Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei vel, men det er jo jævlig typisk at det er de samme som kommer med "Deilig å se sutringen til andre supportere når vi får dommer hjelp. De har da for all del ingen grunn til å føle seg snytt". Når de samme folkene holder kjeft og holder seg vekk når United gjør det dårlig og generelt sitter å skjeller ut folk når de får slike hendelser mot seg.

 

Skal jeg gå igjennom 6000 innlegg for å bevise et poeng? Jeg trenger virkelig ikke deres godkjennele til å ha mine meninger.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Ufortjent seier, men deilig okke som. Håper faktisk denne blir like avgjørende som da Chelsea fikk gratismål og ligaen ble avgjort på det.

 

Ufortjent seier? Klart best den første halvtimen. Neste 30 min tilhørte Chelsea. Siste halvtimen var vi bedre, noe som bare skulle mangle med to mann mer. Litt heldige med offsidemålet, men alt i alt er det ok at vi tar alle poengene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hadde ikke klagd om van Persie hadde blitt straffet for albuen på Cabaye, men i dag hadde han vel ingen? Hvis det er duellen med Luis du snakker om, så var ikke det noen alvorlig greie. Sånt skjer i alle dueller.

 

Synes bare armen var veldig langt ut i forhold til kroppen og situasjonen, men har vel bare lagt mer merke til det pga kjærligheten hans for Newcastle-spillere.

Drøyt å slå vekk ballen for å drøye tid ja, men det er jo dette vinner-instinktet folk har pleid å skryte av.

Lenke til kommentar

Det der er en uvane han har hatt så lenge jeg har sett ham spille. Det som skiller ham fra mange andre er hans sluhet og evne til å skjule intensjonene men følger man nøye med ser man at han ofte har slike stygge ting i løpet av en kamp, ofte etterfulgt av en form for filming der han får det til å se ut som at det er han selv som blir utsatt for noe. Den albuen han slengte opp i trynet på Luiz var etter mitt syn med vilje og fortjente et rødt kort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det der er en uvane han har hatt så lenge jeg har sett ham spille. Det som skiller ham fra mange andre er hans sluhet og evne til å skjule intensjonene men følger man nøye med ser man at han ofte har slike stygge ting i løpet av en kamp, ofte etterfulgt av en form for filming der han får det til å se ut som at det er han selv som blir utsatt for noe. Den albuen han slengte opp i trynet på Luiz var etter mitt syn med vilje og fortjente et rødt kort.

 

Godt å ha deg tilbake! Observatør av verdensklasse!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...