Corey Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 @Emils: Det var da åpenbart ikke poenget mitt at du skulle svare på innleggene mine nå, men "ok". Morsom sak ifra twitter: John Terry on his arse and in tears. Now where have I seen that before? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Burde ikke Van Nistelrooy nevnes blandt de spissene dere har hatt Latias? Han var jo fryktelig god. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Men han spilte ikke på lag med flere andre gode spisser. I løpet av van Nistelrooys tid i klubben spilte han ved siden av flopper som Forlan, Dong og Bellion og spillere som enten var i starten eller slutten av sin karriere, som Solskjær, Rooney og Ronaldo. I tillegg til det hadde han Cole og Yorke med på laget i sin første sesong, men de klikket aldri med RvN like godt som de klikket med hverandre, og ingen av dem var like gode som de hadde vært tre år tidligere. Latias postet tre gallerier med toppspisser over hele fjøla. I RvN's tid var han omtrent hele galleriet alene. Den eneste ordentlige spissen jeg kommer på som RvN spilte mye med er Saha. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Er så dødt her. Må prøve å få litt debatt. Hvilken rekke foretrekker dere? Hvorfor? 99: Yorke, Cole, Sheringham, Solskjaer. 09: Ronaldo, Rooney, Tevez, Berbatov. 12: van Persie, Rooney, Hernandez, Welbeck 12: Welbeck trekker kraftig ned, er ikke i nærheten av de andre. Chicarito er heller ikke helt der enda synes jeg selv om potensialet er der. Vært en av våre beste denne sesongen. Trodde aldri jeg skulle si det. Spissrekka når ikke helt opp selv om samspillet så langt har vært bra. 09: Her er det rå teknikk og individuelle ferdigheter det går på. Er nok den spissrekka det oser mest råskap av og har det største potensialet. Har vel også den største x-faktoren. 99: Utfyller hverandre veldig bra, samspillet er det ingenting å klage på og er tross alt den spissrekka som kan vise til den største triumfen i klubbens lange historie. Er vel den billigste spissrekken, også hvis man ser ut fra inflasjon og alt det der. For meg står det mellom 09 og 99, med 99 på en hårfin førsteplass. Er utrolig spent på 12, tror de kan nå langt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Rart at ingen har plukket dette opp, so here goes: RvP, Rooney og Evans står over midtukens landskamper, noe som bare kan være positivt. I tillegg skal ikke mexico eller ecuador spille landskamp, så både chico og valencia får spillefri. Good news everyone! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Knallbra. Ingenting imot disse spillerene i toppform til de neste kampene. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10055981 Hadde vært flott om han innser det selv, at han ikke holder det samme nivået lenger. SAF må for guds skyld hente inn noe ordentlig nå, en som ikke har vært skadeplaget, en som allerede er rutinert, en som er skikkelig god. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 José Mourinho gir seg ikke i jakten på Javier Herandez og skal være villig til å sende Karim Benzema motsatt vei for å sikre seg den målfarlige meksikaneren. (Caughtoffside) Høyst lite troverdig kilde såklart, men det hørtes gøy ut Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Chelsea sliter virkelig uten John Terry.. nå er vi 4 poeng foran Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Chelsea sliter virkelig uten John Terry.. nå er vi 4 poeng foran Du må virkelig se hva som failet i dag før du uttaler deg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 4 poeng foran .. West Brom? Hæla i taket. Giggs fra start suger balle. Ble vel matchvinner mot Norwich i fjor, men det har naturligvis ikke en dritt å si i kveld. Soleklar U. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Giggs går foran Cleverley, Ando, Fletcher og Scholes? Fniiiiis. Håper han har en bra dag hvertfall. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Du må virkelig se hva som failet i dag før du uttaler deg. Jeg har ikke sett kampen nei, hva var det som gikk galt slik som du ser det? Jeg har sett målene, 2 menn som får stå i 16-meteren og heade. Jeg antok at dette var dueller Terry ville vunnet. Vi har en kamptråd folkens: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1473459 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg har ikke sett kampen nei, hva var det som gikk galt slik som du ser det? Jeg har sett målene, 2 menn som får stå i 16-meteren og heade. Jeg antok at dette var dueller Terry ville vunnet. Vi har en kamptråd folkens: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1473459 Vi scorer ikke. Torres har ikke et skudd i dag. Sturridge brenner mega sjanse etter mega sjanse. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Ikke vær så vanskelig nå PSV. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Dere scorte i dag. Men jeg regner med at du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Chelsea sliter virkelig uten John Terry.. nå er vi 4 poeng foran 3 * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå