Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
‘I was surprised that the referee gave him a second yellow card.

‘He went for the ball and Patrice Evra made the maximum of it. What is unbelievable is how naive the referee can be when he says in front of the other players, “The next foul and you are out”. Of course, the next foul the players dive like they have been killed. To me it looked a regular challenge. If he sends Wilshere off he has to send Van Persie off for his earlier foul. From outside, it looked a red card.’

Asked if Evra over-reacted to the challenge by Wilshere, Wenger added: ‘Yes, of course. He has many years in the Premier League.’

 

For en trist jævla skygge av seg selv wenger har blitt. Å si at evra filmer er en ting, men å skylde på dommeren for at wilshere ble sendt av.. Trist!

Lenke til kommentar

Evra ble da faenmeg stempla høyt oppå leggen. Grrr. Knotter først som det der er kort, uansett hva spilleren gjør etterpå.

 

Kilde btw?

 

I know, klar stempling! Synes jo også at dommeren var enormt fair når han ga både cleverly og wilshere advarsler. Men dette er jo feil i dommeren sin bok.. HAH, latterlig!

 

Kilden er daily mail. Er jo direkte sitater fra wenger, så kan ikke forestille meg at det er fabrikert.

Lenke til kommentar

Hvis det stemmer så er det bare ... trist. Fergie viste rutine da han tok av Cleverley. Skulle tro Wenger - som også har hatt noen år i PL - var smart nok til å gjøre det samme med Wilshere, men tydeligvis ikke. Smått ironisk at Wenger "så" denne hendelsen, det er ikke særlig typisk for han.

 

arsene-wenger_display_image.jpg?1280630722

Lenke til kommentar

Du, Daily kan fint fabrikkere alt mulig rart, selv om det er direkte sitater så stoler jeg ikke en dritt på det.

 

menmen :).

 

Holder the telegraph da?

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/9654256/Arsenal-manager-Arsene-Wenger-in-denial-over-problems-at-club-as-Manchester-United-enjoy-stroll-in-the-park.html

 

Eller arsenal.com?

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-i-thought-about-subbing-wilshere

 

:roll:

Lenke til kommentar

Hvis det stemmer så er det bare ... trist. Fergie viste rutine da han tok av Cleverley. Skulle tro Wenger - som også har hatt noen år i PL - var smart nok til å gjøre det samme med Wilshere, men tydeligvis ikke.

Ferguson hadde Anderson, Scholes og Powell på benken. Wenger hadde kun Coquelin, og trengte mål. Helt riktig av Wenger å la Wilshere fortsette.

Lenke til kommentar

Hvis det stemmer så er det bare ... trist. Fergie viste rutine da han tok av Cleverley. Skulle tro Wenger - som også har hatt noen år i PL - var smart nok til å gjøre det samme med Wilshere, men tydeligvis ikke.

Ferguson hadde Anderson, Scholes og Powell på benken. Wenger hadde kun Coquelin, og trengte mål. Helt riktig av Wenger å la Wilshere fortsette.

 

Han kunne f.eks. ha satt inn Arshavin/Chamakh og brukt Cazorla litt dypere på banen. Mulighetene lå der. Å kalle dommeren for naiv fordi en av spillerne hans får en ekstra sjanse på banen blir bare dumt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En midtbanetrio med kun én spiller med defensive fibre hadde vært selvmord mot et kontringssterkt lag som United. Når det gjelder uttalelsene til Wenger, kunne jeg ikke brydd meg mindre. Alle managere kommer med urimelige kommentarer etter dårlige resultat, ikke minst deres egen manager.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En midtbanetrio med kun én spiller med defensive fibre hadde vært selvmord mot et kontringssterkt lag som United. Når det gjelder uttalelsene til Wenger, kunne jeg ikke brydd meg mindre. Alle managere kommer med urimelige kommentarer etter dårlige resultat, ikke minst deres egen manager.

 

Det er allmennkunnskap at United slutter å spille fotball når laget er i ledelsen. Annet enn da Arsenal sist var på besøk så er det sjeldent at vi går frem og scorer mange mål når vi ikke trenger å gjøre det. Når man ligger under med to mål og har lyst til å ta med seg poeng hjem, da bør man ofre noen defensive spillere. Den midtbanetrioen du nevner ble jo til en duo da Wilshere ble utvist, hvor mange mål scoret vi etter det? Det var faktisk dere som vant perioden etter utvisningen. Wenger visste at ved neste felling så var det rett i dusjen for Wilshere, hvorfor ikke benytte anledningen til å få på noen friske ben offensivt? Hva så om vi hadde kontret inn 3-0? Kom dere til OT for å tape 2-0 eller for å prøve å ta med poeng hjem? Det er forresten lov å kritisere manageren sin iblant, du trenger ikke å forsvare ham uansett hva han gjør. Fergie sier mange rare ting i media han, og det at han blir passiv hver gang vi er i ledelsen kostet oss seriegull i fjor. Du blir ikke noen dårligere supporter hvis du innrømmer at Wenger også gjør feil.

 

Chamakh som erstatter for Wilshere?

 

Hva vil du egentlig frem til? Hvorfor ikke lese hele innlegget og prøve å få med seg konteksten i stedet for å trekke ut et eksempel jeg brukte, og sette spørsmålstegn ved det?

Endret av Latias
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...