Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anderson er fantastisk til å løpe fremover inn i åpninger med ballen i beina. Han får ballen forbi et ledd omtrent egenhendig hver gang han har ballen, og det er det veldig få spillere i ligaen og ingen andre spillere i klubben som kan. I form er han vår beste midtbanespiller, synes jeg, selv om han kanskje spiller mer risikabelt enn Cleverley, Carrick og resten av gutta.

Lenke til kommentar

Kondisen må opp ja. Det er det ingen tvil om. Det er litt frustrerende egentlig, at han ikke klarer å holde 90 minutter. Han spiller som regel 60 bra minutter også må han etter hvert av. Det er rett og slett trist, og jeg tror det er derfor Ferguson vegrer seg for å satse 100 % på han.

 

 

En ting er mot West Ham på Old Trafford, men en annen ting er viktige CL-kamper og kanskje ekstraomganger. Må man virkelig måtte ta høyde for at han skal bli byttet ut etter en time da?

 

Det som bekymrer meg er at dette har vært et problem i fem år nå, og jeg regner med at dette er forsøkt å gjøres noe med. Derfor er jeg i grunn redd at han aldri kommer til å spille seg fast inn på midten til United. For ferdighetene er der, og stabiliteten har blitt bedre og bedre.

Lenke til kommentar

Hva skjer her? For noen måneder siden hater dere ham så intens at dere vil aldri se ham mer. Men nå?

 

Det må ha vært noen andre. Har bare påpekt at han må jobbe med kroppen og komme seg i god fysisk form, og det synes jeg han har greid over sommeren. Håper å se brassene herje i VM på hjemmebane med Anderson som sjef på midten og da Silva-brødrene på hver sin back.

 

Det er en fordel å prestere godt og stabilt, ja.

Lenke til kommentar

Hva skjer her? For noen måneder siden hater dere ham så intens at dere vil aldri se ham mer. Men nå?

 

Det er problemet med mange her inne, men det gjeld forsovidt dei fleste lag. Berre å sjå på kor opp og ned meiningane om Nani har vore, alt ettersom kva form han er i. For min del har eg elska ferdigheitene til Anderson sidan han kom til klubben. I nokre sesongar har han blitt brukt feil, men no får han endeleg holde på meir på den måten han fekk gjere før og når han kom til klubben. Det er ingen tvil om potensialet, men det er naturleg å stille litt spørsmålsteikn til bl. anna ambisjonane, i tillegg til at han dessverre har vore veldig skadeplaga. Om Anderson kan få ein heil sesong, utan skader eller utenomsportsleg tull, så kan han etablere seg som ein av dei betre midtbanespelarane i PL.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Haha, var slikt snakk i Liverpool tråden også. En spiller som har vært god da er alt vel, med engang han har et par dårlige kamper så slakter de han. Er vel ofte slik.

 

?

Lenke til kommentar

Kondisen? Hvor mye løp han på sine 80 minutter i går vs resten tror dere?

 

 

Rett før pause var han tung i pusten og stod på egen banehalvdel med begge hendene på knærne mens han prøvde å finne pusten igjen. Når han fikk ballen var det tunge skritt. Absolutt et forbedringspotensiale. Er jo bra det egentlig, at han bare trenger å jobbe med kondisen så vil han fort være enda bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...