Alastor Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Links or it didnt happen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Nei vel, men det er jo jævlig typisk at det er de samme som kommer med "Deilig å se sutringen til andre supportere når vi får dommer hjelp. De har da for all del ingen grunn til å føle seg snytt". Når de samme folkene holder kjeft og holder seg vekk når United gjør det dårlig og generelt sitter å skjeller ut folk når de får slike hendelser mot seg. Skal jeg gå igjennom 6000 innlegg for å bevise et poeng? Jeg trenger virkelig ikke deres godkjennele til å ha mine meninger. Endret 28. oktober 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ufortjent seier, men deilig okke som. Håper faktisk denne blir like avgjørende som da Chelsea fikk gratismål og ligaen ble avgjort på det. Ikke ofte man ser dommer dele ut kort for filming TO ganger i løpet av en kamp, i tillegg er begge helt feil. Bra gjort Clættenburg, bra gjort. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Det er ikke en mening du kommer med, men en påstand. Og skal du påstå slike ting så får du ha baller nok til å ha bevis for det. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ufortjent seier, men deilig okke som. Håper faktisk denne blir like avgjørende som da Chelsea fikk gratismål og ligaen ble avgjort på det. Ufortjent seier? Klart best den første halvtimen. Neste 30 min tilhørte Chelsea. Siste halvtimen var vi bedre, noe som bare skulle mangle med to mann mer. Litt heldige med offsidemålet, men alt i alt er det ok at vi tar alle poengene. 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg skjønner virkelig ikke logikken. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Det kan komme noen gloser bannskap fra meg i kampens hete ja, men jeg henger ikke igjen lenge etter kamper er ferdig å syter over hvor urettferdig dommerne er. Om United gjør det dårlig så syter jeg somregel over United, ikke motstanderen og dommeren. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Sitter og ser på opptaket av kampen i kveld, og, er det bare meg eller kommer RvP i mistenkelig mange situasjoner når det kommer til lange armer mot personer han kommer i klinsj med tidligere i kampene? Vel noe lignende mot Cabaye? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ja han hadde en albue mot Luiz som jeg kunne se. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 La merke til det jeg og, men bare pga den tidligere med Cabaye. Hadde ikke tenkt noe over det ellers, da denne så mye mer uheldig ut. Mer irriterende når han kaster ballen ut av banen for å drøye tid 20 min inn i kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hadde ikke klagd om van Persie hadde blitt straffet for albuen på Cabaye, men i dag hadde han vel ingen? Hvis det er duellen med Luis du snakker om, så var ikke det noen alvorlig greie. Sånt skjer i alle dueller. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hang meg ikke noe særlig opp i den jeg heller. Har hatt mer ting å tenke på etter kampen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hadde ikke klagd om van Persie hadde blitt straffet for albuen på Cabaye, men i dag hadde han vel ingen? Hvis det er duellen med Luis du snakker om, så var ikke det noen alvorlig greie. Sånt skjer i alle dueller. Synes bare armen var veldig langt ut i forhold til kroppen og situasjonen, men har vel bare lagt mer merke til det pga kjærligheten hans for Newcastle-spillere. Drøyt å slå vekk ballen for å drøye tid ja, men det er jo dette vinner-instinktet folk har pleid å skryte av. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Det der er en uvane han har hatt så lenge jeg har sett ham spille. Det som skiller ham fra mange andre er hans sluhet og evne til å skjule intensjonene men følger man nøye med ser man at han ofte har slike stygge ting i løpet av en kamp, ofte etterfulgt av en form for filming der han får det til å se ut som at det er han selv som blir utsatt for noe. Den albuen han slengte opp i trynet på Luiz var etter mitt syn med vilje og fortjente et rødt kort. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Det der er en uvane han har hatt så lenge jeg har sett ham spille. Det som skiller ham fra mange andre er hans sluhet og evne til å skjule intensjonene men følger man nøye med ser man at han ofte har slike stygge ting i løpet av en kamp, ofte etterfulgt av en form for filming der han får det til å se ut som at det er han selv som blir utsatt for noe. Den albuen han slengte opp i trynet på Luiz var etter mitt syn med vilje og fortjente et rødt kort. Godt å ha deg tilbake! Observatør av verdensklasse! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Minst ett målpoeng hver gang han har startet for oss i PL. Kan ikke be om mer! Arsenal på lørdag kan bli moro. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Litt ironisk. Liverpool blir snytt for et mål på en feilaktig dømt offside, mens United får feilaktig godkjent et mål som skulle vært offside. Men men, 3 poeng rikere og 1 poeng bak CFC, kan ikke klage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå