Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andy har imponert meg i det siste. Hadde vært moro å se ham på lørdag, men tviler på at vi får se mange av de som spilte i går.

 

Fatter ikke at jeg ikke har brukt hw til fotball før nå. *mine innlegg*

 

Velkommen skal du være. Føl deg fri til å ta en titt rundt om på fotballforumet, og ikke nøl med å delta i forskjellige tråder. :)

Lenke til kommentar

Jotun, å diskutere er en ting. Men å diskutere de fleste, MERK ordene "de fleste", ManUtd supportere er kun ute etter kvalm. Alltid komme med kritikk og benektelse om eget lag. Og kan ikke godta det er like mye svin i egen skog, evt mer eller mindre. Det er alltid kos å bli anklagd for filming hos Arsenal, når det er uten tvil at ManUtd filmer mer. Uten at jeg vil anklage ManUtd for noe, Arsenal har også andre dårlige sider. Som f.eks. oppførsel under pizza-situasjonen for noen år siden, eller noen andre ting som jeg kommer på akkurat nå. Det fikser dere helt fint.

 

Poenget mitt er at ManUtd skal ALLTID være bedre i alle områder, uansett hva. Det er sjelden å finne selvinnsikt å finne. Ergo kjedeligere å diskutere, dermed ønsker vi å være i fred. Get it?

Lenke til kommentar

Jotun, å diskutere er en ting. Men å diskutere de fleste, MERK ordene "de fleste", ManUtd supportere er kun ute etter kvalm. Alltid komme med kritikk og benektelse om eget lag. Og kan ikke godta det er like mye svin i egen skog, evt mer eller mindre. Det er alltid kos å bli anklagd for filming hos Arsenal, når det er uten tvil at ManUtd filmer mer. Uten at jeg vil anklage ManUtd for noe, Arsenal har også andre dårlige sider. Som f.eks. oppførsel under pizza-situasjonen for noen år siden, eller noen andre ting som jeg kommer på akkurat nå. Det fikser dere helt fint.

 

Poenget mitt er at ManUtd skal ALLTID være bedre i alle områder, uansett hva. Det er sjelden å finne selvinnsikt å finne. Ergo kjedeligere å diskutere, dermed ønsker vi å være i fred. Get it?

 

fry-see-what-you-did-there.jpg?w=450

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...