Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Bitterhet og tapermentalitet. Trist og patetisk. (I kveld vant vi riktignok, hurra for det. Jeg har i alle fall hatt en fin fotballørdag. ) Endret 1. desember 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Bitterhet og tapermentalitet. Trist og patetisk. (I kveld vant vi riktignok, hurra for det. Jeg har i alle fall hatt en fin fotballørdag. ) Hyggelig da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2012 FA-cupens 3. runde West Ham - Manchester United Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2012 Artig. Blir nok ikke FA-cupen på oss i år. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2012 Tog du 'an? 5 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Ville dere sagt ja til Mourinho som overtaker for SAF? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Nei. Har han kvalitetene til å holde United i toppen? JA. Har jeg tro på at han kommer til å være i klubben mer enn 3 år? Nei. Jeg vil ha inn en på lenger sikt når SAF forsvinner. Ellers kan vi vel hente de fleste managerene Chelsea har sparket, og de vil gjøre en god jobb hos oss på 2-3 års sikt. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Ja, med bismak. 1) Han er en glimrende trener som både takler press og leverer resultater. 2) Han har en del kyniske og usportslige trekk som jeg ikke liker. 1) > 2) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Mourinho er verdens beste manager. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Kortsiktig; Ja. Langsiktig; Nei! Ser for meg at han kommer til å bryte ned alt det Ferguson har brukt år på å bygge opp. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Første som skjer er at statuen av SAF bytter navn til "The Manager". - Nei, det var i Aalesund. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Ja, men kun hvis han tar med seg Ronaldo. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Mourinho er verdens beste manager. Argumentasjon er et fint dyr. Bortsett fra det, han er helt der oppe, men synes ikke det han har vist de siste 4-5 årene rettferdiggjør ryktet hans. Han har tross alt fått leke seg med uendelig penger i Chelsea og Real Madrid, i tillegg til et Inter-lag primært med andre managere sine spillere. Han har f.eks ikke vært med på å bygge et lag fra "bunnen" av slik som f.eks Rodgers har gjort med Swansea. Endret 3. desember 2012 av The Hoff Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Nei. Det hadde vært mulig å akseptere en så usympatisk fyr som trener, men da måtte resultatene vært enda bedre. Han har den beste CV'en. Han er kanskje bedre enn de andre alternativene, men forskjellen er ikke stor. Jeg ville heller hatt Moyes, Klopp eller en annen manager som kombinerer gode resultater med det å ikke være et rasshøl. Og det er jo ikke slik at alt Mourinho tar i blir til gull heller. Resultatene med Real Madrid kunne vært bedre, og i United ville han ikke fått tilgang til de samme ressursene. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Klopp hadde vært spennende. Dortmund spiller fantastisk fotball. Moyes synes jeg er relativt grå. Han er uansett en manager helt der oppe. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Nei her og. Han er en glimrende manager, men som noen andre nevnte ville han nok ikke ha blitt i klubben i flere år. Når Fergie avtrer håper jeg vi får en manager som blir over lengre tid, er lite interessert i å skifte manager hvert 3. år som så mange andre storklubber. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Porto Arsenal Milan Real Madrid Shakhtar Valencia Celtic Lagene vi kan møte. Håper på enten Celtic eller Real. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Hvorfor de 2? I og med at det er så store forskjeller på de. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Han ser sikkert på Celtic som den letteste muligheten til å gå videre og Real pga Ronaldo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Celtic er det letteste laget, mens Real har jeg hatt lyst til å møte helt siden Ronaldo dro. Frister i hvert fall ikke å dra til Ukraina. Necro er veldig, veldig smart. Endret 5. desember 2012 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå