Stonemeister Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 (endret) 32 er det eneste ledige nummeret om man bare kan telle til 32. Endret 30. november 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Han gikk jo på kampen med drakten også :-P Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Haha, City-supportere ass. Husker det var noen som kjøpte City-drakt med Rooney 10 bakpå da han var linket til City under kontraktsforhandlingene for et par år siden Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Vi snakker om en united supporter..... Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Auch... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Haha, City-supportere ass. Husker det var noen som kjøpte City-drakt med Rooney 10 bakpå da han var linket til City under kontraktsforhandlingene for et par år siden Nei, så smart var han faktisk ikke. Han slo til med noe mer intimt og... permanent. 3 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Hvor er best å kjøpe United drakt? Synes den hvite bortedrakten er nice, ville hatt med lange armer. Kjøpte Nistelrooy drakten på United.no men de har kun Small og XXL, ManUtd.com har Large men ikke Medium! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Hvor er best å kjøpe United drakt? Synes den hvite bortedrakten er nice, ville hatt med lange armer. Kjøpte Nistelrooy drakten på United.no men de har kun Small og XXL, ManUtd.com har Large men ikke Medium! Anbefaler Unisport. Bra utvalg, ikke så altfor dyrt, rask levering. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Anbefaler Unisport. Bra utvalg, ikke så altfor dyrt, rask levering. Takk Hadde den faktisk på lager også der. Det står Pris inkluderer MVA og toll, så da blir det ingenting ekstra enn prisen som står? Siden de sender fra Danmark tenker jeg. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Nei, så smart var han faktisk ikke. Han slo til med noe mer intimt og... permanent. Liker og le av City folk nesten like mye som den der. Men den og det bilde av han med CL trofeèt og navnet til Kaka eller hva faen er falske. Faktisk ganske dårlige fakes også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Takk Hadde den faktisk på lager også der. Det står Pris inkluderer MVA og toll, så da blir det ingenting ekstra enn prisen som står? Siden de sender fra Danmark tenker jeg. Ja, du slipper sikkert toll om du bor i Danmark. I Norge blir pakken i 9/10 tilfeller stoppet i tollen om den koster mer enn 200 kr, og da ender du gjerne opp med en regning i posten. Sjekk om du finner en "send som gave"-funksjon, da slipper du toll. Ellers pleier jeg alltid å kjøpe drakter fra Sports Direct når jeg selv er i England. Kjøpte bordduk-drakta i London i sommer for £35. Har dog ingen erfaringer med nettbutikken deres. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Liker og le av City folk nesten like mye som den der. Men den og det bilde av han med CL trofeèt og navnet til Kaka eller hva faen er falske. Faktisk ganske dårlige fakes også. Nå ødelegger du moroa. Jeg som hadde tenkt å poste Stephen Ireland-bildet med CL-trofeet etter neste GW. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Nei, så smart var han faktisk ikke. Han slo til med noe mer intimt og... permanent. Haha, huff.. Men men jeg har sett drakta også. Også det klassiske bilde med Barcelona-supporteren med C, Ronaldo 7 bakpå. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Ja, du slipper sikkert toll om du bor i Danmark. I Norge blir pakken i 9/10 tilfeller stoppet i tollen om den koster mer enn 200 kr, og da ender du gjerne opp med en regning i posten. Sjekk om du finner en "send som gave"-funksjon, da slipper du toll. Ellers pleier jeg alltid å kjøpe drakter fra Sports Direct når jeg selv er i England. Kjøpte bordduk-drakta i London i sommer for £35. Har dog ingen erfaringer med nettbutikken deres. Har du bestilt fra Unisport før? Fikk denne summen i kassen: NOK 748,00 Porto/frakt utgjør: NOK 99,00 Moms utgjør: NOK 149,60 Får bare bestille å se hva som skjer Endret 30. november 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Har du bestilt fra Unisport før? Fikk denne summen i kassen: NOK 748,00 Porto/frakt utgjør: NOK 99,00 Moms utgjør: NOK 149,60 Får bare bestille å se hva som skjer Ja, tre ganger. To ganger drakter, én gang sko. Skoene kom uten gratis. Det samme gjorde den ene drakta, mens på den andre måtte jeg betale toll. Den summen der, er det med navn/nr? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Ja, tre ganger. To ganger drakter, én gang sko. Skoene kom uten gratis. Det samme gjorde den ene drakta, mens på den andre måtte jeg betale toll. Den summen der, er det med navn/nr? Nei ingen navn eller nummer. Norsk pris ikke Dansk om det har noe å si 748,- skal være totalt inkl. frakt og MVA/Toll. Endret 30. november 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Hvor er best å kjøpe United drakt? Synes den hvite bortedrakten er nice, ville hatt med lange armer. Kjøpte Nistelrooy drakten på United.no men de har kun Small og XXL, ManUtd.com har Large men ikke Medium! Er vel bedre å bestille fra Unisport.store. som sender fra Norge.. etter hva jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Hvorfor ikke bare kjøpe direkte fra klubben? Kan umulig være noe dyrere enn å kjøpe fra unisport? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Hvorfor ikke bare kjøpe direkte fra klubben? Kan umulig være noe dyrere enn å kjøpe fra unisport? Les sitatet da vel. Fyren sier de ikke har flere på lager. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) 479.55 kroner inklusive frakt til norge frå http://store.manutd....td/default.aspx Det er berre standard heimedrakt. Hm.. Kvifor tenkte eg det var snakk om United.no... ? Endret 1. desember 2012 av archanios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå