Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

Bitterhet og tapermentalitet. Trist og patetisk.

 

 

(I kveld vant vi riktignok, hurra for det. Jeg har i alle fall hatt en fin fotballørdag. :))

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei.

 

Har han kvalitetene til å holde United i toppen?

JA.

 

Har jeg tro på at han kommer til å være i klubben mer enn 3 år?

Nei.

 

Jeg vil ha inn en på lenger sikt når SAF forsvinner. Ellers kan vi vel hente de fleste managerene Chelsea har sparket, og de vil gjøre en god jobb hos oss på 2-3 års sikt.

Lenke til kommentar

Mourinho er verdens beste manager.

 

Argumentasjon er et fint dyr.

 

Bortsett fra det, han er helt der oppe, men synes ikke det han har vist de siste 4-5 årene rettferdiggjør ryktet hans.

 

Han har tross alt fått leke seg med uendelig penger i Chelsea og Real Madrid, i tillegg til et Inter-lag primært med andre managere sine spillere. Han har f.eks ikke vært med på å bygge et lag fra "bunnen" av slik som f.eks Rodgers har gjort med Swansea.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Nei. Det hadde vært mulig å akseptere en så usympatisk fyr som trener, men da måtte resultatene vært enda bedre. Han har den beste CV'en. Han er kanskje bedre enn de andre alternativene, men forskjellen er ikke stor. Jeg ville heller hatt Moyes, Klopp eller en annen manager som kombinerer gode resultater med det å ikke være et rasshøl.

 

Og det er jo ikke slik at alt Mourinho tar i blir til gull heller. Resultatene med Real Madrid kunne vært bedre, og i United ville han ikke fått tilgang til de samme ressursene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...