Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg selv personlig synes at Ando er en fantatisk spiller, men det å snu etter vinden peker mot. Det er litt...

Etter ordbruk noen her inne har brukt om Ando. Og hvorfor snur de fleste av dere nå? Har ikke fulgt med Ando i det siste, har han spilte bra i det siste i forhold til forrige gang?

 

Sant som det sies, jeg blir også kvalm av goonere som slakter Jenkinson og Ramsey til enhver tid. Så jeg er ikke bare kun ute etter å provosere dere.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har ikkje nått opp på toppnivået endå, men han viser når han har kommt innpå at han gir oss mykje meir fart og gjennombruddskraft på midtbana. Litt av grunnen til at "alle" hoppar på vogna no er nok at uten Kagawa, så har resten av midtbana blitt altfor stasjonær. Anderson er ein veldig morosam spelar å sjå på og det har mange merka seg no. Håpar verkeleg at han endeleg skal få det skikkelig til. Har til tider frykta at vi skulle kvitte oss med han, for då hadde ikkje eg hatt så mykje bruk for drakta med navnet hans på frå debutsesongen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

?

Orker ikke finne fram tråden jeg refererer til. Det er ikke lenge siden dere klagde over en spiller som har prestert godt å med engang han hadde noen dårlige kamper så var han ikke så god lenger.

 

De er jo tross alt mennsker de også ;)

 

EDIT: Nevermind, var en post av Danielzu

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=457483&view=findpost&p=19883524

Endret av Cortese
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Scouserne lider av gullfiskhukommelse. Her om dagen ville de fleste av dem ha Torres tilbake, en fyr som brant alle broer forrige januar. Rare skapninger.

 

Apropos brenning av broer og drakter man ikke har bruk for. Har fortsatt den hvite bortedrakten fra 08/09 med Judas 32 liggende. Den har ligget dypt, dypt nedi skuffen i tre år. Tør ikke å dra den frem. Aldri kjøp drakter med navn, med mindre det er snakk om ordentlige legender. Ikke bruk eget navn heller, det er harry.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Linken funker ikke?

 

Funker fint her. Prøv denne.

 

Av en eller annen grunn poppet plutselig "32 sameboe" opp i hodet mitt nå.

 

10-15 sider med rants om hvorfor han aldri skulle ha kjøpt 32-drakt dagen før Tevez skulle møte oss for første gang etter overgangen, mens han iherdig prøvde å redde sitt eget skinn ved å si at 32 var det eneste ledige nummeret. Skulle jammen meg ikke mye til for å provosere folk her inne. Det var tider. :green:

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...