Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så ufattelig deprimerende å se stjerneskuddet Pogba herje for Juventus, mens vi sitter her med kanskje den verste midtbaneduoen siden O'shea og Smith spilte sammen. Jeg snakker spesielt om Giggs og Scholes som går foran unge og talentfulle spillere. Det er faktisk utrolig ødeleggende, og jeg vet ikke, kanskje var det en grunn til at Pogba forlot oss? I så fall bra jobba, Ferguson.

Lenke til kommentar

Scholes er grei å ha så lenge han bare fungerer som en game changer fra benken (ala mot Saints). Giggs derimot, han kan bare ta hatten sin og gå. Han har ikke noe positivt å bidra med, og har ikke hatt en god kamp på år og dag. Det er ikke noe disrespect mot Giggs, han var et av mine første forbilder helt på tampen av 90-tallet, men nå må folk begynne å innse at han ikke holder nivået lenger. Way over the top.

Lenke til kommentar

PSG

Arsenal

Milan

Real

Juventus

Bayern/Valencia

Celtic/Benfica

 

Lag vi per dags dato ligger an til å møte i neste runde. Ikke akkurat noen mangel på stormakter på den lista. Tror ikke lenger det er noen fordel å vinne gruppa, bortsett fra at man får hjemmekamp sist. Hvem vil vi ha i neste runde?

Lenke til kommentar

PSG - skummelt

Milan - er i dårlig form, og er ikkje det dei ein gong var. Har ein bra sjanse her

Real - no way(i utgangspunktet, men kan vere no eller finale uansett)

Juventus - stigande, helst ikkje

Bayern/Valencia - Bayern e hell no, valencia er i god form, så helst ikkje. Vil ikkje gå på tidlig smell her

Celtic/Benfica - kanskje den med best sjans, uten å undervurdera. Håpar på Celtic, for sjølv om dei tek seg vidare vil dei nok bli for svake mot oss.

 

Eg ser kva du meinar, men eg personlig synes at det er ein temmelig god fordel å ha heimekamp sist :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...