Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

99 uten tvil. Du glemmer dog Beckham på høyre, som sto for en mer enn akseptabel andel av innleggene til yorke/cole/sheringham. Samt, vi har aldri hatt et spisspar som er mer samspilt enn cole/yorke. Med Rooney/tevez/Ronaldo kunne det fort bli "anything you can do, i can do better". Tror det var imot barca borte i gruppespillet du fikk se deres fantastiske samspill.

 

Fant det:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ysJ_VtDggpM

 

Edit: fant denne vidoyen også, hvor spesielt samarbeidet på utligningsmålet imot liverpool på OT er helt fantastisk. Istedenfor å heade på målet, så header cole ballen ned til yorke foran mål.

 

http://www.youtube.com/watch?v=gFgqhm-_6iU

 

Edit2: toppen av ironi er at begge 2 var veldig usynlige i cl finalen, allikevel så hadde vi nok kavaleri til å avgjøre!

Endret av Corey
Lenke til kommentar

12-rekken kommer på tredjeplass uansett, da jeg føler Erten og Welbeck ikke er heeeelt der ennå. Hva jeg fortrekker av 99 og 09 kommer an på om jeg tenker med hodet eller hjertet; 99 med hjertet og "close race" mellom 99 og 09 når det kommer til hodet.

 

Sheringham og Solskjær har bare så mye nostagli ved seg at det flommet over.

Lenke til kommentar

Er så dødt her. Må prøve å få litt debatt. Hvilken rekke foretrekker dere? Hvorfor?

 

99: Yorke, Cole, Sheringham, Solskjaer.

09: Ronaldo, Rooney, Tevez, Berbatov.

12: van Persie, Rooney, Hernandez, Welbeck

 

Hahaha, og folk lurer på hvorfor folk kaller Utd-fansen for hyklere når de snakker om kjøpe-klubber! Herregud det var morsommere her når det var litt motstand i utd-leiren - hvor er dere hen gutter?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hahaha, og folk lurer på hvorfor folk kaller Utd-fansen for hyklere når de snakker om kjøpe-klubber! Herregud det var morsommere her når det var litt motstand i utd-leiren - hvor er dere hen gutter?

 

Tingen er at United har tjent penger over tid, og selvfølgelig brukt masse penger på spillere, noe som faller naturlig for en klubb med penger på bok. Andre klubber som vi liker å kalle "kjøpelag" (selv om jeg ikke er en fan av det utrykket) ble nyrike over natten av henholdsvise arabiske og russiske milliardæreiere. Hvis du ikke klarer å se forskjellen så blir det ditt problem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Elsker Solaar <3

 

Wow, how fucking united-relatert. Kunne du ikke bare gitt en pluss.. oh wait, det har du jo allerede gjort.

 

Folk som solaar kan man til en viss grad respektere fordi han faktisk har ryggrad til å si hva han mener, mens du ikke gidder å svare når du blir konfrontert med dine meninger engang! Du er faktisk eneste grunnen til at jeg mingler i chelsea-tråden, fordi jeg trenger å le litt av og til. Jeg nekter å tro det finnes en sjel på dette forumet som tar deg seriøst!

 

Hahaha, og folk lurer på hvorfor folk kaller Utd-fansen for hyklere når de snakker om kjøpe-klubber! Herregud det var morsommere her når det var litt motstand i utd-leiren - hvor er dere hen gutter?

 

En spudz fan som snakker om andre kjøpelag.. Hvor ofte har dere skiftet ut XIen deres det siste tiåret? :p

 

Edit: Lief

 

Edit2: On another note: Denne mannen er på (omtrent) hver jævla kamp og legger ut fansen sin reaksjon på målene på youtube. Sykt gøy fyr å følge!

 

http://www.youtube.com/watch?v=4XNvWOJBXHs&feature=g-u-u

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Wow, how fucking united-relatert. Kunne du ikke bare gitt en pluss.. oh wait, det har du jo allerede gjort.

 

Folk som solaar kan man til en viss grad respektere fordi han faktisk har ryggrad til å si hva han mener, mens du ikke gidder å svare når du blir konfrontert med dine meninger engang! Du er faktisk eneste grunnen til at jeg mingler i chelsea-tråden, fordi jeg trenger å le litt av og til. Jeg nekter å tro det finnes en sjel på dette forumet som tar deg seriøst!

 

Wow, du følger virkelige med.. Jeg svarer på det jeg føler er relevant å svare. Ja det hender jeg lar være å svare på dine eller jotun sin kaste kommentarer som har ingenting å si for diskusjonen.

Lenke til kommentar

Wow, du følger virkelige med.. Jeg svarer på det jeg føler er relevant å svare. Ja det hender jeg lar være å svare på dine eller jotun sin kaste kommentarer som har ingenting å si for diskusjonen.

 

Så ifølge deg så gikk jeg langt over streken her:

 

 

Skrevet av Corey på 28. oktober 2012 - 20:22 in Kamptråder

Vis innleggEmils. skrev 28. oktober 2012 - 20:20:

Chelsea kjørte over United før de fikk hjelp.

 

Hæ? Dere eide andre omgang til dere fikk målet, men så tok vi mer og mer over. Forstår du er forbanna, men du kan vel være litt ærlig med deg selv.

Edit: Den første utvisningen var også en direkte konsekvens av dette.

 

 

Og her:

 

Skrevet av Corey på 28. oktober 2012 - 18:59 in Kamptråder

Vis innleggEmils. skrev 28. oktober 2012 - 18:53:

Dere er uansett fornøyde. Dommer hjelp er jo noe denne klubben elsker og lever av.

 

Så dere har aldri fått dommerhjelp imot oss på brua?

 

Dette var 2 av innleggene rettet imot deg i kjølvannet av pl-kampen. Hva er det egentlig du forventer fra folk hvis du mener dette er "kaste kommentarer som ikke har noe å si for diskusjonen" ??

Lenke til kommentar

Hahaha, og folk lurer på hvorfor folk kaller Utd-fansen for hyklere når de snakker om kjøpe-klubber! Herregud det var morsommere her når det var litt motstand i utd-leiren - hvor er dere hen gutter?

 

Ja, nå er det jo sånn at en ikke får lov å diskutere det en vil i United tråden lenger fordi noen må åpne kjeften hver gang det blir tatt en diskusjon som intreserer og involverer Utd folka litt mer enn andre som holder med andre lag.

 

Hvor er vi hen? Her? At du ikke alltid hører noe når noen kommer med ting ala det vi ser ovenfor betyr ikke at ingen tørr å ta igjen, det betyr bare at det blir for dumt til å svare på.

 

Men nå fikk du jo litt liv, gratulerer til deg. Eneste måten å gjøre det på er jo å slenge med leppa.

Endret av IcedInsanity
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...