Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jaja. Trives du ikke i United, da tviler jeg sterkt på at du vil trives noe særlig bedre i andre europeiske toppklubber (bortsett fra i Spania da). Det er ikke mange som kan matche våre fasiliteter og ressurser. Hvis han virkelig ønsker å dra til Real (noe som for meg er uforståelig, man går ikke fra AM til RM) for å råtne sammen med Dudek på benken, be my guest!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det vel omgivelsene, som i mangel på dame og kanskje et litt kjipere klima enn han er oppvokst i som gjør at han angivelig ønsker å flytte på seg. Det ser f.eks. ut som om han har problemer med å få kjøpt noe så elementert som barbersaker i England.

Endret av Sovehest
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, dette er nok bare tull.

 

Når vi er inne på overgang, så må vi nesten få inn to forsvarsbjelker fortest mulig.. Gjerne i form av Hummels/Subotic og Piszczek med mindre vi vil satse på Rafael på høyrebacken.. Buttner ser jeg for meg på venstrebacken en god stund fremover nå, får håpe at han innfrir og bekrefter dette imorgen. I mine øyne er angrepet iferd med å prikkes inn, og om vi hadde vært trygge bakover nå så hadde vi vært på full høyde med Chelsea, om ikke bedre..

 

Slik som ting er nå, så er jeg rimelig nervøs for søndagens kamp på broa, Oscar, Mata og Hazard kan holde et rimelig høyt tempo, og våre 4 bak vil få slite..

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Er egentlig litt synd på Rooney, da han spiller i en tid som er dominert av Messi og Ronaldo. Jeg mener faktiskt at han på sitt beste er vel så god som de to. I tillegg til avslutningsegenskaper, målteft, fart og teknikk så har han i tillegg en utsøkt pasningsfot, fantastisk overblikk og gode defensive løp som hindrer mange overganger for motstanderen. Verdens mest komplette fotballspiller er det ihvertfall ingen tvil om at han er i mine øyne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fryder meg grenseløst over all sytingen og hylingen rundt om på diverse fora og facebook. Folk oppfører seg som en flokk babyer som ikke har fått viljen sin. Deilig å se hvor bitre de er.

 

Haha, du er faen meg ikke sann. Jeg har sett deg nærmest grine som baby når det har skjedd at United har blitt bort dømt, men det skjer så og si aldri. Uansett, hyggelig å se at medgangssupporterne kommer tilbake!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...