Crumpler Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Så ut som de kom rett fra en melkesyre-økt med spinning, makan til daff gjeng.. Savnet etter vårt "Powerhouse" var stort, synd at Wayne ikke ble spilleklar. Endret 17. november 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg trodde flere ganger at streamen min stoppet opp, nei, var bare spillet som gikk så forbannet tregt at det var flaut. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Årsverste! Måtte bare rette opp litt, utropstegnet er helt til venstre på tastaturet så vet du det Et vel fortjent tap. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Er så ufattelig deprimerende å se stjerneskuddet Pogba herje for Juventus, mens vi sitter her med kanskje den verste midtbaneduoen siden O'shea og Smith spilte sammen. Jeg snakker spesielt om Giggs og Scholes som går foran unge og talentfulle spillere. Det er faktisk utrolig ødeleggende, og jeg vet ikke, kanskje var det en grunn til at Pogba forlot oss? I så fall bra jobba, Ferguson. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Scholes er grei å ha så lenge han bare fungerer som en game changer fra benken (ala mot Saints). Giggs derimot, han kan bare ta hatten sin og gå. Han har ikke noe positivt å bidra med, og har ikke hatt en god kamp på år og dag. Det er ikke noe disrespect mot Giggs, han var et av mine første forbilder helt på tampen av 90-tallet, men nå må folk begynne å innse at han ikke holder nivået lenger. Way over the top. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Eneste som får OK i dag er Rafael. Resten venta på at Norwich skulle legge seg eller noe. Rafael løp et par ganger uten ball, i motsetning til resten av laget. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Midtbanen tapte kampen for oss, og byttene til Ferguson? Herrejeremi. Giggs og Young skulle selvfølgelig vært bytta ut og Anderson skulle kommet innpå tidlig i andreomgang, helst fra pause. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Skjønte ikke helt at Valencia gikk ut. Var han skadet? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 nei han var ekstremt elendig. Har dessverre ikkje vore seg sjølv etter at han fekk draktnummer 7. Kall det gjerne ei tilfeldigheit, eg trur at drakta blir for tung for han. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Valencia har da prestert bra i år han. Jeg så ikke hele kampen mot Norwich, men jeg så innom og da rundet Valencia backen til Norwich uten problemer, bare for å bli byttet ut. Chelsea ryktes å være ute etter Benitez som ny trener. Da blir jeg veldig glad. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ja, Valencia har vært god han. Har stusset over byttene til Fergus de to siste kampene. Spesielt Valencia på lørdag og Anderson i går ... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 PSG Arsenal Milan Real Juventus Bayern/Valencia Celtic/Benfica Lag vi per dags dato ligger an til å møte i neste runde. Ikke akkurat noen mangel på stormakter på den lista. Tror ikke lenger det er noen fordel å vinne gruppa, bortsett fra at man får hjemmekamp sist. Hvem vil vi ha i neste runde? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 PSG - skummelt Milan - er i dårlig form, og er ikkje det dei ein gong var. Har ein bra sjanse her Real - no way(i utgangspunktet, men kan vere no eller finale uansett) Juventus - stigande, helst ikkje Bayern/Valencia - Bayern e hell no, valencia er i god form, så helst ikkje. Vil ikkje gå på tidlig smell her Celtic/Benfica - kanskje den med best sjans, uten å undervurdera. Håpar på Celtic, for sjølv om dei tek seg vidare vil dei nok bli for svake mot oss. Eg ser kva du meinar, men eg personlig synes at det er ein temmelig god fordel å ha heimekamp sist :-) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Før eller siden i CL så må man slå ut gode lag, så det kommer egentlig litt på samme for meg hva man får. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Juventus eller Paris hadde vært artig å møtt, og slått ut! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Spennende http://www1.skysports.com/transfer-centre/scout/15198/8249998/Sky-Sports-Scout Får håpe at han får et innhopp iløpet av de nærmeste kampene da.. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Avduking av SAF statue i dag. Kan sjåast her for interesserte: http://www.manutd.co...ng-on-mutv.aspx Stor dag både for SAF og Manchester United i dag. Stor mengde tidlegare spelarar tilbake på Old Trafford for å vise respekt til tidenes managar. Endret 23. november 2012 av archanios Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Fin seremoni, men bare jeg som ikke syntes den likner noe særlig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 That statue is all well and good but when is the SAF one being unveiled? 4 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Usj, den var ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå