Tafsen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 - Chelsea skulle hatt tre røde kort http://united.no/united/nyheter/nyheter/chelsea_skulle_hatt_tre_roede_kort Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Solskjær mener Forren er god nok for United. Jeg er enig. Burde hente han i Januar allerede. Forsvaret vårt lekker som en sil. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Solskjær mener Forren er god nok for United. Jeg er enig. Burde hente han i Januar allerede. Forsvaret vårt lekker som en sil. Blir en billig invistering ihvertfall, i forhold til mange andre. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det jeg tenker å. Såklart er han ikke world-class, men jeg tror han kan være god nok til å rullere inn i forsvaret vårt. Vi trenger pålitelige forsvarspille, og jeg tror Forren er det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Synes skadefri Jones, Smalling og ikkeminst Vidic er litt å foretrekke framfor å kjøpe noe mer. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Vi klarer jo ikke holde spillerne våre skadefrie, så til vi klarer det, så må vi ha mer dekning. Vi har 0 forsvarspillere på benken for tiden, det er skummelt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg er fortsatt ikke overbevist om at Jones har en fremtid som midtstopper. Han har kvaliteter som passer bedre fremover i banen. Rio nærmer seg pensjonsalder og Vidic har også rundet 30. Hvor mange sesonger på rad nå har Carrick, Giggs og/eller Fletcher måttet spille i forsvar på grunn av krøplende skadeproblemer i hele leddet? Vi trenger en midtstopper til. Ikke nødvendigvis en av topp klasse (selv om Hummels ville vært runkbart) men en som holder nivået og kan fylle hullene som uansett kommer en gang i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hva skjer egentlig med de nye medsinske fasiliteten til 40 billiarder vi skal få/har fått? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ashley Cole confirms he is willing to act as a witness to the Clattenberg incident, as soon as Chelsea's management tell him what he heard. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hva skjer egentlig med de nye medsinske fasiliteten til 40 billiarder vi skal få/har fått? 40 000 000 000 000 000? Kroner? Pund? Zimbabwiske dollar? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Du så ikke en mulighet for at jeg overdrev litt? Det var for å framheve den høye summen anlegget kostet. Det kunne også mistolkes som humor. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Ufortjent seier? Klart best den første halvtimen. Neste 30 min tilhørte Chelsea. Siste halvtimen var vi bedre, noe som bare skulle mangle med to mann mer. Litt heldige med offsidemålet, men alt i alt er det ok at vi tar alle poengene. Chelsea eide oss i andreomgangen. Så får de et korrekt rødt kort, så får de enda et som jeg i beste fall mener er høyst tvilsomt. Så får vi et offsidemål etter mye om og men, som avgjør kampen. Kall det hva du vil, men jeg liker ikke å vinne kamper på den måten. MEN, når vi gjør det er det i hvert fall deilig at det er mot nettopp Chelsea. Endret 29. oktober 2012 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Du så ikke en mulighet for at jeg overdrev litt? Det var for å framheve den høye summen anlegget kostet. Det kunne også mistolkes som humor. Sorry. Trodde jeg var i City-tråden. 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Ikke noe aa si paa innsatsen, scoret 4 maal paa chelsea. Faar vaere fornoeyd med det og see frem til neste kamp hvor vi skal gruse Arsenal Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Fergie har visst vært ute å kritisert Nani i media etter dagens kamp.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Fergie skylder på Nani. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Nani er ustabil. Målet hans var deilig. Minnet meg veldig om målet i 8-2, pluss den syke 2-2 scoringen mot City i Community Shield. Tror hans dager på Old Trafford er talte. Ble dessverre ingen ny Ronaldo. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Avisene med krigstyper igjen. Fergie er selvfølgelig skuffet over at en rutinert spiller som Nani ikke gjør det han har fått beskjed om flere ganger nå i flere år. Så får de som vil tolke det som at han skylder på Nani for tapet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Kamper spilt: 14 (11-0-3) Målforskjell: 36-22 Mål pr. kamp: 4,1 Minutter pr. mål: 22 Gule kort for: 21 Gule kort mot: 21 Røde kort for: 0 Røde kort mot: 3 Målscorere: 9 van Persie 5 Chicharito 2 Kagawa 2 Rafael 2 Evans 2 Rooney 2 Cleverley 2 Nani 2 Giggs 1 Powell 1 Evra 1 Welbeck 1 Scholes 1 Buttner 1 Carrick 1 Anderson 1 Selvmål Hvem faen er det som sier at United spiller kjedelig fotball? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå