Ed Hunter Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ser ut som Neville er tilbake, var snakk om han skulle få kamp på torsdag. Mannen skal være skadefri og trener med førstelaget as we speak (eller kanskje dei har lunsj...). Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Rio ute, det var vel noe av det verre som kunne skje. Skade i lysken kan være alvorlig, men siden de kun snakker om at han kanskje mister matchen mot Arsenal på lørdag så håper og tror jeg på det beste. Det blir et noe mer urutinert forsvar enn hva jeg hadde håpet på, men er ikke noe dårlige spillere de som stepper inn heller da. Heldigvis er frontlinjen fortsatt frisk som en fisk, tipper Arsenal skal få kjørt seg av krigslystne vidunderbarn som Rooney, Tevez, Nani og Ronaldo Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hmm, jeg tenkte å skrive en kommentar til Scholes-tingen i går...det kunne vært verre, vi kunne jo fått Ferdinand skadet. OG SÅ SKJER DET FAENMEG, HELVETE FAEN ***** Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det her begynner å bli litt vel tragikomisk. Og de lagene som klager over 2-3 skader. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Meeen allikevel null stress i joggedress Rio fit to face Arsenal United have confirmed that Rio Ferdinand is fit to face Arsenal on Saturday at the Emirates Stadium. Reports in Tuesday’s press claimed that the Reds defender has experienced a recurrence of an old groin injury and would miss the key Premier League clash. However, the influential 28-year-old centre-back trained with the rest of the squad at Carrington on Tuesday, and is considered fully fit and ready to play against the Gunners. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hell yeah! Det var godt nytt, trenger ein god Rio mot eit av PL beste lag. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det her begynner å bli litt vel tragikomisk. Og de lagene som klager over 2-3 skader. Enig med deg der, som foreksempel Chealsea. De klagde på at Terry var skadet når Saha og minst 4 andre var skadet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det her begynner å bli litt vel tragikomisk. Og de lagene som klager over 2-3 skader. Enig med deg der, som foreksempel Chealsea. De klagde på at Terry var skadet når Saha og minst 4 andre var skadet. Men det er jo Chelsea da....gått rundt i hele sommer og sagt at de hadde vunnet PL hadde de hatt Terry og Cech....mens United på våren hadde hele backfireren eller store deler av den skadet hele tida. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det her begynner å bli litt vel tragikomisk. Og de lagene som klager over 2-3 skader. Enig med deg der, som foreksempel Chealsea. De klagde på at Terry var skadet når Saha og minst 4 andre var skadet. Tenker du på i år eller i fjor? For denne sesongen her har vi vel akkurat vært oppi 11-12 skader på førstelagsspillere på samme tidspunkt om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er jo ikke til og legge skjul på at United har en god og bred stall da. Både Liverpool og Chelsea for eksempel sliter jo når de får skader på Agger, Alonso, Torres, Terry, Cech for å nevne noen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er jo ikke til og legge skjul på at United har en god og bred stall da. Både Liverpool og Chelsea for eksempel sliter jo når de får skader på Agger, Alonso, Torres, Terry, Cech for å nevne noen. er det noen som har spillere er det jaggu chel$ki Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er jo ikke til og legge skjul på at United har en god og bred stall da. Både Liverpool og Chelsea for eksempel sliter jo når de får skader på Agger, Alonso, Torres, Terry, Cech for å nevne noen. er det noen som har spillere er det jaggu chel$ki Ja en skulle tro det, men de ser ut til å være veldig avhengige av nøkkelspillerne sine. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er jo ikke til og legge skjul på at United har en god og bred stall da. Både Liverpool og Chelsea for eksempel sliter jo når de får skader på Agger, Alonso, Torres, Terry, Cech for å nevne noen. er det noen som har spillere er det jaggu chel$ki Hvorfor er det da fullstendig krise om Terry/Lampard/Drogba ryker da? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Feil type spelarar? Spelestil som er avhengig av og bygd for mykje opp rundt dei tre, eller evt at store navn ikkje alltid er nok... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Godt å høre at Rio rekker kampen allikevel. Vi skal slå Arsenal! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Ferdinan var vist ikke skadet i hele tatt: Rio - frisk som en fisk Å takk for det Endret 31. oktober 2007 av Manx Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Godt å høre at Rio rekker kampen allikevel. Vi skal slå Arsenal! Ja, vi skal vise hvem som vinner Premier League! Kanskje litt tidlig å si det da men Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Godt å høre at Rio rekker kampen allikevel. Vi skal slå Arsenal! Ja, vi skal vise hvem som vinner Premier League! Kanskje litt tidlig å si det da men Jeg sa det før sesongen, og jeg er ikke en gang fan, så nei - det er ikke for tidlig. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tør jeg be om 6-1? Syns denne var fin, og det hadde jo absolutt ikkje gjort noke, sjøl kor lite sannsynlig det er. Det blir vel gjerne like viktig å holde tett bakover som å spele godt framover laurdag, for eg trur at vi vil få sjansane dersom arsenal ikkje får det til framover. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tør jeg be om 6-1? Syns denne var fin, og det hadde jo absolutt ikkje gjort noke, sjøl kor lite sannsynlig det er. Det blir vel gjerne like viktig å holde tett bakover som å spele godt framover laurdag, for eg trur at vi vil få sjansane dersom arsenal ikkje får det til framover. artig liten historie vinner vel med 4 mål som vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå