Hansoen Skrevet 10. november 2012 Rapporter Del Skrevet 10. november 2012 (endret) 99. Vekker vel litt nostalgiske minner antar jeg. Og dessuten, de var helt fantastiske. 4 så gode spisser er det sjeldent å ha, og jeg mener at de to andre ikke er helt på nivå med disse 4. Endret 10. november 2012 av Hansoen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. november 2012 Rapporter Del Skrevet 10. november 2012 Spiller for spiller 09 imo. Men personlig favoritt: 99. The memories. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. november 2012 Rapporter Del Skrevet 10. november 2012 (endret) 99 uten tvil. Du glemmer dog Beckham på høyre, som sto for en mer enn akseptabel andel av innleggene til yorke/cole/sheringham. Samt, vi har aldri hatt et spisspar som er mer samspilt enn cole/yorke. Med Rooney/tevez/Ronaldo kunne det fort bli "anything you can do, i can do better". Tror det var imot barca borte i gruppespillet du fikk se deres fantastiske samspill. Fant det: http://www.youtube.com/watch?v=ysJ_VtDggpM Edit: fant denne vidoyen også, hvor spesielt samarbeidet på utligningsmålet imot liverpool på OT er helt fantastisk. Istedenfor å heade på målet, så header cole ballen ned til yorke foran mål. http://www.youtube.com/watch?v=gFgqhm-_6iU Edit2: toppen av ironi er at begge 2 var veldig usynlige i cl finalen, allikevel så hadde vi nok kavaleri til å avgjøre! Endret 10. november 2012 av Corey Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. november 2012 Rapporter Del Skrevet 10. november 2012 12-rekken kommer på tredjeplass uansett, da jeg føler Erten og Welbeck ikke er heeeelt der ennå. Hva jeg fortrekker av 99 og 09 kommer an på om jeg tenker med hodet eller hjertet; 99 med hjertet og "close race" mellom 99 og 09 når det kommer til hodet. Sheringham og Solskjær har bare så mye nostagli ved seg at det flommet over. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. november 2012 Rapporter Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Chicharito og Welbeck nå er atskillig bedre enn Sheringham '99, som ikke glitret på rett før etter tusenårsskiftet. Endret 10. november 2012 av PSV Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Jeg holder en stor knapp ved 99'. Cole og Yorke var helt magiske til tider. Over til vår alles kjære og snexy Berba: Huff, avisene vinkler det nesten som et feiltrinn av Fergie å la ham gå.. http://www.vg.no/spo...?artid=10055737 Det var jo ikke målteften hans som sto i veien. Endret 11. november 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Lurer uansett på hvor bra berbatov hadde vært på topp sammen med RvP og hans evne til å score mål. Tror det hadde vært sinnsykt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Er så dødt her. Må prøve å få litt debatt. Hvilken rekke foretrekker dere? Hvorfor? 99: Yorke, Cole, Sheringham, Solskjaer. 09: Ronaldo, Rooney, Tevez, Berbatov. 12: van Persie, Rooney, Hernandez, Welbeck Hahaha, og folk lurer på hvorfor folk kaller Utd-fansen for hyklere når de snakker om kjøpe-klubber! Herregud det var morsommere her når det var litt motstand i utd-leiren - hvor er dere hen gutter? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Nå må du slappe av litt, da, Solaar. De får jo ikke svart for seg så sent på natta. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Neida, godt poeng det. De kommer vel sterkt tilbake i morgen tenker jeg Latias kan jo alltids skryte av hvordan han visste at Spurs kom til å flekke ræv for City (en time tter kampen er ferdig). Book it og og cock it eller hva de sier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Det verste er at jeg faktisk ikke skjønner om fyren er drita eller ikke. Hats off to you, mister. 7 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Beckham Faan for en silkefot. http://www.youtube.com/watch?v=EZa-ld8o0WU&feature=g-vrec Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Det verste er at jeg faktisk ikke skjønner om fyren er drita eller ikke. Hats off to you, mister. tunge antidepressiver blandet med øl gir over tid det resultatet vi ser over. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Elsker Solaar <3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Hahaha, og folk lurer på hvorfor folk kaller Utd-fansen for hyklere når de snakker om kjøpe-klubber! Herregud det var morsommere her når det var litt motstand i utd-leiren - hvor er dere hen gutter? Tingen er at United har tjent penger over tid, og selvfølgelig brukt masse penger på spillere, noe som faller naturlig for en klubb med penger på bok. Andre klubber som vi liker å kalle "kjøpelag" (selv om jeg ikke er en fan av det utrykket) ble nyrike over natten av henholdsvise arabiske og russiske milliardæreiere. Hvis du ikke klarer å se forskjellen så blir det ditt problem. 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Elsker Solaar <3 Wow, how fucking united-relatert. Kunne du ikke bare gitt en pluss.. oh wait, det har du jo allerede gjort. Folk som solaar kan man til en viss grad respektere fordi han faktisk har ryggrad til å si hva han mener, mens du ikke gidder å svare når du blir konfrontert med dine meninger engang! Du er faktisk eneste grunnen til at jeg mingler i chelsea-tråden, fordi jeg trenger å le litt av og til. Jeg nekter å tro det finnes en sjel på dette forumet som tar deg seriøst! Hahaha, og folk lurer på hvorfor folk kaller Utd-fansen for hyklere når de snakker om kjøpe-klubber! Herregud det var morsommere her når det var litt motstand i utd-leiren - hvor er dere hen gutter? En spudz fan som snakker om andre kjøpelag.. Hvor ofte har dere skiftet ut XIen deres det siste tiåret? Edit: Lief Edit2: On another note: Denne mannen er på (omtrent) hver jævla kamp og legger ut fansen sin reaksjon på målene på youtube. Sykt gøy fyr å følge! http://www.youtube.com/watch?v=4XNvWOJBXHs&feature=g-u-u Endret 11. november 2012 av Corey Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Wow, how fucking united-relatert. Kunne du ikke bare gitt en pluss.. oh wait, det har du jo allerede gjort. Folk som solaar kan man til en viss grad respektere fordi han faktisk har ryggrad til å si hva han mener, mens du ikke gidder å svare når du blir konfrontert med dine meninger engang! Du er faktisk eneste grunnen til at jeg mingler i chelsea-tråden, fordi jeg trenger å le litt av og til. Jeg nekter å tro det finnes en sjel på dette forumet som tar deg seriøst! Wow, du følger virkelige med.. Jeg svarer på det jeg føler er relevant å svare. Ja det hender jeg lar være å svare på dine eller jotun sin kaste kommentarer som har ingenting å si for diskusjonen. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Wow, du følger virkelige med.. Jeg svarer på det jeg føler er relevant å svare. Ja det hender jeg lar være å svare på dine eller jotun sin kaste kommentarer som har ingenting å si for diskusjonen. Så ifølge deg så gikk jeg langt over streken her: Skrevet av Corey på 28. oktober 2012 - 20:22 in Kamptråder Vis innleggEmils. skrev 28. oktober 2012 - 20:20: Chelsea kjørte over United før de fikk hjelp. Hæ? Dere eide andre omgang til dere fikk målet, men så tok vi mer og mer over. Forstår du er forbanna, men du kan vel være litt ærlig med deg selv. Edit: Den første utvisningen var også en direkte konsekvens av dette. Og her: Skrevet av Corey på 28. oktober 2012 - 18:59 in Kamptråder Vis innleggEmils. skrev 28. oktober 2012 - 18:53: Dere er uansett fornøyde. Dommer hjelp er jo noe denne klubben elsker og lever av. Så dere har aldri fått dommerhjelp imot oss på brua? Dette var 2 av innleggene rettet imot deg i kjølvannet av pl-kampen. Hva er det egentlig du forventer fra folk hvis du mener dette er "kaste kommentarer som ikke har noe å si for diskusjonen" ?? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Det der har jeg sikkert bare glemt å svare på. Om du vil ha svar kan jeg gi deg det. Den første er vel ikke noe du trenger svar på da du oppsummerer det selv. Den andre: Jo det er mulig, men hvilken relevans har historien når vi diskuterer en kamp? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Hahaha, og folk lurer på hvorfor folk kaller Utd-fansen for hyklere når de snakker om kjøpe-klubber! Herregud det var morsommere her når det var litt motstand i utd-leiren - hvor er dere hen gutter? Ja, nå er det jo sånn at en ikke får lov å diskutere det en vil i United tråden lenger fordi noen må åpne kjeften hver gang det blir tatt en diskusjon som intreserer og involverer Utd folka litt mer enn andre som holder med andre lag. Hvor er vi hen? Her? At du ikke alltid hører noe når noen kommer med ting ala det vi ser ovenfor betyr ikke at ingen tørr å ta igjen, det betyr bare at det blir for dumt til å svare på. Men nå fikk du jo litt liv, gratulerer til deg. Eneste måten å gjøre det på er jo å slenge med leppa. Endret 11. november 2012 av IcedInsanity 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå