Latias Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 5 kamper - 4 mål Heskey. Verdens beste spiller. Den kan jeg svelge. Resten er bare useriøst. 4 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hmm, Heskey er så mye bedre enn Torres.. Mon tro hva Jets betalte for ham? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hmmm.... Har ikke Chelsea egen tråd? Eg har forstått det slik at vi holder oss i egne tråder? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg har aldri kommet med den uttalesen bare så du vet det. Om du vil ha din egen tråd så kan du starte en blogg her. Hadde vært gøy å følge dine tanker rundt United og pengedoping. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Var det ikke du som ønsket oss velkommen til denne tråden? Kan hende jeg blander. Er så mange rødfargede avatarer på dette forumet. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 United og pengedoping. Tihi. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 United og pengedoping. Tihi. Jeg skrev det feil. Jeg mente, skrive om United og de andre klubbene som pengedoper seg. Det virker som det er temaer som opptar Jotun svært mye. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 United, pengedoping og Emils. Uansett. Skal vel litt til før United ryker ut av gruppespillet denne gangen. RVP viser seg så langt og virkelig være et genialt kjøp av SAF. Trodde egentlig dere skulle satse mer på midtbane, men ser ut til at RVP greier å "bære" en del av United, slik som han gjorde med Arsenal i fjor. Håper vi møter dere om vi kommer oss ut av gruppespillet og. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 United, pengedoping og Emils. Uansett. Skal vel litt til før United ryker ut av gruppespillet denne gangen. Det skal rimelig mye til for å ryke ut nå ... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Det er bare jeg og Aleks i hele verden som fortsatt vedder cash på at United ryker ut i gruppespillet i år. Kontroversielt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Ryke ut? Vi har allerede vunnet gruppa. Tidligere år har det vært en klar fordel å vinne gruppa da man får enklere motstand videre, men nå vet jeg ikke lenger. PSG, Real og Valencia er blant lagene vi kan få hvis gruppene står seg. Tenk PSG med alle signeringene deres, deriblant Lucas Moura som nesten var United-klar. Men vi har hjemmekamp sist, og burde være favoritter til å ta oss videre til kvartfinalen samme hvem vi møter. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Har nok ikke satt penger på det nei. Gruppene på Vglive hadde ikke oppdatert seg når jeg skrev det forrige innlegget. Og ikke spør hvorfor jeg fremdeles bruker den siden. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Åh, takk for infoen a gutta. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/dette-er-fergusons-tvfavoritter-3919477.html Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 28.10.12 Chelsea - Man Utd (PL) B 31.10.12 Chelsea - Man Utd (LC) H 03.11.12 Man Utd - Arsenal (PL) H 07.11.12 Braga - Man Utd (CL) B 10.11.12 Aston Villa - Man Utd (PL) B 17.11.12 Norwich - Man Utd (PL) B 20.11.12 Galatasaray - Man Utd (CL) U Ikke verst, Nathalie. Vurdert å bli oddsekspert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Nei, bare flaks. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 http://www.dagbladet.no/2012/11/10/sport/fotball/champions_league/24295101/ Jadda.... La oss få inn flest mulig øst europeiske lag. Er ALLTID noe fjas med den gjengen. Håper dette bare er surr. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Da er det 7 lag som har sluppet inn flere mål enn United..... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 7(8) mål på de siste 3+2 for Chicharito. Helt kurant. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Er så dødt her. Må prøve å få litt debatt. Hvilken rekke foretrekker dere? Hvorfor? 99: Yorke, Cole, Sheringham, Solskjaer. 09: Ronaldo, Rooney, Tevez, Berbatov. 12: van Persie, Rooney, Hernandez, Welbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå