerenga, så har jeg ingenting imot at de signerer bussjåføren vår.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ryktes at PSG vil kjøpe evra for 45 mill NOK. Han har ikke vært like ille i det siste som tidligere, men jeg sier fortsatt ja takk. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Synes Evra har vært meget bra så langt i år (litt rufsete i starten, men det var de fleste). Virker som om han har hatt meget godt av å ikke spille hver eneste kamp. Dog er han 31 år nå, og så lenge det blir kjøpt inn en god erstatter er det greit. Büttner er ikke god nok enda (sannsynligvis aldri). Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Büttner er stallfyll. Må inn med noe bedre etter Evra (helst til sommeren). Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Kunne godt tenke meg å se hva de kan få ut av Buttner, han virker svært rask itillegg til at han er sterk nok til å holde unna de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå