Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emils er hjertelig velkommen i United tråden og alle andre tråder her på forumet, likt alle andre. Det var ikke min mening eg presenterte. Det var et velmenende tips til en som er ny her om at noen supportergrupper ikke takler å bli sagt i mot.

Da får man kort og godt beskjed om å pakke snippsekken og dra seg dit peppern gror. I mitt tilfelle United tråden.

Og til deg nye: Siden eg antar du er United supporter så kan eg tipse deg om at du akkurat nå er blitt en drittsekk her inne. Du er den verste sorten supporter, og klubben din er den skitneste klubben i PL. Samt at United ALLTID filmer, ALLTID får hjelp av dommeren (før var det kun på OT, nå er det ALLE kamper i PL, CL, LC og FA Cup) ALLTID takler som en gris og får minst 4 straffer i måneden i snitt som er feilaktig dømt for United, eller som skulle vært dømt mot United.

Velkommen :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, nå er ikke alle United supportere stemplet som idioter. Det er kun de som har gjort seg fortjent til det. Tenker du på at jeg har sagt dere fikk dommerhjelp så har jeg kun nevnt Chelsea kampen. Har ikke påstått at dere får hjelp i hver kamp. United filmer ikke noe mindre enn noen andre har vel vært poenget til folk.

Egentlig så har poenget vært at det har virket som mange prøver å si at "dere ikke gjøre det" når sannheten viser at dere ikke så mye bedre. Mistolket eller bare satt på spissen?

Lenke til kommentar

Vida er uten tvil Premier Leagues beste stopper, så det er jo dritt at han sliter så jevnlig med skader. Hadde lett vunnet ligaen med ham på laget forrige sesong. Men klart, han har akkurat fylt 31 og blir neppe noe yngre. Viktig at Evans spiller seg godt inn og blir en fast brikke i midtforsvaret. Han hadde en god førstesesong, men husker godt hvor elendig han var for et par sesonger siden. Alle her inne grøsset hver gang navnet hans stod i lagoppstillingen. Han har heldigvis utviklet seg ganske bra siden den gang. I utgangspunktet har vi fem midtstoppere, men 2-3 av dem er jo alltid ute. Og de to som er skadefrie nå, det er ikke akkurat sånn at de ikke har en skadehistorikk fra før av. Bør helt klart fiske etter en midtstopper i januar. Hangeland? Nja. Har etablert seg som en solid PL-stopper, men han er like gammel som Vidic. Forren? Nei. Da bør vi heller satse på Wootton/Keane. Hvilke andre midtstoppere er vi linket til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...