Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men han spilte ikke på lag med flere andre gode spisser.

 

I løpet av van Nistelrooys tid i klubben spilte han ved siden av flopper som Forlan, Dong og Bellion og spillere som enten var i starten eller slutten av sin karriere, som Solskjær, Rooney og Ronaldo. I tillegg til det hadde han Cole og Yorke med på laget i sin første sesong, men de klikket aldri med RvN like godt som de klikket med hverandre, og ingen av dem var like gode som de hadde vært tre år tidligere.

 

Latias postet tre gallerier med toppspisser over hele fjøla. I RvN's tid var han omtrent hele galleriet alene. Den eneste ordentlige spissen jeg kommer på som RvN spilte mye med er Saha.

Lenke til kommentar

Er så dødt her. Må prøve å få litt debatt. Hvilken rekke foretrekker dere? Hvorfor?

 

99: Yorke, Cole, Sheringham, Solskjaer.

09: Ronaldo, Rooney, Tevez, Berbatov.

12: van Persie, Rooney, Hernandez, Welbeck

 

12: Welbeck trekker kraftig ned, er ikke i nærheten av de andre. Chicarito er heller ikke helt der enda synes jeg selv om potensialet er der. Vært en av våre beste denne sesongen. Trodde aldri jeg skulle si det. Spissrekka når ikke helt opp selv om samspillet så langt har vært bra.

 

09: Her er det rå teknikk og individuelle ferdigheter det går på. Er nok den spissrekka det oser mest råskap av og har det største potensialet. Har vel også den største x-faktoren.

 

99: Utfyller hverandre veldig bra, samspillet er det ingenting å klage på og er tross alt den spissrekka som kan vise til den største triumfen i klubbens lange historie. Er vel den billigste spissrekken, også hvis man ser ut fra inflasjon og alt det der.

 

 

For meg står det mellom 09 og 99, med 99 på en hårfin førsteplass. Er utrolig spent på 12, tror de kan nå langt.

Lenke til kommentar

 

Jeg har ikke sett kampen nei, hva var det som gikk galt slik som du ser det? :)

 

Jeg har sett målene, 2 menn som får stå i 16-meteren og heade. Jeg antok at dette var dueller Terry ville vunnet.

 

Vi har en kamptråd folkens:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1473459

 

Vi scorer ikke. Torres har ikke et skudd i dag. Sturridge brenner mega sjanse etter mega sjanse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...