Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer også på hvor mange av de som velger å ikke rette på reporteren som sier at Rooney er presidentkandidat av ren høflighet.

 

Og det å få slike spørsmål fra en reporter som slenger kamera, mikrofon og hele pakka i trynet deres uten forvarsel kan sikkert gjøre at man tror at valget er over allerede, spesielt når det har vært så mange overskrifter av typen "Hårfin ledelse til Obama" og "Dødt løp mellom kandidatene" osv. i avisene.

 

Tror mange her som gremmes over våre landsmenn ville hatt en spontanreaksjon som ikke er veldig ulik de vi ser der når en riksdekkende TV-kanal stiller spørsmål på den måten.

 

Og for ordens skyld, nei, jeg er ikke en av de som intervjues i klippet :p

Endret av Stonemeister
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer også på hvor mange av de som velger å ikke rette på reporteren som sier at Rooney er presidentkandidat av ren høflighet.

 

Og det å få slike spørsmål fra en reporter som slenger kamera, mikrofon og hele pakka i trynet deres uten forvarsel kan sikkert gjøre at man tror at valget er over allerede, spesielt når det har vært så mange overskrifter av typen "Hårfin ledelse til Obama" og "Dødt løp mellom kandidatene" osv. i avisene.

 

Tror mange her som gremmes over våre landsmenn ville hatt en spontanreaksjon som ikke er veldig ulik de vi ser der når en riksdekkende TV-kanal stiller spørsmål på den måten.

 

Og for ordens skyld, nei, jeg er ikke en av de som intervjues i klippet :p

 

1+ Tenkte å skrive akkurat det samme sånn ca, men prioriterte Dexter. Men tror fortsatt på at det er litt lureri. De må jo godkjenne at de skal på tv og sånn.

Lenke til kommentar

Apropos Norwood, dette er klasse.

 

"I will frame it, as soon as I get it home, and keep it. It will have pride of place among all my football possessions. I will show it my kids and grandkids in years to come and tell them that’s the shirt Ronaldo wore in his 100th international appearance. I was on the pitch with him, and there’s the evidence. I’m absolutely thrilled with it, and I owe Rio for setting it up for me. It was so good of him, and I am really grateful."
Lenke til kommentar

Virker som om ex-red Oliver Norwood er iferd med å slå igjennom for fult i Championship! Jeg har fulgt en del med på Huddersfield for å se ham, og ikveld igjen er han sentral, seier mot Berg. OGS skulle prøvd å fått ham med over hit, han ville utvilsomt blitt TLs beste midtbanespiller.

 

Men hvem, med ønske om å utvikle seg, går fra Championship til Tippeligaen?

Lenke til kommentar

Tenk på spillere som har gått andre veien. B.H. Riise, Huseklepp, Braaten, Vaagan Moen, Hæstad, Andresen m.fl. har tatt turen til bunnen av PL eller Championship og ikke klart nivået. Kommer bare på Parr som har dratt til England fra Tippeligaen og opplevd noe som kan minne om suksess. Før han må man nesten tilbake til Mikel, Gamst og Hangeland.

 

Å være en av de beste i Tippeligaen betyr som regel at man er middels i Championship. Norwood har mer å tjene på å bli i England og prøve å spille seg opp i PL. Veien dit er kortere om han ikke tar omveien gjennom Tippeligaen, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Tenk på spillere som har gått andre veien. B.H. Riise, Huseklepp, Braaten, Vaagan Moen, Hæstad, Andresen m.fl. har tatt turen til bunnen av PL eller Championship og ikke klart nivået. Kommer bare på Parr som har dratt til England fra Tippeligaen og opplevd noe som kan minne om suksess. Før han må man nesten tilbake til Mikel, Gamst og Hangeland.

 

Å være en av de beste i Tippeligaen betyr som regel at man er middels i Championship. Norwood har mer å tjene på å bli i England og prøve å spille seg opp i PL. Veien dit er kortere om han ikke tar omveien gjennom Tippeligaen, i hvert fall.

 

Må bare si at av de du nevner over er det ingen som hadde fått plass i Moldes førsteellever. Jeg tror ikke mange av de hadde kommet inn på lagene til Rbk eller Godset heller. Uansett er det generell synsing begynner det ikke å bli litt kjedelig å rakke ned på Tippeligaen? Tror ikke det er mange som går på kamper eller følger laget sitt pga det sinnsyke nivået, de gjør det av lokalpatriotisme. Hvis man bare er interessert i den beste fotballen så skjønner jeg egentlig ikke hvorfor man ser på annen fotball enn CL/VM-finaler og holder med det laget som til envher tid vinner. Elelr vent, det er jo mange her som gjør det ja, det glemte jeg :p

 

Skjønner heller ikke hvorfor Tippeligaen blir trukket frem hele tiden. Vil si at de fleste andre ligaene i Europa holder en høyere standard, deriblant Allsvenskan og Superligaen. Har faktisk glemt hvilken sesong Norge sist gang var representert i Champions League.

 

Jeg tar en råsjans her nå men jeg antar det er fordi de fleste som skriver her er fra Norge, hva tror du om den teorien?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må bare si at av de du nevner over er det ingen som hadde fått plass i Moldes førsteellever. Jeg tror ikke mange av de hadde kommet inn på lagene til Rbk eller Godset heller.

Huseklepp, Braaten og Andresen var jo blant Tippeligaens aller beste spillere når de dro ut. Ingen av dem var vel stallfyll i Tippeligaen heller. At ingen får plass i førsteelleveren til Molde nå er irrelevant, da det er nivået de er på når de drar til England som har noe å si. Huseklepp har jo også kommet tilbake og gjør det veldig bra i Brann nå. Braaten har riktignok gjort det greit i Toulouse i ettertid, men i Bolton gikk det til helvete for han.

 

Uansett er det ikke det som er poenget. Poenget er at det å gå fra Championship til Tippeligaen er et steg tilbake, spesielt når man spiller på et Huddersfield som er på vei fremover. Før Norwood vet ordet av det har han blitt snappet opp av en Premier League-klubb eller vært med på et opprykk fra Championship. Drar han til Molde har han kommet så langt som det er mulig å komme i Norge, så da må han sitte og håpe på at en bedre klubb i utlandet tar sjansen på han etter hvert uansett.

 

Er forresten en forskjell på å rakke ned på Tippeligaen og det å være realistisk.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...