Crumpler Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Synd at den er så ulik. Etter min mening burde han hatt briller. http://t.co/Rr3PdwFs - Herlig gjeng! 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 http://t.co/Rr3PdwFs - Herlig gjeng! Der har du en gjeng med spisser som hadde skremt vannet av alt som er av forsvarspillere Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Kunne vi ikke fått en bitteliten tyggegummistatue ved siden av? 1 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 24. november 2012 Rapporter Del Skrevet 24. november 2012 Tenker meg en liten tur over igjen snart, før har jeg brukt å bestille billett igjennom klubbens offisielle hjemmesider, og bestille hotell selv. Jeg så at United.no tilbyr fellesturer, noen med erfaring fra disse? Frister å dra bort for å se hjemmemøtet mot Everton. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. november 2012 Rapporter Del Skrevet 24. november 2012 Tenker meg en liten tur over igjen snart, før har jeg brukt å bestille billett igjennom klubbens offisielle hjemmesider, og bestille hotell selv. Jeg så at United.no tilbyr fellesturer, noen med erfaring fra disse? Frister å dra bort for å se hjemmemøtet mot Everton. Fellesturene er greie for førstegangstur, slipper å tenke på noe selv, får skyss fra flyplassen og slik. Men det blir svindyrt, blir fort dobbelt så dyrt som når man ordner alt selv. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 24. november 2012 Rapporter Del Skrevet 24. november 2012 Så på intervjuet av Solskjær i forbindelse med det hall of fame sakene til tv2. Og fikk da igrunn lyst på en dvd fra testemonial kampen hans for United, er det noe sted man kan få kjøpt den? (hvis det finnes) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Så på intervjuet av Solskjær i forbindelse med det hall of fame sakene til tv2. Og fikk da igrunn lyst på en dvd fra testemonial kampen hans for United, er det noe sted man kan få kjøpt den? (hvis det finnes) Ligger iallefall på Youtube: Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Top of the league! Tror dere at SAF har innsett at Chica bør være innbytter og ikke starte selv om han gjør det bra? Jeg er vel ikke alene om å se på ham som en spiller som skal komme inn, ikke starte kampen.. Han er bare ikke spilleren til å forme en kamp fra starten av. Sjekket litt av statistikk, og han har faktisk bare 3265 minutter for oss i ligaen, over alle tre sesongene. Noe som tilsvarer ca 36 hele kamper, hvor han da har 27 mål og 6 assist. Så også en annen statistikk, jeg vet ikke om dette stemmer, men uansett: Fra start: 5 mål på 700 minutter Som innbytter: 5 mål på 300 minutter Det er jo mye man kan ta hensyn til, men det er jo fortsatt en artig statistikk. Endret 26. november 2012 av The Red Knight 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Sinnsykt bra video av OGS: http://www.youtube.com/watch?v=wtKYyHaTpgM&feature=colike 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Fantastisk spiller. Fantastisk personlighet. Bare jeg som håper at han blir vår framtidige manager? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Sinnsykt bra video av OGS: http://www.youtube.com/watch?v=wtKYyHaTpgM&feature=colike 0:44 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Bare meg som får gåsehud av den videoen? for en spiller. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Oli Gunny Solskar! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Må ærlig si at jeg foretrekker Moyes foran OGS.. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 I dag: Moyes. Om 3-5 år: Solskjær. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 I dag: Moyes. Om 3-5 år: Solskjær. Enig. Moyes er definitivt førstevalget mitt hvis Fergie gir seg i løpet av nærmeste framtid. Om noen få år derimot, da håper jeg Solskjær er klar til å ta steget opp. Nå har han fått grei erfaring for reservene våre, pluss også ledet Molde til to strake gull. Mest ideelle hadde vært om han til sommeren tar turen over til England og tar over en av de mindre klubbene i PL. Folk snakker om Guardiola, jeg sier nei. Vi kan skape vår egen Guardiola i Solskjær. 5 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Alt dette snakket om Solskjær gjorde at jeg måtte finne fram en gammel drakt igjen: :love: Sidenote: har ikke peiling på hvorfor bildene blir vridd når du sender ifra iphone. 3 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Stutttjukken har virkelig vist noe i de siste tre-fire kampene. Man kan kanskje våge å håpe at han vil få noen kamper på rad og at ikke kneet ryker igjen med det første? Sannsynligvis ikke, han blir vel benket til fordel for Giggs, Scholes eller Fletcher allerede til helgen... 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 De der, ja. Han hadde flere slike situasjoner. Han fører ball forbi en førsteforsvarer og vinner tid til å slå en stikker til en medspiller på løp. Resten av laget var saltstøtter med ballen i bena. Det er latterlig mye vanskeligere å forsvare seg når ballfører fører ballen, samtidig som andre spillere går på løp. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Det er derfor Anderson er en ballfører, mens resten var ballinnehavere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå